20.03.2015

Tallinna parimad teenindajad on selgunud

Selgusid "Tallinna parim teenindaja 2015" ja "Tallinna parim turistide teenindaja 2015" võitjad

18. märtsi õhtupoolikul selgus Tallinna Jaan Poska majas konkursside „Tallinna parim teenindaja 2015“ ja „Tallinna parim turistide teenindaja 2015” finaalvõistlustel

Tallinna parim turistide teenindaja 2015 on Merilyn Kruusimaa - OÜ Hansaliinid kelner-baarman laeval Superstar.
Teise koha võitis Ott Riiel - Hotell Palace administraator.
Kolmandale kohale tuli Dmitri Garber - St. Barbara Hotell Tallinn tegevjuht.

Tallinna parim teenindaja 2015 on Merit Aamisepp - Viru keskuse Denim Dream rõivakaupluse (Põldma Kaubandus AS) klienditeenindaja.
Teise koha võitis Peeter Puskar - Swedbank AS kliendinõustaja.
Kolmandale kohale tuli Margit Uusen –  Viru keskuse Denim Dream rõivakaupluse (Põldma Kaubandus AS) klienditeenindaja.


Võitjate trumpidena toodi välja nende särav olek, kiire ja proaktiivne reageerimine. Samuti tõesti esile nende kliendikeskset ja personaalset lähenemist teenindussituatsioonide lahendamisel, nende  rõõmsameelsust ja mängulisust.


Tallinna parima teenindaja konkurssidel osales kokku 251 teenindajat, kellest lõppvooru jõudis 122.

Heateenindus.ee koostöös Tallinna Ettevõtlusametiga valib Tallinna parimat teenindajat juba 2006. aastast ning Tallinn parimat turistide teenindajat 2014. aastast.

Üheskoos kõigi konkursside esikolmikutega kohtutakse 8. aprillil Tallinna Hea Teeninduse Päeval „Eesti parim teenindaja 2015“ konkursi finaalis Hotell Euroopas, Paadi 5 Tallinnas.

Kohtumiseni „Eesti parim teenindaja 2015“ konkursi finaalis!

Heateenindus.ee meeskond