Mustamäe Linnaosa Valitsus otsib oma meeskonda infospetsialisti

Viimati muudetud 02.12.2019

Mustamäe Linnaosa Valitsus võtab tööle

INFOSPETSIALISTI

 

Kelle põhiülesannete hulka kuulub:

- linnaosa valitsuse klientide esmane teenindamine ja juhendamine, pakkudes neile esmast teenindust ja abi

- teenindussaali esitatavate avalduste, taotluste ja dokumentide vastuvõtmine ning esmane töötlemine ja edastamine andmebaasis

- telefoniteenindus ja infopäringutele vastamine

- linnaosa valitsuse dokumendiringluse ja arhiivitöö korraldamine

- linnaosa vanema kalendri haldamine ja külaliste registreerimine


Suurepärase kandidaadi omaduste hulka kuuluvad:

- varasem töökogemus klienditeeninduse või sekretäritöö valdkonnas

- eesti ja vene keele oskus C1 tasemel

- hea arvuti kasutamise oskus, MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)

- soov ja tahe töötada inimestega ning inimeste heaks

- kohusetunne, täpsus ja usaldusväärsus

- hea pingetaluvus ja ajaplaneerimise oskus.


Kasuks tuleb:

- avalikus sektoris töötamise kogemus

- andmekaitse ja teabehalduse põhimõtete tundmine


Omalt poolt pakume:

- ametialast väljaõpet

- kaasaegset töökeskkonda äsja valminud kontorihoones

- tänulikke kliente ning toetavat ja sõbralikku kollektiivi

- võimalust panustada avalike teenuste osutamise kvaliteedi tõstmisesse

- 35 kalendripäeva põhipuhkust aastas.

 

Motivatsioonikiri koos CV ja töötasu sooviga saata hiljemalt 13. detsembriks 2019 e-posti aadressile: angela.kurvits@tallinnlv.ee

 

Ametlike teadete nimekiri