02.02.2015

Parim Teenindaja 2015 konkurss

Heateenindus.ee kutsub taas osalema parima teenindaja konkursil.

Heateeninduse.ee jätkab ka sel aastal juba traditsiooniliste Tartu, Tallinna ja Eesti Parim Teenindaja konkurssidega ning tähistab Eesti Teiste Piirkondade Parima Teenindaja konkursi kolmandat ning Tallinna Parim Turistide Teenindaja konkursi teist toimumisaastat.

Registreerumine konkursile avatakse veebruari alguses.
4. veebruaril 2015 toimub Koolitus- ja Õpipäev 2015 "Kuidas saada Eesti parimaks teenindajaks?" Tallinnas, Hotell Euroopa Konverentsikeskuses, Paadi 5.

Oma oskuseid saab aga lihvida veel terve veebruari kuu, sest konkursi avapauk kõlab 3. märtsi hommikul kell 11.00 kui kolmes konkursiveebis avaneb esimene veebiülesanne.

Tutvuge eelnevalt kõigi konkursi reeglitega. Varuge selleks aega, et kõigi peatükkidega tutvuda, sest teadmine, mis Sind ees ootab, mida Sinult oodatakse ning kuidas asjad toimivad tagab juba olulise osa Sinu edust.

Reeglid leiab Heateenindus.ee kodulehelt konkursi info alt: http://www.heateenindus.ee/reeglid-2015 

2015. aastal on võimalik osa võtta järgmistest Parim Teenindaja 2015 konkurssidest:

1. Tartu Parim Teenindaja 2015 - Tartu ja Tartu maakonna teenindajatele
2. Tallinna Parim Teenindaja 2015 - Tallinna ja Harjumaa teenindajatele
3. Eesti Teiste Piirkondade Parim Teenindaja 2015 - kõikide teiste Eesti piirkondade (va Tartu, Tartu maakond, Tallinna ja Harjumaa) teenindajatele
4. Tallinna Parim Turistide Teenindaja 2015 - turismisektoris töötavatele teenindajatele
5. Eesti Parim Teenindaja 2015 I, II ja III koht valitakse suures finaalvoorus, kus võistlevad Tartu, Tallinna ja Eesti Teiste Piirkondade Parim Teenindaja ning Tallinna Parim Turistide Teenindaja 2015 konkursside esikolmikud.

Küsimuste korral võtke ühendust Heateenindus.ee tiimiga e-posti aadressil parim@heateenindus.ee

Konkurssi korraldamist toetab ka Tallinna Ettevõtlusamet

Allikas: Heateenindus.ee