Tallinna Kesklinna Valitsus kuulutab välja kirjaliku enampakkumise linnarajatise osa kaubandustegevuseks kasutusse andmiseks Odra tn
Väljavõte Tallinna Kesklinna vanema 26.01.2025 korraldusest T-22-1/25/13
……………………………………..
1. Tallinna Kesklinna Valitsus (edaspidi ka linnarajatise kasutusse andja/pakkumise korraldaja) kuulutab välja kirjaliku enampakkumise linnarajatise osa kaubandustegevuseks kasutusse andmiseks Odra tn Bussijaama ees bussipeatuse juures kõnniteel (katastritunnus 78401:116:0005) tänavatoidu müügiks kohandatud haagis/sõiduk või soojak/konteiner (edaspidi ka müügiinventar) paigaldamiseks järgmistel tingimustel:
1.1 kasutusse antava linnarajatise osa pindala on 8 m²;
1.2 kasutusotstarve on tänavatoidu müügiinventari paigaldamine tänavatoidu müügiks;
1.3 linnarajatise osa kasutusse andmise periood 1 aasta, kauplemise algus mitte hiljem kui 01.04.2025;
1.4 pakkumise alghind linnarajatise osa kasutusse andmisel on 600 eurot kalendrikuus (75 euro 1m2 kalendrikuus);
1.5 müügiinventar peab sobima antud kohta ja linnakeskkonda. Müügiinventari valikul tuleb arvestada Tallinna väljakujunenud linnaruumilise keskkonnaga ja lähtuda visuaalselt ning funktsionaalselt linnakeskkonda ja asukohta sobivast lahendusest;
1.6 pakkujal ei tohi esineda pakkumise väljakuulutamise päeva seisuga riiklike ja elu- või asukoha kohalike maksude võlga ega võlga Tallinna linna ees.
2. Pakkumine peab olema eesti keeles ja sisaldama:
2.1 andmeid pakkuja kohta:
2.1.1 füüsilisest isikust ettevõtja puhul nimi, registrikood, aadress, kontaktandmed, e-posti aadress, pangarekvisiidid;
2.1.2 juriidilise isiku puhul ärinimi, registrikood, aadress, kontaktandmed, e-posti aadress, pangarekvisiidid;
2.2 nõusolek linnarajatise kasutusse võtmiseks pakkumise korraldaja poolt kehtestatud tingimustel;
2.3 sõnade ja numbritega kirjutatud pakkumissumma. Kui need ei lange kokku, loetakse kehtivaks sõnadega kirjutatud summa;
2.4 pakkumise tegemise kuupäeva, pakkumise esitaja allkirja. Kui allkirjastaja on esindaja, peavad pakkumisele olema lisatud esindusõigust tõendavad dokumendid (seadusest tulenev esindusõigust tõendav dokument, volikiri, volikirja andja esindusõigust tõendavad dokumendid jne);
2.5 kooskõlastatud müügiinventari lahendust vastavalt punktile 1.5. Müügiinventari disainilahendus (sh inventari mõõdud) peab olema kooskõlastatud enne pakkumise esitamist (mitte varem kui 01.01.2025) Tallinna Kesklinna Valitsuse linnakeskkonna talitusega ([email protected]), kooskõlastuse puudumisel loetakse pakkumus mittevastavaks;
2.6 selgitusi kommunaalteenuste (elektrienergia, jäätmekäitlus) kasutamise korraldusest;
2.7 dokumenti pakkumise tagatisraha tasumise kohta (arvelduskonto väljavõte või tagasivõtmatu pangagarantii);
2.7.1 pakkumisel osalemise tagatisraha (pakutav ühe kuu üüritasu) peab olema tasutud enne pakkumise esitamist Tallinna Linnakantselei kontole EE311010220061053015, viitenumber 5263050050050313, selgituseks märkida „Odra tn tänavatoit“;
2.7.2 pakkumise võitjal arvestatakse tagatisraha esimese kuu üüri ettemaksuna või juhul, kui esitatud pakkumine on kõrgem alghinnast, üüri ettemaksu osana;
2.7.3 teistele pakkujatele tagastatakse tagatisraha pakkumise võitja selgumisest 14 päeva jooksul arvates vastavasisulise haldusakti andmisest;
2.8 tõendit võlgnevuse puudumise kohta (tõendi saab [email protected]), kinnitust võlgnevuste puudumise kohta Maksu- ja Tolliametile ja kinnitust, et pakkujal ei ole kohaliku omavalitsuse ees maksu- ega üürivõlgu. Kui pakkuja ei asu Tallinnas, tuleb pakkujal esitada tema elu- või asukoha kohalike maksude maksuhalduri või asukohariigi vastava pädevusega ametiasutuse tõend alates pakkumise väljakuulutamise päeva seisuga. Võla olemasolul loetakse esitatud pakkumine nõuetele mittevastavaks.
2.9 pakkumise tingimustega saab tutvuda Tallinna veebilehel www.tallinn.ee „Ametlikud teated“ ja Tallinna Kesklinna Valitsuse linnavara talituses, Nunne tn 18, III k, tuba 312, telefon +3726457 226.
3. Linnarajatise kaubandustegevuseks kasutusse andmise lisatingimused:
3.1 kauba müük ja ladustamine peab jääma kasutusse antava linnarajatise osa piiridesse;
3.2 alkohoolsete jookide müük on keelatud;
3.3 kasutusse võtja kohustub täitma heakorraeeskirja ja Tallinna jäätmehoolduseeskirja ning paigaldama pealt kinnise kaanega prügikasti;
3.4 kui kauplemise käigus on kahjustatud linnarajatise (muru, asfalt jms) või linnavara (prügikastid, pingid, puud või muu vara) seisundit, kohustub kasutusse võtja taastama linnarajatise kasutusse võtmise eelse seisundi omal kulul hiljemalt 48 tunni jooksul ja linnavara seisundi selle taastamiseks määratud tähtajaks;
3.5 elektrienergia tarbimise korral sõlmima lepingu energiamüügiettevõttega;
3.6 kandma kõik kaubanduse korraldamisega seonduvad kulutused (sealhulgas ilmastikust tingitud takistused kauplemisel);
3.7 lepingu sõlmimise eeltingimus, tagatisraha tasumise kohustus lepingust tulenevate kohustuste tagamiseks:
3.7.1 linnarajatise kasutusse võtja kohustub tasuma linnarajatise kasutusse andjale lepingu sõlmimise hetkeks kahe kuu üüri (linnarajatise kasutusse võtja poolt pakutud üür) suuruse tagatisraha lepingust tulenevate nõuete tagamiseks, mis tuleb kanda Tallinna Linnakantselei kontole EE311010220061053015, viitenumber 5263050050050313, selgituseks märkida „Odra tn tänavatoit“
4. Kirjaliku enampakkumise läbiviimise lühikirjeldus:
4.1 komisjon avab pakkumistega ümbrikud pärast pakkumiste esitamise tähtaja lõppu pakkumise läbiviimise tingimustes nimetatud ajal. Pakkumise avamise juures võivad viibida kõik pakkujad. Pakkumiste avamisel avalikustatakse ainult pakkuja nimi ja pakkumissumma. Pakkumiste sisu ei avaldata kolmandatele isikutele, sh avalikkusele;
4.2 pakkumiste avamise järgselt kontrollib komisjon esitatud pakkumiste nõuetele vastavust osalejate juuresolekuta;
4.3 kümne tööpäeva jooksul teeb komisjon kõigile pakkumisel osalejatele kirjalikult teatavaks pakkujate nimed ja pakkumissummad ning pakkumiste nõuetele vastavuse või mittevastavuse;
4.4 kirjaliku enampakkumise võidab pakkuja, kes on teinud nõuetele vastava pakkumise ja esitanud kõrgeima pakkumise;
4.5 kui võrdse kõrgeima pakkumise on teinud kaks või enam pakkujat, korraldatakse nende vahel kümne tööpäeva jooksul enampakkumise lisavoor, mille alghinnaks on esialgsel enampakkumisel tehtud kõrgeim pakkumine;
4.6 kirjaliku enampakkumise võitjaga sõlmitakse leping linnarajatise osa kaubandustegevuseks kasutusse andmiseks.
5. Kui ühe kuu jooksul arvates pakkumise korraldaja poolt kirjaliku enampakkumise võitja haldusakti andmisest ei ole pakkumise võitja lepingut sõlminud või teatab nimetatud aja jooksul kirjalikult lepingu sõlmimisest loobumisest, on pakkumise korraldajal õigus oma otsus kehtetuks tunnistada. Sel juhul ei tagastata tasutud tagatisraha pakkumise võitjale.
6. Osavõtjatel esitada pakkumised 18.02.2025 kella 10.30-ks Tallinna Kesklinna Valitsuse infolauda, Nunne tn 18, kinnises ümbrikus märgusõnaga „Odra tn tänavatoit“. Ümbrikud avatakse 18.02.2025 kell 10.35.
……………………………………..
……………………………………..
1. Tallinna Kesklinna Valitsus (edaspidi ka linnarajatise kasutusse andja/pakkumise korraldaja) kuulutab välja kirjaliku enampakkumise linnarajatise osa kaubandustegevuseks kasutusse andmiseks Odra tn Bussijaama ees bussipeatuse juures kõnniteel (katastritunnus 78401:116:0005) tänavatoidu müügiks kohandatud haagis/sõiduk või soojak/konteiner (edaspidi ka müügiinventar) paigaldamiseks järgmistel tingimustel:
1.1 kasutusse antava linnarajatise osa pindala on 8 m²;
1.2 kasutusotstarve on tänavatoidu müügiinventari paigaldamine tänavatoidu müügiks;
1.3 linnarajatise osa kasutusse andmise periood 1 aasta, kauplemise algus mitte hiljem kui 01.04.2025;
1.4 pakkumise alghind linnarajatise osa kasutusse andmisel on 600 eurot kalendrikuus (75 euro 1m2 kalendrikuus);
1.5 müügiinventar peab sobima antud kohta ja linnakeskkonda. Müügiinventari valikul tuleb arvestada Tallinna väljakujunenud linnaruumilise keskkonnaga ja lähtuda visuaalselt ning funktsionaalselt linnakeskkonda ja asukohta sobivast lahendusest;
1.6 pakkujal ei tohi esineda pakkumise väljakuulutamise päeva seisuga riiklike ja elu- või asukoha kohalike maksude võlga ega võlga Tallinna linna ees.
2. Pakkumine peab olema eesti keeles ja sisaldama:
2.1 andmeid pakkuja kohta:
2.1.1 füüsilisest isikust ettevõtja puhul nimi, registrikood, aadress, kontaktandmed, e-posti aadress, pangarekvisiidid;
2.1.2 juriidilise isiku puhul ärinimi, registrikood, aadress, kontaktandmed, e-posti aadress, pangarekvisiidid;
2.2 nõusolek linnarajatise kasutusse võtmiseks pakkumise korraldaja poolt kehtestatud tingimustel;
2.3 sõnade ja numbritega kirjutatud pakkumissumma. Kui need ei lange kokku, loetakse kehtivaks sõnadega kirjutatud summa;
2.4 pakkumise tegemise kuupäeva, pakkumise esitaja allkirja. Kui allkirjastaja on esindaja, peavad pakkumisele olema lisatud esindusõigust tõendavad dokumendid (seadusest tulenev esindusõigust tõendav dokument, volikiri, volikirja andja esindusõigust tõendavad dokumendid jne);
2.5 kooskõlastatud müügiinventari lahendust vastavalt punktile 1.5. Müügiinventari disainilahendus (sh inventari mõõdud) peab olema kooskõlastatud enne pakkumise esitamist (mitte varem kui 01.01.2025) Tallinna Kesklinna Valitsuse linnakeskkonna talitusega ([email protected]), kooskõlastuse puudumisel loetakse pakkumus mittevastavaks;
2.6 selgitusi kommunaalteenuste (elektrienergia, jäätmekäitlus) kasutamise korraldusest;
2.7 dokumenti pakkumise tagatisraha tasumise kohta (arvelduskonto väljavõte või tagasivõtmatu pangagarantii);
2.7.1 pakkumisel osalemise tagatisraha (pakutav ühe kuu üüritasu) peab olema tasutud enne pakkumise esitamist Tallinna Linnakantselei kontole EE311010220061053015, viitenumber 5263050050050313, selgituseks märkida „Odra tn tänavatoit“;
2.7.2 pakkumise võitjal arvestatakse tagatisraha esimese kuu üüri ettemaksuna või juhul, kui esitatud pakkumine on kõrgem alghinnast, üüri ettemaksu osana;
2.7.3 teistele pakkujatele tagastatakse tagatisraha pakkumise võitja selgumisest 14 päeva jooksul arvates vastavasisulise haldusakti andmisest;
2.8 tõendit võlgnevuse puudumise kohta (tõendi saab [email protected]), kinnitust võlgnevuste puudumise kohta Maksu- ja Tolliametile ja kinnitust, et pakkujal ei ole kohaliku omavalitsuse ees maksu- ega üürivõlgu. Kui pakkuja ei asu Tallinnas, tuleb pakkujal esitada tema elu- või asukoha kohalike maksude maksuhalduri või asukohariigi vastava pädevusega ametiasutuse tõend alates pakkumise väljakuulutamise päeva seisuga. Võla olemasolul loetakse esitatud pakkumine nõuetele mittevastavaks.
2.9 pakkumise tingimustega saab tutvuda Tallinna veebilehel www.tallinn.ee „Ametlikud teated“ ja Tallinna Kesklinna Valitsuse linnavara talituses, Nunne tn 18, III k, tuba 312, telefon +3726457 226.
3. Linnarajatise kaubandustegevuseks kasutusse andmise lisatingimused:
3.1 kauba müük ja ladustamine peab jääma kasutusse antava linnarajatise osa piiridesse;
3.2 alkohoolsete jookide müük on keelatud;
3.3 kasutusse võtja kohustub täitma heakorraeeskirja ja Tallinna jäätmehoolduseeskirja ning paigaldama pealt kinnise kaanega prügikasti;
3.4 kui kauplemise käigus on kahjustatud linnarajatise (muru, asfalt jms) või linnavara (prügikastid, pingid, puud või muu vara) seisundit, kohustub kasutusse võtja taastama linnarajatise kasutusse võtmise eelse seisundi omal kulul hiljemalt 48 tunni jooksul ja linnavara seisundi selle taastamiseks määratud tähtajaks;
3.5 elektrienergia tarbimise korral sõlmima lepingu energiamüügiettevõttega;
3.6 kandma kõik kaubanduse korraldamisega seonduvad kulutused (sealhulgas ilmastikust tingitud takistused kauplemisel);
3.7 lepingu sõlmimise eeltingimus, tagatisraha tasumise kohustus lepingust tulenevate kohustuste tagamiseks:
3.7.1 linnarajatise kasutusse võtja kohustub tasuma linnarajatise kasutusse andjale lepingu sõlmimise hetkeks kahe kuu üüri (linnarajatise kasutusse võtja poolt pakutud üür) suuruse tagatisraha lepingust tulenevate nõuete tagamiseks, mis tuleb kanda Tallinna Linnakantselei kontole EE311010220061053015, viitenumber 5263050050050313, selgituseks märkida „Odra tn tänavatoit“
4. Kirjaliku enampakkumise läbiviimise lühikirjeldus:
4.1 komisjon avab pakkumistega ümbrikud pärast pakkumiste esitamise tähtaja lõppu pakkumise läbiviimise tingimustes nimetatud ajal. Pakkumise avamise juures võivad viibida kõik pakkujad. Pakkumiste avamisel avalikustatakse ainult pakkuja nimi ja pakkumissumma. Pakkumiste sisu ei avaldata kolmandatele isikutele, sh avalikkusele;
4.2 pakkumiste avamise järgselt kontrollib komisjon esitatud pakkumiste nõuetele vastavust osalejate juuresolekuta;
4.3 kümne tööpäeva jooksul teeb komisjon kõigile pakkumisel osalejatele kirjalikult teatavaks pakkujate nimed ja pakkumissummad ning pakkumiste nõuetele vastavuse või mittevastavuse;
4.4 kirjaliku enampakkumise võidab pakkuja, kes on teinud nõuetele vastava pakkumise ja esitanud kõrgeima pakkumise;
4.5 kui võrdse kõrgeima pakkumise on teinud kaks või enam pakkujat, korraldatakse nende vahel kümne tööpäeva jooksul enampakkumise lisavoor, mille alghinnaks on esialgsel enampakkumisel tehtud kõrgeim pakkumine;
4.6 kirjaliku enampakkumise võitjaga sõlmitakse leping linnarajatise osa kaubandustegevuseks kasutusse andmiseks.
5. Kui ühe kuu jooksul arvates pakkumise korraldaja poolt kirjaliku enampakkumise võitja haldusakti andmisest ei ole pakkumise võitja lepingut sõlminud või teatab nimetatud aja jooksul kirjalikult lepingu sõlmimisest loobumisest, on pakkumise korraldajal õigus oma otsus kehtetuks tunnistada. Sel juhul ei tagastata tasutud tagatisraha pakkumise võitjale.
6. Osavõtjatel esitada pakkumised 18.02.2025 kella 10.30-ks Tallinna Kesklinna Valitsuse infolauda, Nunne tn 18, kinnises ümbrikus märgusõnaga „Odra tn tänavatoit“. Ümbrikud avatakse 18.02.2025 kell 10.35.
……………………………………..