Tarbijate nõustamine

Tarbijakaitse infopunkti konsultant jagab teavet ja annab nõu järgmistes küsimustes:

 

  • toidu- või tööstuskaupade ostmine
  • teenuste tellimine
  • universaalteenuste kasutamine (soojus- ja elektrienergiaga varustamine, gaasi müük, veevarustus ja kanalisatsoon, jäätmekäitlus jne) 
  • kaubandustegevus, sh e-kaubandus
  • majandustegevuse register
  • elamumajandus
  • korteriomandi ja korteriühistuga seonduvad küsimused

Tarbijakaitse konsultant osutab ka esmase võlanõustamise teenust.

Tarbijakaitse infopunkt asub Vabaduse väljak 7, I korrus, Linnavalitsuse teenindusbüroo, laud 2 (sissepääs Vabaduse väljakult), tel 640 4232, tarbijainfo@tallinnlv.ee. Oma nõustamissoovi võid esitada ka iseteeninduskeskkonna TTR kaudu.

YouTube video: Tallinna Strateegiakeskuse nõustajad annavad kaubandusalast nõu

https://www.youtube.com/watch?v=8nvPc91SmAk

Tarbijakaitse infopunkt töötab:

E 8.15-18.00
T-N 8.15-17.00
R 8.15-14.00 (telefoni teel kuni 16.00)

Tarbijakaitse portaal: http://www.tallinn.ee/tarbija

  • Saada e-kiri tarbijainfo@tallinnlv.ee.

    Tulemus

    Teie e-kirjale vastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.

    Tallinna Strateegiakeskus

    • E

      (08:15 - 18:00)

    • T

      (08:15 - 17:00)

    • K

      (08:15 - 17:00)

    • N

      (08:15 - 17:00)

    • R

      (08:15 - 16:00)

  • Osutajad   Osutamiskohad

Õigusaktid