Erivajadusega laps

ERIVAJADUSTEGA LAPSE ARENGU TOETAMISE PÕHIMÕTTED JA KORRALDUS

  • õpetajad selgitavad  rühmas erivajadustega laste olemasolu laste arengut ja käitumist jälgides
  • vajadusel koostatakse õppeaasta algul lapsele individuaalne arenduskava
  • vähemalt kord aastas tehakse kokkuvõte individuaalse arenduskava rakendumisest ning lapse edasistest vajadustest
  • kui lapse areng ei ole eakohane, tegeleb temaga rühma õpetaja individuaalselt
  • kui laps on andekas mõnes valdkonnas, siis tegeleb temaga täiendavalt rühma õpetaja või vastava ala spetsialist, nt. muusikaõpetaja
  • erivajadusega lapsed tegutsevad rühmaliikmena ja osalevad igapäevategevustes oma võimete kohaselt
  • erineva keelelise ja kultuurilise taustaga lapsele õpetatakse väärtustama eesti keelt ja kultuuri
  • mitte-eesti kodukeelega lapsed omandavad eesti keele igapäevaste tegevuste kaudu.