Surma registreerimine

Isiku surma registreerimiseks tuleb seitsme päeva jooksul alates inimese surmapäevast või surnud inimese leidmise päevast esitada perekonnaseisuasutusele avaldus.

  • Millest alustada

    Rahvastikuregistris surmakande koostamise aluseks on ametniku poolt eeltäidetud avaldus.

    Surma registreerimiseks esitatakse:

    • avaldaja isikut tõendav dokument;
    • arstlik surmateatis;
    • surnu isikut tõendav dokument (pass, ID-kaart);
    • abikaasa surma korral abielutunnistus, kui abielu andmed ei ole kantud Eesti Rahvastikuregistrisse.

    Välisriigi dokument (välisriigis väljaantud abieludokument) peab olema legaliseeritud või kinnitatud tunnistusega apostille, kui välisleping ei näe ette teisiti.

    Võõrkeelne dokument peab olema tõlgitud eesti, vene või inglise keelde notari, konsulaarametniku või vandetõlgi kinnitatud tõlkega.

    Surma registreerimisel esitatud surnu isikut tõendavad dokumendid jäävad perekonnaseisuametisse. Kui dokument on välja antud Eestis, toimetab perekonnaseisuasutus selle politsei- ja piirivalveametile, kui välismaal, siis saadetakse see vastava riigi esindusse.

    Kuhu avaldus esitada

    Tallinna Perekonnaseisuamet

    Pärnu mnt 67, Tallinn

    Tasumine

    Surma registreerimine ja surmatõendi esmakordne väljastamine on tasuta.

    Tulemus

    Koostatud surmakande alusel väljastame surmatõendi.

    Tallinna Perekonnaseisuamet

    • E

      (08:15 - 18:00)

    • T

      (13:00 - 17:00)

    • K

      (08:15 - 17:00)

    • N

      (08:15 - 17:00)

    • R

      (08:15 - 13:00)

    • 30.04.2018 VASTUVÕTT 8.15-16.30; 01.05.2018 OLEME SULETUD

  • Osutajad   Osutamiskohad