Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Tark müük ja turundus väikeettevõttes ehk kuidas jõuda piiratud ressurssidega parima tulemuseni

Tark müük ja turundus väikeettevõttes ehk kuidas jõuda piiratud ressurssidega parima tulemuseni

Tallinna Ettevõtlusamet kutsub osalema koolitusel

Tark müük ja turundus väikeettevõttes ehk kuidas jõuda piiratud ressurssidega parima tulemuseni“

Koolituse eesmärgiks on anda osalejatele teoreetilisi ja praktilisi teadmisi müügi- ja turundustegevuste planeerimisest ning elluviimisest.

Koolitus toimub 23. oktoobril 2018 a kell 09.00-16.30
Nordic Hotel Forum´i konverentsikeskuses, Viru väljak 3, Tallinn


Koolituse sisu:
Koolituse müügimoodul annab ülevaate terviklikust müügitsüklist ja kuidas seda üles ehitada. Toob välja kolm tipp-müügimeeste olulisemat harjumust, mis eristab neid keskpärastest. Ning annab konkreetseid ja koheselt kasutatavaid nippe, kuidas nn jalg ukse vahele saada ning oma ideed edasi anda potentsiaalsele kliendile. Koolituse turundusmoodul keskendub turundusplaani koostamisele ja elluviimisele piiratud eelarve ja ajalise ressursi tingimustes ja koosneb nii teoreetilisest kui praktilisest osast.

Teoreetilises osas antakse osalejatele esmalt laiem kontekst turundus- ja kommunikatsioonitegevuste elluviimiseks – mh vaatame, kuidas saaks väike-ettevõtja ületada väikesest turunduseelarvest ja piiratud ajaressursist tulenevaid väljakutseid, räägime üldisest brändingust ja sellest, miks seda vaja on, seletame lahti nii tasuta- kui tasuliste turundusmeetmete erinevused ja käitumisloogikad, käime läbi B2B ning B2C turunduse põhierinevused ning käime läbi aspektid, mis on vaja enne turundustegevuste alustamist üldse enda jaoks selgeks mõelda, et tehtud töö oleks võimalikult efektiivne. Lisaks saab teoreetilises osas ülevaate sellest, kuidas koostada toimivat turundusplaani ja tegevuskava (millised aspektid on vaja läbi mõelda, milliseid kanaleid ja turundustööriistu piiratud eelarve tingimustes kasutada) ning hulgaliselt praktilisi nippe ja nõuandeid edukaks turundustegevuste läbiviimiseks. Praktilise ülesandena loovad koolitusel osalejad omaenda ettevõtte näitel praktilise turundusplaani, mida nad pärast koolitust ka reaalselt ellu saavad rakendada.

Koolitajad:
Koolituse müügimooduli läbiviija on Andrus Albi, kes on kogenud juht ja müügiinimene. Esimesel kursusel Tartu Ülikoolis õppides läks ta Ameerikasse ukselt-uksele raamatuid müüma. Andrus müüs raamatuid 12 aastat ning 250 000 inimese seast, kes on 160 aasta jooksul raamatuid müünud, on ta 7. kohal. 12 aasta jooksul on Andrus teinud u 30 000 müügipresentatsiooni. Ta värbas ja treenis meeskonna, kes müüs suvevaheajal kolme kuuga üle miljoni käivet. Andrus on aidanud tuhandetel müügiinimestel parandada oma ettevõtte müüki ja müügisüsteeme nii Euroopas kui Ameerikas. Andrus on väga kirglik mootorrattur, ta võistleb amatööride klassis Enduro võistlustel ning testib uusi rattaid oma blogi ja eesti ajakirjanduse jaoks.

Koolituse turundusmooduli läbiviija on Maarja Ojamaa, kes omab turunduse ja kommunikatsiooni valdkonnas rohkem kui 10-aastast kogemust. Lisaks õpingutele Tartu Ülikooli ajakirjandus- ja kommunikatsiooniinstituudis, kus ta on omandanud magistrikraadi, ning kahes välisülikoolis (Soomes ja Hispaanias), on ta panustanud selliste brändide arendamisse nagu Tartu linn (kui turismisihtkoht), Estonian Air, EMT (Telia) ja Tallinna Tehnikaülikool. Samuti on ta kaasa löönud Eesti tantsu- ja laulupeo kommunikatsioonimeeskonnas.

Koolituse maksumus: 25 eurot (hind sisaldab loengumaterjale, kohvipausi ning lõunat restoranis Monaco).

Registreerumine koolitusele on lõppenud!

 Lisainfo:
Triin Abel
Tallinna Ettevõtlusamet
E-post: [email protected]  
Tel: 640 4240

Viimati muudetud 21.02.2024