Kuu haridusjuht ja haridustegu

Tunnustusi „Kuu haridusjuht“ ja „Kuu haridustegu“ annab Tallinna Haridusamet välja alates 2017. aasta jaanuarist, et rohkem märgata ja väärtustada haridusasutuste juhtide tööd ning silmapaistvaid haridustegusid. Konkursile esitavad kandidaate Tallinna Haridusameti töötajad, parimad haridusjuhid ja haridusteod selguvad hääletuse käigus.

Mai 2021

Kuu haridusjuht

Signe Tamm, Tallinna Päikesejänku Lasteaed - koostöös direktoriga toimus 18. mail lasteaedade juhtide virtuaalkohtumine Tööinspektsiooni Ennetusosakonna juhataja Kaire Saarepi ja töökeskkonna konsultandi Piret Kaljulaga. Kohtumisel olid teemadeks riskianalüüside uus keskkond, Covid-19 kui bioloogiline ohutegur, vaktsineerimine jm.

  • Kuu haridustegu

Tallinna Endla Lasteaia II Tallinna lasteaedade laulupeo "Meie lapse laulupai" laulud. Lasteaia laululapsed koos direktor Grüüne ja õpetaja Kersti Kuusega andsid hindamatu panuse peo toimumisse - Vabaduse väljakul 1000 last kokku saada ei saa, aga koos laulda peab ju ikka saama. Lapsed laulsid iga üksiku peo laulu kordi ja kordi sisse Urmas Lattikase stuudios, viimistledes ja ikka uuesti tehes ning 20. mail oli kogu laululaste seltskond kohal Tallinna Lasteaias Naksitrallid ning sajale lasteaiale peo pidamiseks minev video sai kripsti-krapsti üles võetud.

Aprill 2021

Kuu haridusjuht

Mari-Liis Sults, Tallinna Kunstigümnaasium - direktor esines LAK-õppe päeval ettekandega "Erinevate kodukeeltega lapsed eestikeelses koolis" ning tõi Õpetajate Lehes esile keelekümbluse plussid muukeelsete laste õpetamisel -  õige metoodika korral pole vahet, mis on lapse emakeel või kultuuritaust, kõik on ühtmoodi lapsed.

  • Kuu haridustegu

Gustav Adolfi Gümnaasiumi õpilasÜRITUS. Kooli õpilasesindus koostöös IT-õpilaste ja juhtkonnaga korraldas esmakordselt kogu koolile (e-)ürituse, mis koosnes neljast igale kooliastmele sobivast kohtumisest. Üritus algas Youtube'i otseülekandena ning edasi liiguti Google Meeti ruumidesse, kus leidus lõbusaid tegevusi, hulgaliselt auhindu ja huvitavaid kogemusi. Kokku käis kahe päeva jooksul üritusel oma meelt lahutamas u 700 inimest, kes midagi juurde õppimas, sõpradega kohtumas või hoopis mõne õpetaja “kodus külas”.

Märts 2021

Kuu haridusjuht

Tatjana Požogina, Tallinna Suur-Pae Lasteaed - direktori eestvedamisel toimus 9. märtsil teistkordselt looduskonverents „Seikluskasvatuse ja projektõppe kasutamine looduse uurimisel ja hoidmisel“. Juba teist korda toimunud ning osavõtjate rohke konverents viidi sel korral läbi turvaliselt veebikeskkonnas. Erilist tähelepanu pöörati heade kogemuste ning põnevate ideede vahetamisele. Konverentsil osales 82 lasteaeda väljastpoolt Tallinna, 21 Tallinna lasteaeda ning 3 kooli.

  • Kuu haridustegu

XVIII Tallinna koolieelikute etlemiskonkursi "Eesti keele kaunis kõla" esile tõstetud lasteaiad (Kalamaja Lasteaed,  Lasteaed Kelluke, Pirita Lasteaed, Tallinna Lasteaed Sinilind, Tallinna Kadaka Lasteaed, Tallinna Lille Lasteaed, Tallinna Luha Lasteaed, Tallinna Mardi Lasteaed, Tallinna Meelespea Lasteaed,  Tallinna Männiku Lasteaed). Tallinna linna parimad väikesed sõnakunstnikud selgitati välja konkursi eelvoorudesse laekunud videoklippide põhjal. Linnaosade kaupa toimunud eelvoorudesse registreerus 91-st Tallinna lasteaiast ja ühest lasteaed-põhikoolist kokku 237 etlejat, kellest lõppvooru pääses 30 tublimatest tublimat. Eriliselt tõsteti esile 10 lasteaeda. Täname Kopli Huvikooli konkursi korraldamise eest.

Veebruar 2021

Kuu haridusjuht

Indrek Vijard, Nõmme Muusikakool - Vabariigi President andis tänavu Valgetähe IV klassi teenetemärgi Nõmme Muusikakooli direktorile Indrek Vijardile, kes on koorijuht, Eesti Meestelaulu Seltsi juhatuse esimees ja muusikahariduse edendaja. Ta on juhatanud poistekoore kõigil laulupidudel alates 1997.

  • Kuu haridustegu

Tallinna 21. Kooli õpilasesindusele üleriigiline tunnustus. Üleriigilisel virtuaalsel tunnustussündmusel „Noorte heaks tänu“ tunnustas Haridus- ja Noorsooamet koos Haridus- ja Teadusministeeriumiga parimaid noorsootöövaldkonnas tegutsejaid üheteistkümnes erinevas kategoorias. Tallinna XXI Kooli õpilasesindus sai nomineeritud kategoorias Parim Osaluskogu või Õpilasesindus. Tunnustus anti hiljem reaalselt üle õpilasesindusele.

Jaanuar 2021

Kuu haridusjuht

Piret Rõõmussaar, Kalamaja Põhikool - direktori eestvedamisel loodi kooli õuele koostöös Kopli päästekomando meeskonnaga uisuväljak, mis on avatud ka kogukonnale. Kaasatud olid kooli endised õpilased ning kooli hoolekogu esinaine Epp Kallaste ning lapsevanem Evelin Stamm.  Kooli uisuväljak toetab kooli sportlikke väärtushoiakuid.

  • Kuu haridustegu

Tallinna Inglise Kolledžis tegutseb gastroklubi. Gümnasistid tulid koolile appi ning on teinud 6.-9. klassile distantsõppe ajaks toiduvalmistamise õppevideosid toidupakis leiduvatest ainetest. On olnud suurepärane koostöö kooli toitlustajaga, kes on pannud kokku toidupakid ning andnud õpilastele retseptid, mille alusel on valminud maitsvad lõunad ja õppevideod. Üks näide https://www.youtube.com/watch?v=T1wk1zQpkLY&feature=youtu.be.   

Detsember 2020

Kuu haridusjuht

Meelis Kond, Tallinna 21. Kool - Tallinna Haridusameti missioonipreemia 2020 laureaat. Direktor on pikaajaliselt ja tulemuslikult haridusvaldkonnas töötav, uuendusmeelne arvamusliider ja mitmekülgne ning entusiastlik kaasaegse õpikeskkonna arendaja, kes koolijuhina rakendab praktikas iseenda poolt varem väljatöötatud strateegiaid ja süsteeme. Direktor oli heaks koostööpartneriks Tallinna Haridusametile ja panustas 14. detsembril toimunud haridusjuhtide konverentsi ning jagas kõikidele teistele oma parimaid kogemusi ning mõtteid, olles koolijuhtide eestkõnelejaks.

  • Kuu haridustegu

Heategevusliku projekt Toidupanga heaks toiduabi kogumine (Merivälja Lasteaed, Planeedi Mudila Lastesõim, Tallinna Asunduse Lasteaed, Tallinna Kivimurru Lasteaed, Tallinna Lasteaed Kraavikrõll, Tallinna Pae Lasteaed, Tallinna Pallasti Lasteaed, Tallinna Sikupilli Lasteaed, Tallinna Virmalise Lasteaed). Koostöös lastevanematega koguti lasteaedades Toidupangale toiduabi, mis aitab inimesi, kes elavad toimetulekuraskustes. Eelisjärjekorras on toiduabi mõeldud peredele, kus kasvavad väikesed lapsed, sealhulgas üksikvanematega pered.

November 2020

Kuu haridusjuht

Imbi Viisma, Kadrioru Saksa Gümnaasium - direktori eestvedamisel pälvis kool TÜ eetikakeskuse tunnustuse "Hea kooli edendaja 2020".  Kool valis eneseanalüüsiks kaks valdkonda: koostöö ja head suhted. Analüüsiti koolitöötajate omavahelist koostööd kriisiajal ning kontakti hoidmist laste ja koduga. Kooli eneseanalüüs on süsteemne ja tõenduspõhine.

  • Kuu haridustegu

Koostööprojekt "Koolilt lasteaiale" ühendab andmis- ja saamisrõõmu. 2020. a koostööprojekti avastusõppe tunnetuskasv jõudis erilisel kooliaastal advendiaja alguseks kõikide lasteaedadeni. Õpilastest meisterdajad said omandada uusi teadmisi läbi praktilise tegevuse ning tunda head meelt oma kätega tehtu üle. Lasteaialapsed aga saavad mängulusti, uusi kogemusi ja põnevat avastamist. Tunnetuskast arendab lapse mõttetegevust ja loogilist mõtlemist, loovat kujutlusvõimet ja koostööoskust ning annab ka esinemisjulgust. Headeks koostööpartneriteks on kõigil aastatel olnud Eesti Tööõpetajate Selts ja seltsi juhatuse esimees Jürgo Nooni, Ristiku Põhikooli tööõpetuse õpetaja ja mitmed teised Tallinna koolid. Täname ja tunnustame sel aastal projektis osalenud 20 kooli: Audentese erakool, Gustav Adolfi Gümnaasium, Kadrioru Saksa Gümnaasium, Ristiku Põhikool, Tallinna 21. Kool, Tallinna Arte Gümnaasium, Tallinna Heleni Kool, Tallinna Inglise Kolledž, Tallinna Kivimäe Põhikool, Tallinna Kristiine Gümnaasium, Tallinna Kuristiku Gümnaasium, Tallinna Mahtra Põhikool, Tallinna Mustamäe Gümnaasium, Tallinna Nõmme Gümnaasium, Tallinna Nõmme Põhikool, Tallinna Pae Gümnaasium, Tallinna Rahumäe Põhikool, Tallinna Reaalkool, Tallinna Südalinna Kool ja Vanalinna Hariduskolleegium. Tunnetuskaste valmistati ühtekokku 127 lasteaiale.

Oktoober 2020

  • Kuu haridusjuht

Andrei Kante, Lasnamäe Gümnaasium - Tallinn tänab ja tunnustab Aasta õppeasutuse juht 2020 Andrei Kante on suure südamega, eesmärkidele orienteeritud koolijuht, kes juhib edukalt korraga kahte kooli. Muretseb esmajärjekorras laste heaolu pärast, usub tulevikukooli võimalustesse ning hindab kõrgelt õpetajate tööd.

  • Kuu haridustegu

Kadrioru Saksa Gümnaasiumi ja Tallinna Kesklinna Valitsuse ühisprojektina startinud lapsevanemate virtuaalkool, mille eesmärk on toetada lapsevanemaid, soodustades positiivseid ja hoolivaid suhteid lastega. Soovitakse luua keskkond, kus lapsed ja vanemad toetavad, mõistavad ja inspireerivad üksteist. Loengutele on oodatud kõik lapsevanemad või vanavanemad, kes soovivad omandada teadmisi ja praktilisi oskusi.

September 2020

Kuu haridusjuht

Deniss Presnetsov, Tallinna Läänemere Gümnaasium - Denissi kool oli esimene, kus diagnoositi koroonaviirusjuhtum ja ta sai sellest tuleneva koolikorralduse ja kommunikatsiooniga väga hästi hakkama. See väärib kindlasti esiletõstmist ja tunnustust.

  • Kuu haridustegu

Tallinna Südalinna Kool pälvis Liikuma Kutsuva Kooli tiitli "Aasta tegija 2019/2020" kategoorias "Liikuma kutsuv saavutus koolis". Kogupäevakooli mudeli kasutusele võtmine on aidanud kaasa koolikultuuri muutumisele, sest see aitab luua sidusa päevakava, kus on ühendatud formaalne ja mitteformaalne õppetöö. Auhinna andis üle president Kersti Kaljulaid.

August 2020

Kuu haridusjuht

Sirli Väinsar, Tallinna Tondi Kool - direktoril on selge visioon ja konfliktivaba suhtlusstiil, mille parimaks tunnustuseks on Tondi koolihoone valmimine õigeaegselt ja plaanipäraselt.

  • Kuu haridustegu

Tallinna Tondi Kooli uue koolimaja avamine. Eesti üks suuremaid erivajadustega laste koole Tallinna Tondi Kool (Tondi 40) on saanud endale täiesti uue kaasaegse, spetsiaalselt neile lastele projekteeritud koolihoone. Samas hoones asuvad ka õpilaskodu, spordisaal, ujula ning Tallinna Õppenõustamiskeskuse filiaal.

Juuli 2020

Kuu haridusjuht

Merit Zavatski, Tallinna Järveotsa Lasteaed - direktor tegi suurepärast koostööd lapsevanematega ja Tallinna Haridusametiga. Korraldas edukalt rühmade üleviimise üheksasse lasteasutusse Tallinna Järveotsa Lasteaia renoveerimise perioodiks.

  • Kuu haridustegu

Koostöö ja partnerlus (Tallinna Allika Lasteaed, Tallinna Lasteaed Karikakar, Tallinna Lasteaed Kiikhobu, Tallinna Lasteaed Kikas, Tallinna Lasteaed Mooniõied, Tallinna Lasteaed Vikerkaar, Tallinna Lehola Lasteaed, Tallinna Lepistiku Lesteaed, Tallinna Nurmenuku Lasteaed) - kuna Tallinna Järveotsa Lasteaed on renoveerimisel, täname lasteaedu laste külalislahkel vastuvõtul.

Juuni 2020

Kuu haridusjuht

Maarja Merigan, Tallinna 32. Keskkool - väga hea ja süsteemne HEV töö korraldus.

Tiina Pall, Tallinna Kristiine Gümnaasium - kooli võrku loodi õppeainete põhine DIGIRIIUL - õpetajate poolt distantsõppel väljatöötatud digitaalsete õppematerjalide ühiskasutus töökoormuse optimeerimiseks. Töötati välja SOS plaan(id) eriolukordadeks. HEV õpilaste arendamiseks ja toeks loodi kooli struktuuri Õpiedukeskus.

  • Kuu haridustegu

Tallinna 21. Kooli koolileht saavutas konkursil I koha. 16. juunil avalikustas Postimehe toimetus „Parima koolilehe konkursi“ auhinnasaajad ja selgus, et Tallinna XXI Kooli ajaleht Lennuk saavutas üleriigilisel konkursil I koha.

Mai 2020

  • Kuu haridusjuht

Toomas Pikhof, Pirita Majandusgümnaasium - direktori eestvedamisel toimus virtuaalne leiutajate konkurss “102 leiutist Eestile”. Konkursitöid oli võimalik esitada individuaalselt või kuni kolmeliikmelistel meeskondadel. Leiutajad tegid oma tööst pildi ja lühikirjeldused/videod ning postitasid need keskkonda Padlet. Kokku osales 83 õpilast. Pikhof korraldas koostöös linnaosavanemaga eriolukorra ajal Pirita koolide toitlustamise linnaosa juures. Lisaks eriolukorras õppetöö suurepärasele koordineerimisele koostas kooli juurdeehituse lähteülesande. Lisaks sai kool mitmele kirjutatud projektile uueks õppeaastaks rahastuse, sh rahvusvahelisele.

  • Kuu haridustegu

Lasteaiad, kes eriolukorra ajal olid lastele avatud. Õpetajad, kes korraldasid kodus viibivatele lastele e-õpet, videotervitusi ja ‑kohtumisi. Kes tundsid huvi, kuidas saaksid abiks olla ning koduõppel lapsi juhendada. Juhid, kes  suutsid kiirelt muuta töökorraldust, korraldasid virtuaalkoosolekuid. Lapsed, kes vanemate abiga saatsid õpetajatele oma õppetegevuste koha videosid, pilte ja kirju.

Aprill 2020

  • Kuu haridusjuht

Riina Läll, Tallinna Kelmiküla Lasteaed - direktor on olnud suurepärane koostööpartner Tallinna Haridusametile eesliini töötajate lastele 24/7 teenuse loomisel, pakkudes teenust ka nädalavahetuseti ja öisel ajal.

  • Kuu haridustegu

Kadrioru Saksa Gümnaasium pälvis konkursil „Aasta keeletegu 2019“ eriauhinna - kooli õpetajad ja õpilased algatasid ettevõtmise, kus Vikipeediasse kirjutati üle 140 eestikeelse artikli. Seda ettevõtmist tunnustati konkursil „Aasta keeletegu 2019“ eriauhinnaga.

Tallinna 21. Kooli õpilasfirmasid saatis konkursil edu - 29. aprillil virtuaalselt toimunud õpilasfirmade üleriigilisel võistlusel saavutas I koha ÕF EHA, kes toodab disainvalgusteid ja SA Innove eripreemia pälvis ÕF SNÆKK, kes valmistab tervislikke kiirtoite tänapäeva aktiivsetele inimestele.

Märts 2020

Kuu haridusjuht 

Andrei Kante, Lasnamäe Gümnaasium - juhtides korraga kahte kooli, suutis Andrei Kante kriitilisel hetkel viia koolitoidu jagamise info operatiivselt paljude vanemateni ja korraldada tasuta koolilõua pakkumine väga paljudele lastele.

  • Kuu haridustegu

Tallinna 21. Kooli ÕF Student Network toetab õpiabi vajajaid - koolis tegutsev õpilasfirma tegeleb õpiabi osutamisega 1.-9. klasside õpilastele. Seoses distantsõppega toimub õpe veebipõhiselt. Õpilasfirmas on õpetajateks tublid gümnasistid, tänu kellele on õppimine sõbralik ja vaba. Õppimise aeg on kokkuleppeline.

Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasiumile omistati eTwinningu 2020-2021 kooli märk - kool pälvis eTwinningu kooli tunnustuse, mis näitab EU institutsioonidele kooli lõimimist ja valmisolekut pedagoogiliseks arenguks koostöös teiste Euroopa riikide koolidega. Sellise märgi omamisel aktsepteeritakse kooli rahvusvahelistes projektides.

Veebruar 2020

Kuu haridusjuht

Õnnela Leedo-Küngas, Ehte Humanitaargümnaasium - kool on sellest aastast esimese Tallinna koolina liitunud programmiga "Ettevõtlik Kooli". Ettevõtlik Kool on kaasaegse hariduse kvaliteedimärk.

Kuu haridustegu

Tallinna Lasteaed Sipsiku seitsme kesklinna lasteaia “Rõõmsa Roti Retk” Harku metsaTallinna Lasteaed Sipsikul on olnud aastaid kestev väärtuspõhine koostöö kuue lasteaiaga (Tallinna Endla Lasteaed, Tallinna Komeedi Lasteaed, Tallinna Lasteaed Südameke, Tallinna Liivalossi Lasteaed, Tallinna Päikesejänku Lasteaed, Tallinna Virmalise Lasteaed), mille eesmärgiks väärtustada liikumist, loodust, mängu ja koostööd.

Jaanuar 2020

Kuu haridusjuht

Kaarel Rundu, Tallinna Saksa Gümnaasium - direktori eestvedamisel korraldati suurepäraselt renoveeritud koolimaja taasavamine. Tähenduslik ja märgiline pidulik aktus, keskkonnasõbralik lindilõikamine ning meeldivas õhustikus korraldatud maja tuvusringkäik. Kaarel sai suurepäraselt hakkama koolitöö sujuva korraldamisega asenduspindadel, koolimaja ettevalmistamisega, avamispeoga. Tegemist on tänaseks kaasaegseima kooliga.

Kuu haridustegu

Gustav Adolfi Gümnaasiumi õpilaste mentorprogramm - programm “Õpilaselt õpilasele” toetab õpilaste initsiatiivi nii üksteise õpetamisel kui ka üksteiselt abi küsimisel. Programm on mõeldud kooli kõikidele õpilastele alates esimesest klassist eesmärgiga suunata õpilasi, kellel on raskusi mõne õppeaine/teema omandamisega, oma kaasõpilastest mentorite juurde. Programmi peamine eesmärk on tõsta õpilaste enda initsiatiivi üksteise õpetamisel ning ühendada Kotzebue ja peamaja õpilasi. Hetkel on kooli kodulehel 15 õpilasmentori nime ja kontakti, kellega on võimalik juba ühendust võtta.

_____________________________________________________________________________________

Detsember 2019

  • Kuu haridusjuht

Deniss Presnetsov, Tallinna Läänemere Gümnaasium - kool pälvis konkursil „Hea kool kui väärtuspõhine kool 2019” Tartu Ülikooli eetikakeskus poolt välja antava tiitli „Hea kooli teerajaja 2019”, mille raames tunnustati kooli keelekümblusmetoodika edukat rakendamist, koolisiseste parimate praktikate jagamist ja ühistele väärtustele toetuva koolikultuuri arendamist.

  • Kuu haridustegu

Tallinna Tondi Põhikool – detsembris osalesid kooli IV - VI klasside õpilaste kolm võistkonda festivali Robotex võistlusel „Minu esimene start-up“, milleks pidid lapsed mõtlema välja uuendusliku idee/toote, selle prototüübi enne valmis ehitama ja võistlusel tutvustama. Kooli meeskondade ideedeks olid robot-päästekoer, ratastega kahe vintsiga helikopter ja kiirabi laevastik.

November 2019

  • Kuu haridusjuht

Toomas Pikhof, Pirita Majandusgümnaasium – direktorit tunnustati Tallinna Linnavolikogu poolt. Kokku said auhinna 24 linnakodanikku, kes on möödunud aasta jooksul andnud oma panuse Tallinna rahvusvahelise maine parandamisele, linnaelu edendamisele, paremaks tegemisele ja muutmisele või on saatnud korda erilise teo. Toomas oli ainuke Tallinna koolijuht, kes nende hulka kuulus.

  • Kuu haridustegu

Tallinna Nõmme Põhikool – koolis toimus teadusfestival „Komeet 2019“, mille kohta tegi klipi ka ETV2 saade “Nova”. Festivali esimene pool oli peamiselt suunatud õpilastele - nii loovtöö ja referaadi juba teinutele kui ka nendele, kellel see veel ees, festivali teises pooles esitleti tegemisi lapsevanematele.

Oktoober 2019

  • Kuu haridusjuht

Andrei Kante, Lasnamäe Gümnaasium/Lasnamäe Vene Gümnaasium - direktori eestvedamisel oldi koos meeskonnaga Tallinna Haridusametile heaks koostööpartneriks konverentsi "Märkan ja sekkun" korraldamisel, konverentsi raames jagati inspireerivalt oma kogemusi kiusamise ennetamis- ja sekkumistöö kohta.

  • Kuu haridustegu

Tallinna Lasteaed Vikerkaar - lasteaias avati 16. oktoobril õppeköök laste kokandustegevuste läbiviimiseks, mille eesmärgiks on omavahel lõimida teoreetilisi teadmisi ja praktilisi kogemusi.
Tallinna Nurmenuku Lasteaed – lasteaed osales programmeerimisnädalal Code Week, mille eesmärk on muuta programmeerimine nähtavamaks ning tutvustada, kuidas koodikirjutamisega oma ideid ellu viia, hajutada programmeerimisega seotud saladusi ning motiveerida inimesi õppima.

September 2019

  • Kuu haridusjuht

Alvina Maasik, Tallinna Arbu Lastead - direktori eestvedamisel toimus Tallinna koolieelsete lasteasutuste direktorite õpiränne Singapuri Vabariiki teemal “Uuenduslik õppimismudel. Haridussüsteem ja hindamisstandardid Singapuri näitel”, kus osales 23 koolieelse lasteasutuse direktorit erinevate linnaosade lasteaedadest üle Tallinna. Koolitusreisi üheks oluliseks eesmärgiks oli Singapuri Vabariigi ja Eesti Vabariigi haridussüsteemi võrdlev analüüs. Õppereisil tutvuti eri tüüpi lasteaedadega, lasteaiaõpetajate ettevalmistuse ja professionaalse arengu toetamise võimalustega Singapuris.
Hele Leek-Ambur, Tallinna Nõmme Huvikool - direktori eestvedamisel ollakse heaks koostööpartneriks huviralli korraldamisel moodsa õppimise festivali iduEDU 2019 raames.

  • Kuu haridustegu

Tallinna Reaalkool – koolis korraldati rahvusvaheline reaal- ja loodusteadusliku hariduse konverents.

Juuni, juuli, august 2019

  • Kuu haridusjuht

Indrek Vijard, Nõmme Muusikakool – direktor organiseeris mitmeid muusikalisi tervitusi Tallinna Haridusameti tunnustusüritustele.

  • Kuu haridustegu

Tallinna Järveotsa Gümnaasium – kooli eestvedamisel toimus läbi 2018/2019 õppeaasta Haabersti linnaosa õpetajate vahva kümnevõistlus, mis sai eduka lõpu juunis viimase osavõistlusega, kus õpetajad panid ennast kooli ümbruses proovile discgolfis. Lisaks jagas kool augustis toimunud tervist edendavate koolide suvekoolis oma tervisenõukogude töö head praktikat.

Mai 2019

  • Kuu haridusjuht

Ülle Mandre, Tallinna Lepistiku Lasteaed - direktor võttis tegusa ja abivalmis koostööpartnerina vastu väljakutse täita kahe kuu jooksul Tallinna Mesimummu Lasteaias direktori ülesandeid ning toetas lasteaia uut juhti sisseelamisel.

  • Kuu haridustegu

Tallinna Lotte Lasteaed – koostööprojekti „Koolilt – lasteaiale“ pidulik lõpuüritus.

Aprill 2019

  • Kuu haridusjuht

Jaanika Raudsepp, Tallinna Lasteaed Vesiroos – direktori eestvedamisel korraldati Mustamäe linnaosa lasteaedade teatrifestival, mille raames teenitud tulu kanti heategevusfondile „Märka ja aita!“.
Natalja Vergun, Tallinna Mustamäe Reaalgümnaasium - direktor koos oma meeskonnaga oli suurepäraseks partneriks 24. aprillil toimunud Tallinna koolieelsete lasteasutuste juhtide ja meeskondade nõupidamise õnnestumisse. Kooli panust oli märgata igal sammul.

  • Kuu haridustegu

Kadrioru Saksa Gümnaasium – koolis korraldati algklasside õpilaste filmifestivali MININUI II, mille raames laekus I-V klasside õpilaste poolt tehtud 33 filmi.

Märts 2019

  • Kuu haridusjuht

Larissa Zaytseva, Tallinna Liikuri Lasteaed – lasteaeda külastas 29.03 Ukraina delegatsioon koos Ukraina Saatkonna Eestis esindajatega. Direktori eestvedamisel tutvustati külalistele Eestis rakendatud koolieelsete lasteasutuste süsteemi, eesti keele kui teise keele õpetamist vene õppekeelega rühmades, programmi „Roheline kool“ ja #EduInnoLab roboaia tööd.

  • Kuu haridustegu

Jakob Westholmi Gümnaasium, Kadrioru Saksa Gümnaasium, Tallinna Ühisgümnaasium – koolid korraldasid koos moeshow "Kastist välja".

Veebruar 2019

  • Kuu haridusjuht

Georg Teras, Tallinna Kadaka Põhikool – direktori eestvedamisel korraldati SA Innove Rajaleidja Harjumaa keskuse töötajatele koolis õppekäik, mille raames tutvustati õppekorralduse süsteemi ja kooli tegevust lihtsustatud-, toimetuleku- ja hooldusõppe laste toetamisel.

  • Kuu haridustegu

Tallinna Kunstigümnaasium – kooli eestvedamisel korraldati Salme Kultuurikeskuses Põhja-Tallinna laste kasvatamise mess.

Jaanuar 2019

  • Kuu haridusjuht 

Meelis Kond, Tallinna 21. Kool - direktori eestvedamisel ja toetamisel arendati koostöös kolleegidega koolis Ettevõtlus-robootika õppesuund, loodi innovatsioonistuudio ning lõimiti robootika teiste õppeainetega, mille tunnustuseks pälvis Tallinna 21. Kool konkursil Kvaliteediinnovatsiooni auhind 2018 Eesti vooru peaauhinna ning sai tunnustuse kui Rahvusvahelise konkursi Quality Innovation Award finalist.

  • Kuu haridustegu

Tallina 21. Kool - kool pälvis Kvaliteediinnovatsiooni auhind 2018 konkursi Eesti vooru peaauhinna ning sai tunnustuse kui Rahvusvahelise konkursi Quality Innovation Award finalist. Tallinna 21. Kool pälvis tunnustuse Ettevõtlus-robootika õppesuuna, innovatsioonistuudio loomise ning robootika lõimimise eest teiste õppeainetega. Arendatud õppesuund on seotud kooli missiooni ja põhiväärtustega.

_____________________________________________________________________________________

Jaanuar 2018

  • Kaspar Kaugija (Tallinna Kopli Ametikooli direktor), kes kutseõppeasutuse esindajana võttis vastutuse korraldada oma koolis Tallinna koolijuhtide nõupidamine ja tegi selleks konstruktiivset koostööd Tallinna Haridusametiga. Lisaks juhtis ta kogemustöötuba, kus tutvustas kooli koostöövõimalusi nii teiste organisatsioonidega kui ka üldhariduskoolidega. Juht panustas koolijuhtide nõupidamise korraldamisse kogu meeskonnaga (sh õpetajad ja õpilased), see oli koolijuhile uuenduslik ettevõtmine ning aitas tuua korraldajate igapäevaellu uusi õpikogemusi. Kõik esinejad said kingituseks õpilaste valmistatud käsitööesemed, näidati kaasava hariduse võimalusi Tallinna Kopli Ametikoolis, korraldati põnevad loovtöötoad kutseõpetajate eestvedamisel. Tunnustust väärib koolijuhi hoolivus HEV õpilastesse, luues neile igapäevaselt vajalikke õppimistingimusi ning andes neile esinemisvõimalusi. Lisaks väärib tunnustust koolijuhi tehtud töö Kopli Ametikooli arendamisel.
  • Tallinna Kristiine Gümnaasium - üldvõit Baltimaade võistlusel „Minecrafti eri! Tuleviku Eesti, Läti ja Leedu“. Virtuaalne ehitusvõistlus oli osa rahvusvahelisest IT-hariduse nädalast KoodiTund (Hour of Code) ja leidis aset hariva arvutimängu Minecraft virtuaalkeskkonnas. Eestis tunnistati nende püstitatud virtuaalne ehitis keskmise vanusekategooria parimaks. Eestis registreeris võistlusele ligi 100 meeskonda, keda hinnati kolmes vanuserühmas. Baltikumi üldvõidu püstitas meeskond Öökullid koosseisus Kristjan Mäetalu (15), Oliver Sild (15) ja Elvis Eelmaa (15). Rahvusvahelisele žüriile avaldas muljet noorte ehitatud maailma detailsus ja oskuslik viis, kuidas oli kasutatud Minecrafti maailma ning Redstone’i programmeerimise võimalusi.

Veebruar 2018

  •  Natalja Vergun (Mustamäe Reaalgümnaasium), kes rahvusvahelise stažeerimisprogrammi stipendiumiga viibis 22.01.-16.02.2018 kahes Sloveenia uuendusmeelses koolis: Gimnazija VIČ ja Osnovna Šola Mirana Jarca. Ta külastas koolide tunde, vaatas kuidas toimub õpetaja ja õpilaste suhtlemine, hindas füüsilise keskkonna mõju aine õpetamisele, sai teada kasutatavatest õppemeetoditest, rääkis õpilaste ja õpetajatega õppeprotsessist ja selle korraldusest, sh õnnestus näha 14. veebruaril toimunud õpetajate streiki. Mõlemas koolis astus ta ka klassi ette, et tutvustada Eestit.
  • Tallinna Rännaku Lasteaed - „Rännakus on metsik lapsepõlv“. 8. ja 15.veebruaril suusapäevad koostöös Suusabussi ja treeneri Vahur Teppaniga. Suuskadele said kõik 6 rühma, igale rühmale toimus Vahuri juhendamisel treening. Kõige noorem suusataja oli vanuses 2,3. Rännaku lasteaia pere usub, et igaüks peab tegema seda, mis tal hästi välja tuleb.
  • Tallinna 21. Kool – edukas osalemine rahvusvahelisel õpilasfirmade laadal ja #EduInnoLab projekti raames avatud tehnoloogialabor – LEGO innovatsioonistuudio. Labori vajaduse eesmärgiks on luua õpilastele ja õpetajatele 21. sajandi õpimetoodikaid ja vahendeid rakendav õpikeskkond, mis toetab digi-, tehnoloogia- ja inseneeriavaldkonna pädevuste ning lõimitud õppe arendamist. Tehnoloogialabor on funktsionaalne, mobiilne, igale vanusele sobiva mööbli ja temaatilise sisustuse ning paindliku tehnilise lahendusega, mille disainikontseptsioon lähtub Lego Education Innovation Studio nõuetest. Koolis on loodud uus põhikooli õppesuund: Ettevõtlus-robootika ning tehnoloogialabori tööle rakendumine toetab igati õppesuuna ja õppekava arendamist. Rahvusvahelisel õpilasfirmade laadal saavutas kommidest käsitööjäätist pakkuv Tallinna 21. Kooli õpilasfirma Best Ice parima toote auhinna. EBS-i eripreemia saavutas kooli õpilasfirma Spark. Sotsiaalmeedia kuninga tiitli saavutas Tallinna 21. Kooli õpilasfirma Saunakutid. Laada suurima käibe tegi Tallinna 21. Kooli õpilasfirma Cased.

Märts 2018

  • Tatjana Šukurova (Taime Lasteaed), kelle eestvedamisel korraldas Põhja-Tallinna lasteaiaõpetajatele ja õpetaja abidele mitmeetapilise, kakskeelse (eesti/vene) koolituse "Bee-, Blue- ja Ozo-botidega tutvumine ja robotite kasutusvõimalused". Kui juht on ise eestvedajaks ja suunajaks, nö müüb mõtte maha oma töötajatele, siis jõuab see nüüdisaegne õpikäsitus kiiresti lasteni. Kui oma asutuse lapsed juba digivahendeid kasutavad, saab neid vahvaid tegevusi väljapoole oma asutust tutvustada.
  • Tallinna Lilleküla Gümnaasium - 29. märtsil avati Tallinna Lilleküla Gümnaasiumis projekti #EduInnoLab Makeblock nutilabor, kus on täiskomplekt Makeblock Makerspace laboriseadmeid. Nutilabor avardab koolis robootika ja programmeerimise õpetamise võimalusi, arendades õpilaste loovust ning lõimides erinevates õppeainetes nt füüsikas, matemaatikas, kunstiõpetuses omandatud teadmisi. #EduInnoLab võimaldab tõsta õpilases huvi inseneriteaduste vastu.
  • Tallinna Kuristiku Gümnaasium - kooli poolt korraldatud kontsertlavastus "Kuiinluse ehk kuulsuse ahelad" Lindakivi Kultuurikeskuses oli tõeliselt nauditav ning kõrgel tasemel korraldatud. Esitati üle 20 Queeni populaarse pala – kaks tundi suurepärast Queeni. Kontsert-lavastus oli valminud algusest lõpuni noorte endi poolt koos sõpradega VHK'st, Reaalkoolist ja TTÜ-st. Kontsert pakkus vaatajatele/kuulajatele rappuvat, laserina ajju, mällu, südamesse tungivat muusikat, mida tegid andunult ja täie rauaga umbes 40 Tallinna Kuristiku gümnaasiumi õpilast - tasemel bänd, jõuline koor, karismaatilised solistid. Kõik tegijad nautisid seda mida tegid!

Aprill 2018

  • Meelis Kond (Tallinna 21. Kool), kes korraldas praktiliselt kuu ajaga alates seadmete paigaldamisest koolis e-õpilaspileti kasutamise koolitoidu arvestuses. Tegu väärib tunnustamist ja näitab eeskuju, et õige suhtumise ja tegutsemisega on kõik võimalik.
  • Tallinna Läänemere Gümnaasium - 13.aprillil toimus LAK-õppe kuu raames ülelinnaline üritus “Kes teab, kus on viimne reliikvia?, millest võtsid osa 7.klasside võistkonnad Tallinna teistest koolidest: Tallinna Pae Gümnaasium, Tallinna Kuristiku Gümnaasium; Tallinna Mustjõe Gümnaasium; Tallinna Lasnamäe Gümnaasium; Õismäe Vene Lütseum; Tallinna Mustamäe Reaalgümnaasium; Tallinna Mustamäe Humanitaargümnaasium ja Tallinna Mahtra Põhikool. Detektiivmängu stsenaariumi järgi kutsus linnapea linnaelanikke kokku, et teatada neile varastatud linna viimsest reliikviast – Tallinna linnaväravate võtmest. Linnapea kutsus kokku ka noori detektiive, kes alustasid kohe otsingut. Õpilased lahendasid raskeid mõistatusi viies erinevas keeles: eesti, nad pidid pidid ära arvama saladuslikke paroole, otsima vastuseid keerulistele küsimustele, paljud ülesanded olid seotud nutiseadmete kasutamisega (nt. QR-code reader, learningapps, plickers, loquiz, kahoot). Lisaks testiti 19. aprillil Tallinnas konkursi “Eesti parim sekretär 2018” finaliste, mille käigus tuli büroojuhtidel kustutada nii reaalseid leeke kui lahendada takistusrajal keerulisi ülesandeid. Võistluse korraldas Baltimaade suurima kontoritarvete firma Officeday. Officeday eripreemia sai Tallinna Läänemere Gümnaasiumi sekretär Aleksandra Larionova.

Mai 2018

  • Grüüne Ott (Tallinna Endla Lasteaed), kelle juhtimisel oli Tallinna Endla Lasteaia pere heaks koostööpartneriks ja võõrustajaks 2.—4. maini 2018 toimunud Tallinnas Euroopa linnade ühenduse EUROCITIES hariduse töögrupi seminarile „Inclusion through education“ (kaasamine hariduse kaudu). Juht on väga ettevõtlik lisarahastuste hankimisel ja tänu SA Innove rahastusele sai alguse uus tore traditsioon - Endla Laste AIAFESTIVAL, kus Endla AED pakkus nii festivalimelu kui ka vaikset aiamiljööd tänases linnaruumis.
  • Tallinna lasteaedade mudilaste tantsupidu „Me armastame Eestit”, 24. mai 2018. Ülelinnaline lasteaedade tantsupidu „Me armastame Eestit“ (meeskond: kõik Tallinna lasteaiad, kes osalesid). Tantsupeol osales ligikaudu 20 000 last. Pidu algas kõikides lasteaia hoovides samaaegselt tantsuga „Sabatants“ ja lõppes tantsuga „Kaera-Jaan“. Lasteaia lapsed kandsid linnalt kingituseks saadud rahvarõivaid, tunnussilte ja rütmipille, mille on valmistanud Tallinna koolide õpilased.

Suvi 2018

  • Tõnu Piibur (Pelgulinna Gümnaasium), kelle eestvedamisel oli Pelgulinna Gümnaasiumi korraldusmeeskond väga heaks koostööpartneriks Tallinna Haridusametile 28. augustil toimunud 2018/19. õppeaasta avakonverentsi „Esimene koolipäev Mega Õnnelikus Koolis“ korraldamisel.
  • Gustav Adolfi Gümnaasiumi õpilaste vaprust – kooli direktori eestvedamisel moodustati kooli gümnasistidest vabatahtlik päästjate rühm, kes käis koostöös Päästeameti Põhja Päästekeskusega 12. juunil Vihterpalus Harjumaal metsapõlenguid kustutamas.

September 2018

  • Hele      Leek-Ambur (Tallinna Nõmme Huvikool), kelle eestvedamisel korraldati      meeleolukas ja lastesõbralik Tallinna Nõmme Huvikooli Vikerkaare tänava      maja avamine, lisaks oli direktor heaks võõrustajaks septembris huvikoolis      toimunud huvikoolide kohtumistel.
  • Pirita      Kose Lasteaia uue hoone avamine - 12. septembril avati Pirita Kose      Lasteaia uus hoone, kus on kohti 176. lapsele. Uues hoones on täiendav      õppeklass Lehola Keskkonnahariduskeskusel. Direktori eestvedamisel      korraldas lasteaiapere meeleoluka ja samas südamliku avamispeo.

Oktoober 2018

  • Indrek Vijard (Nõmme Muusikakool), kelle aktiivse tegevusena lahenes Tallinna laulupeo koordinaatori probleem, kes pakkus välja erinevaid kandidaate ja aitas pidada läbirääkimisi ning andis soovitusi ja nõustas korraldusmeeskonda. Direktor oli kogu protsessi vältel olemas, kaasas ja oli väga koostöövalmis, tundes suurt vastutust laulupeo toimumise pärast. Direktor on Tallinna Haridusametile suurepäraseks partneriks.
  • Tallinna Reaalkool - 20. oktoobril toimus esimest korda haridusfestivali „iduEDU“, mille üheks kaaskorraldajaks oli Tallinna Reaalkool. Tänu Tallinna Reaalkooli meeskonna panustamisele haridusfestivali korraldamisse õnnestus haridusfestival suurepäraselt.

November 2018

  • Imbi Viisma (Kadrioru Saksa Gümnaasium), kes oli heaks partneriks lasteaedade hoolekogude teabepäeva korraldamisel ning külalislahke võõrustaja, osaledes ka ise kaasa mõeldes. Lisaks jõudis Kadrioru Saksa Gümnaasium novembris Haridus- ja Teadusministeeriumi ettevõtlusõppe programmi „Edu ja Tegu“ tunnustuskonkursil nominentide hulka “Aasta ettevõtlusõppe edendaja kategoorias”.
  • Tallinna Inglise Kolledž – koolis korraldati inspiratsioonikonverents „Inspire“, mis oli suunatud VIII - XII klasside õpilastele, vilistlastele ja õpetajatele.

Detsember 2018

  • Tiina Pall (Tallinna Kristiine Gümnaasium), kelle innustamisel võitis kooli esindav võistkond rahvusvahelisel IT-hariduse nädala raames toimunud Minecrafti võistluse.
  • Tallina Kuristiku Gümnaasium – kooli eestvedamisel toimusid detsembris mitmed sportlikud üritused (13. detsembril toimus koolis traditsiooniline sportvõimlemise võistlus VI - XII klasside õpilastele ja koolinoorte rammumehe võistlus, kus alade vahepeal esinesid parimad omaloomingulised kavad, lisaks korraldas kool 1. detsembril traditsiooniks saanud linna koolide haridustöötajate võrkpalliturniiri).

_____________________________________________________________________________________

Jaanuar 2017

  • Hendrik Agur (Gustav Adolfi Gümnaasium), kes  on eest vedamas GAGi uuendamise protsessi ning kellel on tulnud pidada ebavõrdset võitlust kooli laiendamise vastastega. Tema visiooniks on luua innovaatiline, MÕKi toetav koolikeskkond. Oma visiooni viib ta ellu vaatamata ette tulnud raskustele.
  • Pirita Majandusgümnaasiumi majanduskonverents 2017 „Majandus homme ja ülehomme – uued valikud, võimalused ja vaade tulevikku“.

Veebruar 2017

  • Piret Määr (Tallinna Kullatera Lasteaed). Tallinna Kullatera Lasteaed korraldab eelmise aasta lõpust saadik nutivahendite koolitusi teiste lasteaedade õpetajatele, kuidas nuti- ja robootikavahendeid kasutada lasteaedades laste õppimise põnevamaks ja efektiivsemaks muutmiseks. Erinevate robootikavahendite hulk, mida nad oma lasteaias kasutavad ja õpetavad, on võrreldav koolidega. 
  • Tallinna 21. Kooli traditsiooniline kultuuri- ja kunstinädal, 2017. aasta jaanuari XXXI kultuuri- ja kunstinädala teemaks oli Inglismaa.

Märts 2017

  • Izabella Riitsaar (Tallinna Pae Gümnaasium), kes Izabella Riitsaar on kauaaegne silmapaistev koolijuht, pedagoog ja riigikeele õpetaja. Märtsis anti talle Minskis Rahvusvaheline Humaanse Pedagoogika Keskuse poolt aunimetus „Humaanse Pedagoogika rüütel“, millega kaasnes kuldne rinnamärk „Süda ja luik“. Aitas korraldada ja läbi viia konverentsi „Sild lasteaiast kooli“. 
  • Tallinna Kullatera Lasteaia üritused ülelinnalise Alushariduse ainesektsiooni tegevustest raames.

Aprill 2017

  • Veiko Rohunurm (Tallinna Südalinna Kooli direktor) alati positiivse hoiaku ja suhtumise eest linna õpilasürituste korraldamisel, suurepärane koostööpartner robootikapäeva korraldamisel

  • Tallinna Tondi Põhikooli projekti „Valgele valgega ehk värviliselt“ juubelinäitus Tallinna Haridusameti ruumide

Mai 2017

  • Raino Liblik on Tallinna Koolijuhtide Ühenduse uue esimehena koolijuhtide ja koolide esindamisel väga aktiivne, nõudlik ja koostöövalmis. Haridusamet loodab ja usub, et oma pühendunud eestvedamisega suudab Raino Liblik ühendada rohkem juhte ja arendada koostööd haridusametiga järgmisele tasemele.
  • Tallinna Lastesõime Hellik projekti „Igale lapsele oma Kaisukalli“ idee tuli Mummude rühma lapsevanematelt. Iga perekond meisterdas koos lapsega kaisuka, mis on turvaelemendiks lapsele lastesõimes oleku ajal, kui vanemaid ei ole. Kaisukatele pandi nimed ja korraldati Kaisukallide tutvumispidu. Kaisukad said osalejaks nii laste õppimisel-kasvamisel kui aitasid neil ka uinuda. Tagasiside lastevanematelt oli väga positiivne – kaisukallide töötuba liitis lapsevanemaid ja tekkis juurde uusi sõpru. Lasteaed korraldas tänuõhtu, kus tunnustas Mummude rühma vanemaid toreda mõtte ja teostuse eest.

Juuni-juuli 2017

  • Indrek Vijard (Nõmme Muusikakooli direktor). Tema puhul toodi välja väga tubli tegevus ja toetus laulupeo "Mina jään" korraldamisel.
  • Tallinna Läänemere Gümnaasium, kes oli massiliselt ja edukalt esindatud 1.juunil Laagna teel lillede istutamise protsessis.  

September 2017

  • Kaarel Rundu (Tallinna Saksa Gümnaasiumi direktor), puhul toodi välja häid juhtimisoskusi, avatust, koostöövalmidust, arengusoovi ning mitmeid edukaid tegevusi septembris: osalemine kompetentsimudeli piloteerimise protsessis, avatus külalistele (septembris Hiina Shanghai Xiangming Junior High Schooli võõrustamine), kooli remondi ettevalmistamise protsess; ametivisiit Saksamaale.
  • Tallinna Reaalkool, kelle puhul toodi välja kaks haridustegu: - reaal-meditsiini õppesuuna avamine ja koostöös Eesti Teadusagentuuriga 15.-16. septembril reaal- ja loodushariduse rahvusvahelise konverentsi korraldamine.

Oktoober 2017

  • Veiko Rohunurm (Tallinna Südalinna Kooli direktor), kelle tegemised jõudsid sellel sügisel suurema avalikkuse ette. Ta oli tunnustuskonkursi „Eestimaa õpib ja tänab“ aasta õppeasutuse juhi nominent ning samuti sai ta Tallinna aasta õppeasutuse juhi tiitli. Veiko on kujundanud endisest Liivalaia gümnaasiumist kaasaegse ning uuendusmeelse Tallinna Südalinna kooli, kuhu tahetakse õppima tulla. Veiko igapäevategevus toetab kooli tunnuslauset – Kodune kool kesklinna südames.
  • Tallinna Nõmme Põhikool – Pudrunädal,  6.- 20. oktoobril olid kõik koolis haaratud "pudrutamisega". Kool sai innustust eelmise aasta pudruprogrammist ning oli kindel soov sellega 2017. aastal ühineda. Osalesid kõik 1.- 8. klassid ehk 528 õpilast. Iga päeva valiti välja parim puder. Pudruprogrammi lehel oleva materjali põhjal toimus viktoriin.

November 2017

  • Grüüne Ott, Tallinna Endla Lasteaia direktor oli hea kaasamõtleja Tallinna Padriku lasteaias toimunud lasteaiaõpetajate koolituspäeva „Õnnelik lasteaiapäev“ kontseptsiooni koostamisel. Koolituspäeva moderaatorina sidus ta oskuslikult ettekanded, valis teemakohased vahepalad, toetas esinejaid vajadusel abistavate küsimustega, märkas esinemistes olulist ja andis esinejatele tagasisidet.
  • Nonna Meltsas, Tallinna Vindi Lasteaia direktor  - keelekümblusmetoodika rakendamise, metoodikakeskuse tegevuse toetamise, pedagoogide innustamise ning nende toetamise eest. Lasteaed pälvis hea töö tulemusena keelekümbluse kvaliteediauhinna.
  • Toomas Pikhof, Pirita Majandusgümnaasiumi direktor esines koos õpilasesinduse esindajatega õpilasesinduste mõttekojas väga inspireeriva ettekandega kooli õpilasesinduse valimisest arvamusfestivali meetodil. Lisaks toimus koolis rida põnevaid üritusi, mis on väga hästi visuaalselt kooli veebilehel presenteeritud, nt gümnasistidele meediakonverents, kolmandat aastat rajati koos kooliperega helkurhekk, anti väärikas avalöök koolinoorte äriideede konkursile “Bright Minds”; käivitati tudengivarjupäevad; algas õpetajatele mõeldud õpiürituste sari “Pirita Majandusgümnaasiumi õppimiskultuur läbi Vaikuseminutite”.
  • Tallinna 21. Kool - rahvusvaheline tunnustus „Euroopa ettevõtlik kool 2017“ 16. novembril Tallinnas korraldatud rahvusvahelisel ettevõtlusõppe konverentsil pälvis kool Euroopa ettevõtlusõppe eestvedaja Junior Achievement Europa ja Euroopa Komisjon tunnustuse Euroopa ettevõtlik kool 2017.

Detsember 2017

  • Kaspar Kaugija (Tallinna Kopli Ametikooli direktor)võttis ainsa kutseõppeasutuse esindajana vastutuse korraldada oma koolis Tallinna koolijuhtide nõupidamine, tegi selleks konstruktiivset koostööd haridusametiga. Lisaks viis ta läbi kogemustöötoa, kus tutvustas kuidas Kopli Ametikool teeb koostööd erinevate organisatsioonidega ning millised on koolide võimalused nendega koostööks.
  • Gustav Adolfi Gümnaasium – Tallinna koolinoorte loovuse- ja innovatsioonikonkurss “Innovaatiliste tegevusmudelite rakendamine koolinoorte ettevõtluses” ja filmimuusika kontsert-lavastus "Eesti Vabariik 100".

ALBUM: kuu haridustegu ja kuu haridusjuht 2017

Viimati muudetud: 17.06.2021