19.03.2015

Tallinn autasustas parimaid teenindajaid

Tallinna abilinnapea Eha Võrk autasustas Jaan Poska majas toimunud pidulikul vastuvõtul konkursside Parim Teenindaja 2015 ja Tallinna Parim Turistide Teenindaja 2015 võitjaid.

Tallinna parim turistide teenindaja 2015 on Merilyn Kruusimaa, OÜ Hansaliinid kelner-baarman laeval Superstar. Tallinna parim teenindaja 2015 on Merit Aamisepp, Viru keskuse Denim Dream rõivakaupluse (Põldma Kaubandus AS) klienditeenindaja.

Tallinna parima turistide teenindaja konkursi teise koha võitis Hotell Palace administraator Ott Riiel ning kolmandale kohale tuli St. Barbara Hotell Tallinn tegevjuht Dmitri Garber.

Tallinna parima teenindaja konkursi teise koha võitis Swedbank AS kliendinõustaja Peeter Puskar, kolmandale kohale tuli Viru keskuse Denim Dream rõivakaupluse (Põldma Kaubandus AS) klienditeenindaja Margit Uusen.

Võitjate trumpidena toodi välja nende särav olek, kiire ja proaktiivne reageerimine. Samuti tõesti esile nende kliendikeskset ja personaalset lähenemist teenindussituatsioonide lahendamisel, nende  rõõmsameelsust ja mängulisust.

„Märtsikuu on juba üle kümne aasta tuntud ka Hea Teeninduse Kuuna,“ ütles abilinnapea.  „Hästi ei pea muidugi teenindama ainult hea teeninduse kuul, aga kindlasti julgustab see kuu head teenindust märkama ning head teenindajat kiitma. eeninduskultuur on kogu kultuuri oluline osa - hea teeninduskogemus muudab meie päeva rõõmsamaks ja me jagame seda rõõmu ka teistega.

Võrk rõhutas, et teenindussfääris algab suhtumiste ja hoiakute kujundamine teenindusjuhist või valdkonna eest vastutajast – eeskuju on nakkav. „Juhid peavad olema julgemad ning õiglasemad – tihtipeale suudavad teenidusspetsialistid pakkuda hoopis loovamaid ja kliendisõbralikumaid  teenindussituatsiooni lahendusi kui nende juhid,“ tõdes Võrk.

Võrgu sõnul on uuringute kohaselt kõige olulisem põhjus, miks ettevõtte juurde tagasi ei pöörduta, teenindaja ükskõiksus, „mind ei huvita“ ja „ei lähe korda“ suhtumine. Üksnes 10% mingi kauba või teenuse pakkuja juurde naasmise põhjuseid on seotud teenuspakkuja asukoha ja/või toote/teenuse hinnaga.“

Turismivaldkonna teeniondusest kõneldes tõdes abilinnapea, et turistidel on siin kergem hakkama saada kui mõneski teises riigis, sest Eestis reeglina osatakse võõrkeeli. „Abivalmidus, märkamine ja hea teenindus on kindlasti võtmesõnadeks ka turismivallas,“ ütles Võrk. „Kuigi meie linna külastajate tagasiside teeninduse osas on valdavalt positiivne, ei saa Tallinn endale loorberitele puhkama jäämist lubada. Sotsiaalmeedia võrgustike kaudu levib info nii positiivse kui ka negatiivse külastuselamuse kohta välgukiirusel.“

Tallinna Parima Teenindaja konkurss toimus juba kümnendat korda, Tallinna Parima Turistide Teenindaja konkurss toimus teistkordselt.Konkurssidel osales kokku 140 teenindajat.

„Enese proovilepanek nõuab alati julgust. Õnnitlen julgeid osavõtjaid ning loodan, et kutsute järgmisel aastal osalema rohkesti oma kolleege,“ ütles Võrk.

Tallinna parima teenindaja konkurssidel osales kokku 251 teenindajat, kellest lõppvooru jõudis 122 ja kummagi konkursi finaali 10 finalisti (kokku 20 teenindajat). Eelvoorud toimusid nelja tööpäeva jooksul (2.–5. märtsini) internetilehel http://www.heateenindus.ee/konkurss, kus lahendati erinevaid teenindussituatsioone.

Heateenindus.ee koostöös Tallinna Ettevõtlusametiga valib Tallinna parimat teenindajat juba 2006. aastast ning Tallinn parimat turistide teenindajat 2014. aastast. Pidulikku auhinnatseremoonia külalisena pidas tervituskõne ka abilinnapea Eha Võrk.

Konkursi „Tallinna parim teenindaja 2015“ ning „Tallinna parim turistide teenindaja 2015“ toetajad on : EMT ja Elion, Tallinna Ettevõtlusameti turismiosakond, FCR Media ja 1182, Juicy OÜ, Tradehouse Ilukaubamaja, MyFitness, Mileedi Lilleäri, Vapiano, Tallink Grupp, SA Tallinna Teletorn, Balloon Tallinn, Selver, Hansabuss, Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS), Eesti Hotellide ja Restoranide Liit, Stockman, Healthy Attidude Fittclub, AS Kalev.