Mustamäe Linnaosa Valitsus otsib oma meeskonda infospetsialisti
Viimati muudetud 02.12.2019
Mustamäe Linnaosa Valitsus võtab tööle
INFOSPETSIALISTI
Kelle põhiülesannete hulka kuulub:
- linnaosa valitsuse klientide esmane teenindamine ja juhendamine, pakkudes neile esmast teenindust ja abi
- teenindussaali esitatavate avalduste, taotluste ja dokumentide vastuvõtmine ning esmane töötlemine ja edastamine andmebaasis
- telefoniteenindus ja infopäringutele vastamine
- linnaosa valitsuse dokumendiringluse ja arhiivitöö korraldamine
- linnaosa vanema kalendri haldamine ja külaliste registreerimine
Suurepärase kandidaadi omaduste hulka kuuluvad:
- varasem töökogemus klienditeeninduse või sekretäritöö valdkonnas
- eesti ja vene keele oskus C1 tasemel
- hea arvuti kasutamise oskus, MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- soov ja tahe töötada inimestega ning inimeste heaks
- kohusetunne, täpsus ja usaldusväärsus
- hea pingetaluvus ja ajaplaneerimise oskus.
Kasuks tuleb:
- avalikus sektoris töötamise kogemus
- andmekaitse ja teabehalduse põhimõtete tundmine
Omalt poolt pakume:
- ametialast väljaõpet
- kaasaegset töökeskkonda äsja valminud kontorihoones
- tänulikke kliente ning toetavat ja sõbralikku kollektiivi
- võimalust panustada avalike teenuste osutamise kvaliteedi tõstmisesse
- 35 kalendripäeva põhipuhkust aastas.
Motivatsioonikiri koos CV ja töötasu sooviga saata hiljemalt 13. detsembriks 2019 e-posti aadressile: angela.kurvits@tallinnlv.ee
Ametlike teadete nimekiri