Avalduste ja ettepanekute menetlemine - liiklus

Liiklusalaste avalduste, ettepanekute ja kaebuste läbivaatamine, lahendamine ja vastusest teavitamine hiljemalt 30 päeva jooksul.

  • Logi ID kaardi abil sisse aadressil http://tallinnadhs.ml.ee/atp/?id=1278, jälgi juhendit ja täida väljad.

    Isikutuvastus

    Avalduse esitamiseks logige sisse ID-kaardiga.

    Kuhu avaldus esitada

    Adresseerige avaldus Tallinna Transpordiametile.

    Avalduse registreerimine

    Avaldus registreeritakse Tallinna Transpordiameti dokumendihalduse süsteemis. Avalduse staatust saab jälgida menüüs „MINU AVALDUSED".

    Kinnitus avalduse kättesaamise kohta

    Sinu kontaktaadressile peaks saabuma automaatteade, mis kinnitab saadetud vormi kohalejõudmist. Kui teade ei saabu, siis pöördu Tallinna Transpordiameti telefonile 640 4618 või 640 4308.

    Tulemus

    Avaldus, ettepanek või kaebus vaadatakse läbi, asi lahendatakse ning saatjat teavitatakse läbivaatamise ja lahendamise tulemustest hiljemalt 30 päeva jooksul.

    Mida teha siis, kui tulemus ei rahulda:

    Kirjuta avaldus uuesti või pöördu järelpärimisega Tallinna Transpordiameti telefonile 640 4618 või 640 4308.

    Tallinna Transpordiamet

    • E

      (14:00 - 18:00)

    • N

      (09:00 - 12:00)

  • Täida vabas vormis avadlus.

    Isikutuvastus

    Digiallkirjasta.

    Kuhu avaldus esitada

    Avalduse registreerimine

    Teie avaldus registreeritakse Tallinna Transpordiameti dokumendihalduse süsteemis, mida on võimalik jälgida Tallinna ametiasutuste dokumendiregistri vahendusel.

    Kinnitus avalduse kättesaamise kohta

    Sinu kontaktaadressile peaks saabuma automaatteade, mis kinnitab saadetud vormi kohalejõudmist. Kui teade ei saabu, siis pöördu Tallinna Transpordiameti telefonile 640 4618 või 640 4308.

    Tulemus

    Avaldus, ettepanek või kaebus vaadatakse läbi, asi lahendatakse ning saatjat teavitatakse läbivaatamise ja lahendamise tulemustest hiljemalt 30 päeva jooksul.

    Mida teha siis, kui tulemus ei rahulda:

    Kirjuta avaldus uuesti või pöördu järelpärimisega Tallinna Transpordiameti telefonile 640 4618 või 640 4308.

    Tallinna Transpordiamet

    • E

      (14:00 - 18:00)

    • N

      (09:00 - 12:00)

    1. Kirjuta vabas vormis avaldus. Ära unusta avaldusele märkimast oma kontaktandmeid.
    2. Tule Tallinna Transpordiametisse kohale aadressil Vabaduse väljak 10A, VI korrus.

    Isikutuvastus

    Kaasa võta isikut tõendav dokument.

    Kuhu avaldus esitada

    Esita avaldus klienditeenindajale.

    Avalduse registreerimine

    Avaldus registreeritakse Tallinna Transpordiameti dokumendihalduse süsteemis, mida on võimalik jälgida Tallinna ametiasutuste dokumendiregistri vahendusel.

    Tulemus

    Avaldus, ettepanek või kaebus vaadatakse läbi, asi lahendatakse ning saatjat teavitatakse läbivaatamise ja lahendamise tulemustest hiljemalt 30 päeva jooksul.

    Mida teha siis, kui tulemus ei rahulda:

    Kirjuta avaldus uuesti või teavita struktuuriüksuse juhti ebarahuldavast teenindusest.

    Tallinna Transpordiamet

    • E

      (14:00 - 18:00)

    • N

      (09:00 - 12:00)

  • Helista numbril 640 4308 ning kirjelda oma ettepanekut või probleemi.

    Tulemus

    Avaldusele vastatakse koheselt või suunatakse menetlusse ja teavitatakse lahendusest esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

    Mida teha siis, kui tulemus ei rahulda:

    Pöördu järelpärimisega Tallinna Transpordiameti telefonile 640 4618 või 640 4308.

  • Osutajad   Osutamiskohad