Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Tallinna Linnavaraamet kuulutab välja kirjaliku enampakkumise Harju tn 13 // Müürivahe tn 2 // Vabaduse väljak 10 äriruumide üürile andmiseks

Tallinna Linnavaraamet kuulutab välja kirjaliku enampakkumise Harju tn 13 // Müürivahe tn 2 // Vabaduse väljak 10 äriruumide üürile andmiseks

1. Tallinna Linnavaraamet kuulutab välja vastavalt Tallinna Linnavolikogu 13. juuni 2013 määrusega nr 32 kehtestatud „Linnavara kasutusse andmise korrale“ kirjaliku enampakkumise Harju tn 13 // Müürivahe tn 2 // Vabaduse väljak 10 hoone I korrusel asuvate äriruumide üldpinnaga 92,2 m2 üürile andmiseks järgmistel tingimustel:

1.1 äriruumi üürileping sõlmitakse viieks aastaks;
1.2 
äriruumide kasutusotstarve on jaemüük (v.a alkohoolsed joogid, tubakatooted, meened ja suveniirid);
1.3
äriruumide üüri alghind on 3227 eurot kuus (s.o 35 €/m2), millele lisandub käibemaks;
1.4 üürnik tasub äriruumide kasutamisega seotud kõik kõrvalkulud (sh haldus- ja hoolduskulud, erakorralised heakorra- või ohutustööd, kindlustus, remondifond jms), kohustuslikud riiklikud ja kohalikud maksud proportsionaalselt üürniku kasutatava äriruumide suurusega;
1.5 
äriruumi üürilepingu eritingimusteks on:
1.5.1 äriruumide üür suureneb üürilepingu sõlmimisele järgnevast kalendriaastast alates iga aasta 1. jaanuaril 2%;
1.5.2 üürnik kohustub üürilepingu sõlmimisel tasuma kirjalikul enampakkumisel pakutud ühe kuu äriruumide üüri käibemaksuga summa ettemaksuks. Üürileandja saab kasutada ettemaksu tähtaegselt täitmata rahaliste kohustuste katteks või tasaarveldamiseks üürilepingu lõppemisel tasumisele kuuluva summaga. Üürileandja ei pea ettemaksu hoiustama krediidiasutuses oma varast eraldi. Üürnikul ei ole õigust nõuda intressi ettemaksu hoiustamise eest;
1.5.3 kui üürnik teostab äriruumides remonttöid, siis vajadusel taotleb loa Tallinna Linnaplaneerimise Ametilt ja järgib head ehitustava ning muinsuskaitseseaduses ettenähtud nõudeid;
1.5.4 üürnik peab eelnevalt kirjalikult kooskõlastama kõik tehtavad parendus ja/või muudatustööd üürileandjaga;
1.5.5 üürileandja ei hüvita üürniku poolt hoone ja selles asuvate äriruumide parendamiseks tehtavaid kulutusi ega maksa üürilepingu lõppemisel hüvitist parendustest tingitud äriruumide väärtuse suurenemise eest;
1.5.6 üürnik peab kooskõlastama üürileandjaga äriruumide vitriinakende ja hoone varikatusele paigaldatava reklaami kujunduse;
1.5.7 kui üürniku poolt pakutav äriruumide kasutamine eeldab teatud eritingimuste olemasolu, tagab üürnik oma kulul nende eritingimuste täitmise ja vajadusel vastavate dokumentide vormistamise;
1.5.8 üürnik peab tagama äriruumides asuvale Swedbank AS-i sularahaautomaadi teenindamiseks igapäevase juurdepääsu;
1.5.9 äriruumide allkasutusse andmine ei ole lubatud.
1.6 Äriruumi üürilepingu muud tingimused tulenevad Tallinna Linnavalitsuse 13. augusti 2003 määrusest nr 73 „Tallinna linna omandis oleva äriruumi üürilepingu tüüpvormi kinnitamine“.

2. Kirjalikul enampakkumisel osalemiseks ei ole vaja tasuda osavõtutasu.

3. Enampakkumisel osalemiseks on vaja tasuda pakkumuse tagatisraha, mille suuruseks on enampakkumisel pakutud ühe kuu äriruumide üür koos käibemaksuga. Tagatisraha kanda Tallinna Linnakantselei IBAN kontole EE 311 010 220 061 053 015, viitenumber 523 805 005 005 0319, AS SEB Pank. Maksekorralduse selgitusse märkida linnavara aadress, millega seoses pakkumus on esitatud. Kui enampakkumisel osaleja ei osutu võitjaks või enampakkumine nurjub korraldaja süül, tagastatakse talle tagatisena tasutud rahasumma hiljemalt kümne tööpäeva jooksul enampakkumise toimumisest. Enampakkumise võitja tasutud tagatisraha võetakse üürilepingu sõlmimisel arvesse teate punktis 1.5.2 nimetatud ettemaksuna.

4. Pakkumus peab sisaldama järgmisi andmeid:
4.1 andmed pakkuja kohta (füüsilise isiku puhul nimi, isikukood või sünniaeg, elukoht, e-post ja kontakttelefon; juriidilise isiku puhul nimi, registrikood, asukoht, e-post ja kontakttelefon);
4.2 nõusolek võtta äriruumid kasutusse enampakkumisel kehtestatud tingimustel;
4.3 sõnade ja numbritega kirjutatud pakkumussumma. Kui kirjapandud pakkumussumma sõnad ja numbrid ei lange kokku, loetakse kehtivaks sõnadega kirjutatud summa;
4.4 tagatisraha tasumist tõendav dokument;
4.5 pangakonto numbrit, kuhu enampakkumise korraldaja saab tagatisraha tagastada, kui enampakkumisel osaleja ei osutu võitjaks;
4.6 pakkumuse tegemise kuupäeva ja pakkuja allkirja. Pakkumus peab olema allkirjastatud esindusõigust omava isiku poolt ning pakkumusele peab olema lisatud esindusõigust tõendav dokument (isikut tõendava dokumendi koopia, volikiri vms).

5. Pakkumus esitada hiljemalt 20. septembriks 2022 kella 13.00-ks Tallinna Linnavaraametisse (Vabaduse väljak 10, IV korrus) kinnises ümbrikus, millele on tehtud märge „Harju tn 13 // Müürivahe tn 2 // Vabaduse väljak 10 äriruumide enampakkumine“. Pakkumus ja sellele lisatud dokumendid peavad olema eesti keeles, pakkumussumma eurodes. Pakkujal ei tohi olla rahalisi võlgnevusi Tallinna linna ees. Pärast tähtaega saabunud pakkumusi ei arvestata. Ühised pakkumused ei ole lubatud.

6. Pakkumused avatakse 20. septembril 2022 kell 13.10 Tallinna Linnavaraametis aadressil Vabaduse väljak 10, B-korpuse VI korruse saalis. Avamise juures võivad viibida pakkujad või nende esindajad.

7. Kirjaliku enampakkumise võidab pakkuja, kes on teinud kõige kõrgema pakkumuse.

8. Enampakkumisel osalemisega seotud kulusid osalejatele ei hüvitata.

Äriruumidega tutvumine toimub tööpäevadel eelneval kokkuleppel telefonil 640 4592. Infot kasutusse andmise tingimuste kohta saab telefonil 640 4430.
 

Viimati muudetud 23.08.2022