Tallinna Haridusamet ja Tartu Ülikooli eetikakeskus ootavad Tallinna koolide õpilasi, õpetajaid ja vilistlasi osalema 1.–29. märtsini kestvatel kirjatalgutel „Minu klassijuhataja“, mille eesmärk on panna meid mõtisklema klassijuhatajalt saadud väärtuste üle ning tõsta esile nende tööd.
Uudised
-
03märtsAlgavad kirjatalgud „Minu klassijuhataja“
-
02märtsPõhja-Tallinn tunnustas haridustöötajaidPõhja-Tallinna koolid ja lasteaiad valisid välja 2020.a silmapaistvamad haridusse panustajad, lisaks õpetajatele tõsteti esile ka teisi töötajaid.
-
02märtsTallinna Komeedi Lasteaia pere osales Omniva poolt ellu kutsutud heategevusprojektis „Leiame mõmmikule uue kodu“Heategevusliku projekti sisu ja eesmärk oli leida peale jõule kapinurgas seisma jäänud mänguasjadele uus kodu.
-
01märtsTallinnas algas taotluste vastuvõtt elukohajärgse kooli määramiseksAlates 1. kuni 15. märtsini saavad lapsevanemad esitada taotlusi 2021. aasta septembris elukohajärgsete koolide määramiseks Tallinna munitsipaalkooli esimesse klassi astuvatele lastele.
-
01märtsLiitu meie kollektiiviga ja aita kaasa erivajadustega laste hariduse edendamiseleTallinna Haridusamet ootab enda juurde inimest, kes sooviks korraldada, suunata ja koordineerida hariduslike erivajadustega laste (alusharidus) õpetamist ameti haldusalas.
-
26veebrTallinna Tehnikagümnaasiumi veebruari tegemisedVeebruaris peeti mitmeid üritusi: Eesti Vabariigi sünnipäeva aktus, liikluskasvatuse loengud, aabitsapidu ja rahvusvaheline raadiopäev.
-
26veebrTallinna Mutionu Lasteaed pidas saabuvat Eesti Vabariigi 103. sünnipäeva koos kaitseliitlaste ja naiskodukaitsjatega22. veebruaril 2021 kutsus Mutionu Lasteaia maskott kogu lasteaiapere hoovialale Eesti Vabariigi 103. sünnipäeva tähistamiseks. Tähtsa sündmuse puhul olid külla tulnud kaitseliitlased ja naiskodukaitsjad.
-
25veebrTallinn International Kindergarten osaleb Erasmus+ projektisAjal, kui suur osa meie elust käib erinevate ekraanide ees, puutuvad vanemad regulaarselt kokku küsimustega, nagu „Kui palju aega võib laps ekraani ees veeta?“, „Missugust sisu ma peaks talle näitama?“ ja „Milline on minu osa meediahariduses?“. Paljud vanemad arvavad ekslikult, et lapse tehnoloogilised oskused on sama mis meediapädevus. Meediapädevus ei hõlma endas aga ainult tehnoloogia osavat kasutamist, vaid ka meediast aru saamist, tehnoloogia ohutut kasutamist ja võimet seda aktiivselt kasutada. Projekti Eduskills+Media raames soovime pakkuda lapsevanematele teavet ja õpetajatele kasulikke tegevusi, et aidata saavutada meediapädevus.