21.08.2020

Tallinna e-teeninduse keskkond sai kasutajasõbralikuma vormi

Käesolevast nädalast on avatud uus e-teeninduse keskkond taotlen.tallinn.ee, kus linnakodanikel on võimalik linna teenuseid taotleda ja nende eest tasuda ühes kohas.

Linna infotehnoloogia direktori Martin Männili sõnul on linnakodanikele suunatud e-teeninduse portaal taotlen.tallinn.ee osaks linna teenuste andmebaasist. „Uuendusega soovime linlastele pakkuda kiiremat ja mugavamat võimalust linna teenustes orienteerumiseks ning nende eest tasumiseks,“ ütles Männil. „Uue e-keskkonna loomisele eelnes põhjalik analüüs ning intervjuud klientidega, millega saime sisendi edasisteks tegevusteks. Välimuse ja sisuloogika muutmine on esimene samm teenuste andmebaasi arendamisel.“

Siiani sai linna teenuseid taotleda ja nende eest tasuda eri keskkondades. Nüüd on kõik inimese ja linna vahelised arveldused ja maksete ajalugu kättesaadavad ühest portaalist. Senine iseteeninduskeskkond, mis oli mõeldud üksnes linna teenuste eest esitatavate arvete tasumiseks (nt lasteaiatasu, huvialaringid, jäätmevedu jne), liideti uue keskkonnaga ning vana keskkond suleti.

Muudatused lähtusid vajadusest korrastada e-teenuste keskkonna menüüd, mis oli teenuste lisandudes muutunud pikaks ja raskesti hoomatavaks. Kuna e-teenuseid tuleb linna teenuste paketti pidevalt juurde ka tulevikus, toodi teenuste jaotus avalehele, et see oleks koheselt kättesaadav. Kasutajakonto nupp on rohkem esile toodud, et kliendid saaksid oma isiklikke toiminguid edaspidi teha kiiremini ja mugavamalt.

Uue e-teeninduse keskkonna leiab aadressilt https://taotlen.tallinn.ee/. Kasutajatuge pakub linna infotehnoloogia teenistus, abi saab vajadusel küsida e-aadressil eteenindus@tallinnlv.ee.

Foto on illustratiivne (Pixabay)

     

Uudise rubriigid: