Häirenupp

Valveseade eakale, mis võimaldab kiiresti abi kutsuda. Häirenupp pakub tuge olukorras, kus inimene ei ole võimeline iseseisvalt telefoni juurde liikuma ja abistajatele oma eluruumi ust avama. Näiteks võib see olla vajalik eakale inimesele, kellel on tulenevalt tervislikust seisundist kukkumisoht. Teenus aitab tõsta kodus elavate eakate ja puuetega inimeste turvatunnet, samuti tagada võimalikult kiire abi kohale jõudmise.

 

Häirenuputeenuse põhimõte:

  1. kui juhtub õnnetus või veab tervis alt – juhtub midagi ootamatut, mille puhul ise telefonini ei jõua – tuleb vajutada häirenuppu, mis on kodus alati randmel;
  2. Kodus oleva spetsiaalse käed-vabad telefoniseadme abil saab telefoniühenduse teenuseosutaja kõnekeskusega;
  3. kõnekeskuse töötaja annab info edasi inimese enda valitud lähedasele, kes saab appi tulla. Vajadusel kutsutakse välja kiirabi, päästeamet või politsei. Kui ükski lähedane ei saa abivajaduse hetkel mõistliku aja jooksul appi minna, läheb olukorda lahendma teenuse osutaja;

Teenuse kasutamiseks tuleb anda teenuseosutaja valdusesse oma eluruumi võtmed, et vajaduse korral oleks teenuseosutajal võimalik abitusse olukorda sattunud inimesele appi minna ilma koduust lõhkumata.

 

  • Teenuse saamiseks tuleb pöörduda elukohajärgse linnaosa valitsuse sotsiaalhoolekande osakonda (E-kirja, telefoni teel või kohapeal). Teenuse vajaduse tuvastab sotsiaalhoolekande osakonna spetsialist kodukülastusega.

    Tasumine

    Teenus on kliendile tasuta. Seadmete paigalduse ja hoolduse eest tasub Tallinna linn.

    Kontaktinfo nägemiseks vali nimekirjast asutus:

  • Teenuse saamiseks tuleb pöörduda elukohajärgse linnaosa valitsuse sotsiaalhoolekande osakonda (E-kirja, telefoni teel või kohapeal). Teenuse vajaduse tuvastab sotsiaalhoolekande osakonna spetsialist kodukülastusega.

    Teenus on kliendile tasuta. Seadmete paigalduse ja hoolduse eest tasub Tallinna linn.

    Kontaktinfo nägemiseks vali nimekirjast asutus:

  • Teenuse saamiseks tuleb pöörduda elukohajärgse linnaosa valitsuse sotsiaalhoolekande osakonda (E-kirja, telefoni teel või kohapeal). Teenuse vajaduse tuvastab sotsiaalhoolekande osakonna spetsialist kodukülastusega.

    Teenus on kliendile tasuta. Seadmete paigalduse ja hoolduse eest tasub Tallinna linn.

    Kontaktinfo nägemiseks vali nimekirjast asutus:

  • Osutajad   Osutamiskohad