20.03.2019

Digiturundus - kuidas see ettevõtte kasuks tööle panna?

Toimumiskoht: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda, Toom-Kooli 17, Tallinn. Toimumisaeg: 21. märts 2019

Ettevõtte tutvustamiseks ja reklaamimiseks internetis on erinevaid võimalusi. Selleks on vaja teada:

  • kuidas olla veebis nähtav ja leitav
  • kuidas digitaalsed kanalid töötavad
  • millised on Teie firmale kõige sobilikumad strateegiad ja lahendused saavutamaks eesmärke ning soovitud tulemusi.

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda koostöös Google'iga kutsuvad Teid osalema digitaalturunduse seminaril, kus otsime neile küsimustele vastuseid. Seminarile on oodatud kõik ettevõtted, kes on huvitatud digimaailmast ja sellest, kuidas olla Google'is nähtav. See teema puudutab nii tootmis- kui ka teenindusettevõtteid erinevatest sektoritest.

Seminar toimub inglise ja eesti keeles (ilma tõlketa).

Seminar toimub 21. märtsil ka Tartus.

Päevakava:

9.00       Registreerimine ja hommikukohv
10.00     Kuidas digimaailm on muutnud me igapäevaelu? Kristina Randver, Google
Ettekandes tuleb juttu, kuidas tarbijad igapäevaelus käituvad.

10.30     Kuidas Google’is tasuta silma paista, kasutades Google My Business võimalusi? Justas  Lozinskas, Google
Ettekandes antakse ülevaade, millised on Google My Business võimalused. Näidatakse, kuidas sisestada oma ettevõtte infot, kuidas kasutada Google Maps’i ja luua tasuta veebilehte Google’i tööriistadega.

11.30      Kohvipaus
12.00     Digiturundus – millest alustada? Toma Grinyte, Google
Ettekandes räägitakse, kuidas digiturundus ettevõttele kasu toob ja kuidas seda rakendada

12.45     Mida pakub Google Ads ettevõtetele? Esineja kinnitamisel
Ettekandes tuleb juttu erinevatest Google’i reklaamistrateegiatest ettevõtetele (search, display, YouTube).

Loe esinejate kohta rohkem ning registreeru koolitusele Kaubanduskoja kodulehel