17.11.2021

Koolitus külalislahkuse sektorile: 2. osa "Klientide muutunud ootused – ohud või võimalused?"

Tallinna Strateegiakeskus koostöös Eesti Kaubandus-Tööstuskojaga on loonud kolmest seminarist koosneva koolitussarja külalislahkuse sektorile. Teine seminar toimub 17. novembril Zoomis.

Koolitussarja eesmärk on toetada Tallinna linna haldusalasse kuuluvaid hospitality sektori rentnikke/ettevõtjaid kliendikeskse mõtteviisi tugevdamisel ning seeläbi Covid-19 järgses ärikeskkonnas võimaluste leidmisel, kasvatamaks püsivaid ja tugevaid kliendisuhteid.

Koolitussarja teise osa teema on klientide muutunud ootused – ohud või võimalused? 

TOIMUMISE AEG JA KOHT
17. november 2021 kell 9.30-13.30 Zoomis.
Töötoa kestvus: 4 tundi

SIHTGRUPP
Hospitality sektor, sh hotellid ja muud majutusasutused, söögi- ja joogikohad, reisikorraldajad, reisibürood, muuseumid, turism, transport, ürituste korraldajad, meelelahutusasutused.

TÖÖKEEL
eesti keel

Osale ka teistel seminaridel:

Kogu koolitussarjale saad end kirja panna SIIN

Seminaride tulemusena:

  • saab ülevaate ettevõtte strateegilise kliendikesksuse sisust ja sellest, miks peaks ettevõte tervikuna toimima kliendikeskselt
  • analüüsitakse oma ettevõtte kliendikesksuse taset
  • tuvastatakse, millises kliendikesksuse valdkonnas on ettevõttel enim arenguruumi
  • mõeldakse hospitality sektori eripärale - mis eristab seda teistest sektoritest?
  • arutletakse, mida on kaasa toonud Covid-19 nii klientide ootustele kui ettevõtetele ja millele veel oleks vaja mõelda
  • astutakse „kliendi kingadesse“ ning püütakse tuvastada:
    - klientide ootused nii Eesti kui väliskülaliste vaatenurgast. Kas on erinevust?
    - millistele neist ootustest on kõige keerulisem vastata või millele ei suudeta praegu vastata?
    - mis on takistuseks?
    - mida ette võtta, et neid takistusi ületada?

KOOLITAJAD

Katri Rohesalu,  Kliendikesksuse Arenduse OÜ asutaja ja konsultant
Katril on 25-aastane kogemus kliendikogemuse ja teeninduse juhtimises. Ta on antud valdkonna eest vastutanud Swedbanki Eesti, Baltikumi ja Rootsi üksustes, töötades Baltika Grupis jaekaubanduse juhina ja olles partner Sustinere OÜs. Oma tööaastate vältel on Katri aidanud kujundada ettevõtetes kliendikeskset organisatsioonikultuuri ning viinud läbi kliendikogemuse arendamise projekte. Ta on kirjutanud magistritöö teemal “Kliendikogemuse juhtimine Eesti jaekaubanduse ettevõtetes“. Lisaks on Katri PARE liige, kuna peab personalijuhtidega koostööd kliendikesksuse valdkonna arengus väga oluliseks.
Katri on ka pere ja töötajasõbraliku programmi konsultant ning Facebookis Kliendikesksuse grupi eestvedaja, kus valdkonnast huvitatud inimesed jagavad mõtteid, erialast kirjandust ja tähelepanekuid.


Meelis Kuuskler - Rahvusvaheline konsultant hospitality, turismi ja kinnisvara valdkonnas; HD Partnership OÜ asutaja ja konsultant. Seminaripäevade hospitality sektori konsultant.
Meelis on üle 25 aasta töötanud Lähis-Idas ja Aafrikas, kus keskendus hospitality finantseerimise ja kinnisvaravaldkondade arendamisele. Selleks hindas ta mainitud valdkondi, leidis investoreid, kaasas arendajaid ja disainereid arendusprojektidesse ning organiseeris tarnijate ja teenusepakkujate koostööd eesmärgiga tagada hospitality sektori jätkusuutlik kasv pidevalt muutuvas keskkonnas. Tal on kontinentide ülene kogemus, mis on andnud hindamatu ülevaate erinevatest hospitality aspektidest erinevates maailma nurkades. Meelisel on selge arusaamine sellest, millele on vaja keskenduda, et saavutada seatud eesmärke ning kuidas toetada ettevõtete juhtimist ja innovatsiooni tagamaks edukus.


Veebiseminaride korraldust toetab Tallinna Strateegiakeskus.

Registreeru Kaubanduskoja kodulehel