Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Kristiine Linnaosa Valitsus kuulutab välja kirjaliku enampakkumise linnarajatiste hooajaliseks kasutusse andmiseks

Kristiine Linnaosa Valitsus kuulutab välja kirjaliku enampakkumise linnarajatiste hooajaliseks kasutusse andmiseks

Kristiine linnaosa vanema 20. märtsi 2023 korralduse nr T-23-1/23/10 alusel kuulutatakse välja linnarajatiste hooajaliseks kaubandustegevuseks kasutusse andmine kirjaliku enampakkumise korras järgmistel tingimustel:

1.      Alghind on 15 eurot/m² ühes kuus müügilaua/leti paigaldamiseks tähtajaga üks aasta (kauplemisperiood: 15. maist kuni 31. augustini 2023 alljärgneval aadressil:  

·       Nõmme tee 23a kinnistu ees – 9 m².

2.     Alghind on 35 eurot/m² ühes kuus müügilaua/leti paigaldamiseks tähtajaga üks aasta (kauplemisperiood: 15. maist kuni 31. augustini 2023 alljärgneval aadressil:  

·       Mustamäe tee 43 kinnistu ees, Marja bussipeatuse kõrval - 9 m².

3.     Linnarajatise kasutusse andmise lisatingimused on:

3.1  üürnik kohustub paigaldama linnarajatisele kauplemisperioodiks sellise inventari (müügilaud/müügilett, prügikast jms), mis on välisilmelt linnapilti või konkreetsesse paika sobilik;

3.2  enne paigaldamist kooskõlastama kauplemisinventari arhitektuurse ja disainlahenduse linnaosa arhitektiga;

3.3  üürnik kohustub kauplema kasutusse andjaga kooskõlastatud ajal ja lubatud kaubasortimendiga (so marjad ja puu-ja juurviljad).

4.     Kasutusse võtjaga sõlmitakse leping vastavalt Tallinna Linnavalitsuse 7. juuni 2006 määrusega nr 51 kehtestatud lepingu vormile ja tingimustele, kusjuures kasutussevõtja kohustub:

4.1  sõlmima vajadusel lepingu kommunaalteenuste (elekter, jäätmekäitlus jm) osutajaga;

4.2  täitma heakorraeeskirja. Koristama ja hoidma pidevalt puhtana müügilaua/leti ümbruse raadiusega 6 m, sõiduteeäärsel rajatisel sõiduteeni ja teostama sellel alal heakorratööd;

4.3  tagama, et kauplemisel vabanevaid pakendeid ei paigutataks väljapoole müügikohta;

4.4  müüjal on keelatud kasutada kauba jäätmete käitlemiseks avalikke prügikaste;

4.5  tagama, et müügilaua/leti paigaldamine on kooskõlas Tallinna ehitusmäärusega ja ehitusseaduse sätetega;

4.6  välireklaami kasutamise korral kooskõlastama reklaamikandja kujunduse ja paigutuse kavandi andmekogu TERA kaudu;

4.7  vabastama linnarajatise ennetähtaegselt üürileandja nõudmisel, kui tekib vajadus linnarajatise kasutuseks muuks otstarbeks (maa müük, tee ehitus vms);

4.8  pärast lepingu lõppemist viima maa-alalt ära sinna paigaldatud inventari, likvideerima inventari paigaldamise jäljed, heakorrastama maa-ala ja taastama haljasala; Nimetatud kohustuste täitmata jätmisel on üürileandjal õigus üürniku paigaldatud inventar teisaldada ja hävitada ning teha muud maa-ala heakorrastamiseks ja haljasala taastamiseks vajalikud toimingud üürniku kulul;

4.9  tasuma üüri vastavalt esitatud arvele kord kuus maksustatava kuu viimaseks kuupäevaks;

4.10                  mitte andma oma lepingujärgseid kohustusi üle kolmandatele isikutele.

5.     Pakkumine peab sisaldama

5.1  andmeid pakkuja kohta:

5.1.1       juriidilise isiku puhul juriidilise isiku nimi, äriregistri kood, juriidiline aadress, kontaktandmed;

5.1.2       füüsilisest isikust ettevõtja puhul ettevõtja ees- ja perekonnanimi, äriregistrikood, aadress, kontaktandmed;

5.2  paigaldatava müügikoha asendiplaani, selgitust kommunaalteenuste (elekter, veevarustus, reovee- ja jäätmekäitlus) kasutamise ja töötingimuste kohta;

5.3  müügilaua/müügileti joonist (võib asendada fotoga), ära näidates inventari mõõtmed, materjali kasutuse, värvilahenduse, ilmastikukindluse (vihma korral kasutatavad lisaelemendid), kauba ladustamise jne. Müügiinventar peab sobima antud kohta ja linnapilti, olema vastupidav tuulepuhangutele, esteetiliselt atraktiivne.

5.4  olemasoleva müügilaua/leti puhul fotot;

5.5  kasutusse võtmise tähtaega;

5.6  sõnade ja numbritega kirjutatud pakkumissummat (kui need ei lange kokku, loetakse õigeks sõnadega kirjutatud summa);

5.7  dokumenti tagatisraha tasumise kohta;

5.8  kirjalikku nõusolekut rajatise kasutusse võtmiseks kehtestatud tingimustel ja kinnitust, et pakkujal ei ole riigi ja kohaliku omavalitsuse ees maksu- ega üürivõlgu;

5.9  pakkumise tegemise kuupäeva, pakkumise esitaja allkirja, esindaja puhul volikirja.

6.     Tagatisraha suuruseks määrata ühe kuu pakutav üüritasu. Tagatisraha kantakse arveldusarvele nr EE311010220061053015 AS SEB Pangas, tulu saajaks märgitakse Tallinna Linnakantselei, viitenumber on 5265050050050311. Selgituseks kirjutatakse tagatisraha ja linnarajatise asukoha määratlus. Parima pakkumise teinud isiku tagatisraha jääb esimese kuu üüri ettemaksuks. Teistele tagastatakse tagatisraha hiljemalt 10 tööpäeva jooksul pärast eelläbirääkimiste tulemuste kinnitamist.

7.     Pakkumine esitatakse eesti keeles, köidetuna, kinnises ümbrikus, millele on märgitud „Linnarajatise konkurss – vastav aadress“, hiljemalt 11. aprilliks 2023 kell 10.00 Kristiine Linnaosa Valitsusse, Metalli tn 5, Ⅴ korrus tuba 504. Ümbrikute avamine on 11. aprillil 2023 kell 10.05.

8.     Pakkumiste esitajad võivad viibida pakkumuste avamise juures. Pakkumiste avamisel tehakse teatavaks pakkuja nimi ja pakutav hind.

9.     Eelläbirääkimiste sisu avalikustamisele ei kuulu. Läbirääkimistele kutsutakse nõuetele vastava pakkumise teinud pakkujad pärast pakkumiste avamist pakkumise esitamise järjekorras. Pärast läbirääkimiste lõppu vormistab iga pakkuja kirjalikult oma lõpliku pakkumise. Leping sõlmitakse parima pakkujaga.

10.  Kirjaliku enampakkumise võidab pakkuja, kes on teinud kõrgeima hinnaga pakkumise.

11. Kui parimaks tunnistatud pakkuja ei ole ühe kuu jooksul, arvates pakkumise tulemuste kinnitamisest, sõlminud üürilepingut või teatab nimetatud aja jooksul kirjalikult lepingu sõlmimise loobumisest, tühistatakse pakkumise tulemused ja korraldatakse uus pakkumine. Sel juhul parimaks tunnistatud pakkuja poolt makstud tagatisraha ei tagastata.

12.  Informatsiooni konkursi tingimuste ja asendiplaanide kohta saab tööpäeviti Kristiine Linnaosa Valitsuse linnamajanduse osakonnast Metalli tn 5 tuba 304 või telefonil 6457134.

 

 

 

 

 

 

Viimati muudetud 20.03.2023