Nädala menüü

21.-25.01.2019                                                                                               

🍒Toitlustajaks on Dussmann Catering.
🍎 Menüüd saab näha ka nende kodulehelt.
🍉 Infot allergeenide kohta võib küsida TTÜ kohviku juhatajalt. Kontakt number 56266519.                                                                                                                            

 

HOMMIKUSÖÖK
LÕUNASÖÖK
ÕHTUOODE

 

E

  

Piima-tatrasupp 150/250/250g,          võisepik kurgiga 30/50/50g,

vitaminiinipaus: õun(PRIA) 40g

                                            

Kala-koorekaste muna ja porruga 100/180/180g,                   riis 100/180/180g,                    kaalika-ananassisalat 40/60/60g,                             leib 30/60/60g,

mahl 150/250/250g

 

Kartuli-lillkapsapüree 150/200/220g,               kapsa-tomatisalat 40/60/60g,    keefir(PRIA) 150/250/250g,  täisterakukkel 30/40/40g,

vitamiinipaus: redis(PRIA) 40g

 

T

 

 

Kaerahelbepuder 150/200/250g,              keedis 20/30/40g,         piim(PRIA) 150/250/250g, vitamiinipaus:

porgand(PRIA) 40g

 

Rassolnik veiselihaga 250/250/300g,                 hapukoor 20/30/30g,                  leib 20/60/60g,

mustika-kohupiimakreem 130/170/200g

 

Köögiviljarissoto 120/200/220g,              tee sidruniga 150/250/250g,      seemnesepik 20/50/60g,

vitamiinipaus: pirn(PRIA) 40g

 

 

K

 

Piima-riisisupp 200/250/250g,                 võisepik juustuga 30/50/50g,           vitamiinipaus: paprika(PRIA) 40g

 

Hakklihapallid 80/90/100g,                        aurutatud kartul 100/180/180g,       koorekaste 30/60/60g,            kurgi-tomatisalat tilliga 40/60/60g,                              leib 30/50/60g,                mahlajook 150/200/250g

 

Kartuli-hernetamp 150/180/200g,               riivitud peet 50/60/60g,         seemnesepik 40/40/50g,       kakao(PRIA) 200/250/250g, vitamiinipaus: apelsin 40g

 
N

 

 

Neljaviljapuder 200/200/250g,                  või 5/10/10g,    

piim(PRIA) 200/250/250g, vitamiinipaus: kaalikas(PRIA) 40g

 

Lillkapsasupp sealihaga 250/250/300g,

leib 40/50/60g,              puuviljasalat 150/180/180g, vahukoor 20/30/40g

 

Omlett singiga 90/90/100g,

kurk 40/50/60g,                              seemne sepik 40/50/60g,              taimetee 200/250/250g,

vitamiinipaus: õun(PRIA) 40g

 

R

 

 

 

Piima-rukkihelbesupp 200/250/250g,

Võisepik pasteediga 40/40/50g,

vitamiinipaus: kapsas(PRIA) 40g

 

Ürdi-kanakaste 150/170/180g, aurutatud kartul 150/170/180g, porgandi-päevalilleseemnesalat 50/60/60g,

leib 30/40/50g,              keefirijogurt mangopüreega(PRIA) 200/250/250g

 

 

Porgandikeeks 80/100/120g,        puuviljatee 200/250/250g,

vitamiinipaus:

melon 40g

 

 

                                                                                                                                         

 

 

Viimati muudetud: 21.01.2019