03.10.2021

Kuidas osaleda digi- ja hübriidmessil? Registreerumine avatud 3. oktoobrini

Kõik põllumajandus- ja toidutootjad on oodatud osalema digitaalses arenguprogrammis! "Digi- ja hübriidmessil osalemine" on üks osa programmist Ekspordivägi, mille eesmärk on kasvatada toidusektori rahvusvahelise müügi teadmisi ja oskusi.

Koolitused toimuvad inglise keeles tõlkega eesti keelde. Registreerimine avatud 3. oktoobrini.

 

­­Miks osaleda? Koolitustelt saad teadmisi:

  • kuidas analüüsida ja valida sobivat digi ja hübriidmessi;
  • kuidas leida digi- ja hübriidmessi jaoks tulemuslik kontseptsioon;
  • kuidas valmistuda edukaks digi- ja hübriidmessiks;
  • missuguseid tehnilisi lahendusi kasutada digi- ja hübriidmessil;
  • kuidas digi- ja hübriidmessidel luua usalduslikke suhteid;
  • kuidas kasutada digivahendeid messijärgseks tööks kontaktidega.

Koolitajad:

Artem Danilliants (FIN) on internetiturunduse, SEO (Search Engine Optimization), e-kaubanduse ja tehnoloogia tippspetsialist. Tema juhitud ettevõte LumoLink on omas valdkonnas tõeline teerajaja, ühendades edukalt tehnoloogia ja veebiturunduse. Artem on töötanud marketingi konsultandina, turundusjuhina ja nõustajana mitmetes soome ettevõtetes ning konsulteerinud rahvusvahelisi toidusektori ettevõtteid Soome ja Rootsi turule sisenemisel.

Uwe Sponholtz (GER) on Sponholz and Partner juhtivpartner ning omab pikaajalist rahvusvahelise äri kogemust. Samuti on ta aastaid tegelenud rahvusvaheliste müügimeeskondade koolitamisega erinevates ettevõtetes B2B turunduse ja müügi valdkonnas. Ta on koos Waldemar Pfhörtszhi ja Philip Kotleriga kirjutanud raamatu H2H Marketing: The Genesis of Human to Human Marketing.

Lisainfo ja registreerimine:  https://mi.ee/digi-ja-hubriidmessil-osalemine/

 

Arenguprogramm on osalejatele TASUTA, kuid selle eest arvestatakse vähese tähtsusega abi (VTA) kuni 900€ ühe osaleja kohta. Vähese tähtsusega abi kohta loe lähemalt: https://www.rahandusministeerium.ee/et/riigiabi/vahese-tahtsusega-abi

Allikas: Marketingi Instituut