30.06.2020

Soome meedia tuleb täna Tallinna uudistama

Täna, 30. juunil tuleb Tallinna uute elamuskeskustega tutvuma üle 50 Soome ajakirjaniku ja blogija. Pressi- ja blogijareis teostub Tallina Ettevõtlusameti turismiosakonna ja laevafirma Tallink koostöös ja selle eesmärk on kutsuda soomlasi suvist Tallinna nautima ning näidata, et Tallinn on turvaline ning siia on lihtne ja kindel reisida.

Reisi fookuspunktiks on möödunud aastal külastajatele avanenud linna tööstus- ja ajaloopärandit väärtustavad uued elamuskeskused, nende hulgas fotokunstikeskus Fotografiska Tallinn, PROTO Avastustehas ja Eesti Meremuuseumi Paksu Margareeta muuseum-külastuskeskus. 
Mall Oja turismiosakonnast on lootusrikas: „Nüüd, mil Tallinna vaatamisväärsused on taas avatud ja juba pool kuud toimub piiranguteta liikumine Soome ja Eesti vahel, kutsume oma naabreid suvisesse Tallinna.  Näitame, et Tallinnas saab jätkuvalt kogeda meie kompaktse linna erinevate piirkondade võlu, külastada vaatamisväärsusi, kohvikuid ja restorane ning veeta argipäevast erinevalt aega kodust vaid lühikese laevasõidu kaugusel. Soovime läbi reisiajakirjanike ja –blogijate  reisihuvilistes soomlastes huvi ja kindlustunnet tekitada. Soomes on just alanud suvepuhkuste periood, ja me soovime, et soomlaste puhkuseplaanidesse kuuluks ka linnapuhkus Tallinnas.“
Tallink Silja kommunikatsioonijuht Marika Nöjd kinnitab: „Toome teisipäeval Tallinna üle 50 Soome blogija, toimetaja ja sotsiaalmeedia mõjutaja. Kevadel pidime kahjuks tühistama kõik koostööreisid, ja nüüd, mil reisimine on taas võimalik, otsustasime teoks teha tutvumisreisi „Päev Tallinnas“  laevaga Victoria I selle suve uudismarsruudil Helsingi-Tallinn. Reisimine on järk-järgult elavnemas: nii laevadel kui Tallinnas on võimalik hoida sobivat distantsi teiste reisijatega. See on suurepärane võimalus meenutada soomlastele, kui lihtsalt ja vaevatult võib Tallinnas veeta lõõgastava suvepäeva.“ 
Oleme kindlad, et ajakirjanikud ja blogijad veedavad Tallinnas sisuka päeva, millele lisab meeldejäävust ka tänane ekstreemne ilm! 
Helsingis ja Lõuna-Soomes oleme käivitanud ka Visit Tallinna sotsiaalmeedia kampaania, mille käigus jõuavad Instagrami ja Facebooki reklaamid  üle 20-aastaste linnaelanikeni. Kampaania kestab 12. juunist kuni 31. juulini. Tänaseks on kampaaniareklaame näidatud üle poole miljoni korra.  

Uudise rubriigid: