Ühiskaardi tagastamine

Rikkumata Ühiskaardi saab tagastada kuue kuu jooksulalates kaardi ostmisest ja saada tagasi selle soetamisel makstud tagatisraha (2 €). Kui Ühiskaart on väljastatud tasuta, siis selle tagastamisel tagatisraha ei maksta.

Kui inimene soovib kaardile laetud raha tagasi saada, siis seda on võimalik teha Tallinna linnavalitsuse teeninduspunktis Vabaduse väljak 7. Taotlust kaardilt raha tagastamiseks saab esitada ka digitaalselt allkirjastatud avaldusega aadressile info@pilet.ee , lisades oma Ühiskaardi numbri, samuti oma pangakonto numbri ja panga nimetuse.

Milline   tagastuspunkt?

Mida   saab teha?

Tallinna Linnavalituse teeninduspunkt

Tagastada Ühiskaarti, saada tagasi Ühiskaardi   kontol olev rahajääk, muid pileti toodetega seotuid tehinguid

Tallinna Bussijaam T-piletit   teeninduspunkt

Tagastada isikustamata Ühiskaarti,   saada tagasi Ühiskaardi kontol olev rahajääk kuni 20 euro ulatuses

Tallinna Lennujaama R-kiosk

Tagastada isikustamata Ühiskaarti,   saada tagasi Ühiskaardi kontol olev rahajääk kuni 20 euro ulatuses

Tallinna Sadama A- ja D terminali R-kiosk

Tagastada isikustamata Ühiskaarti,   saada tagasi Ühiskaardi kontol olev rahajääk kuni 20 euro ulatuses

Balti Jaama R-kiosk

Tagastada isikustamata Ühiskaarti,   saada tagasi Ühiskaardi kontol olev rahajääk kuni 20 euro ulatuses

Viimati muudetud: 21.03.2017