Õpilase meelespea
Roheline stsenaarium
- Kraadin ennast kodus enne kooliminekut, haigena kooli ei lähe.
- Täidan koolis kokkulepitud reegleid.
- Desinfitseerin koolimajja sisenedes käed ning läbin termokaamera kontrolli.
- Pesen enne söömist käed seebiga.
- Puhastan enne ruumist väljumist oma töölaua vastavalt õpetajaga kokkulepitud korrale.
- Õppetööga seotud murede puhul küsin abi kas klassijuhatajalt, aineõpetajalt või tugispetsialistilt.
- Teavitan koheselt klassijuhatajat koolipäeva jooksul tekkinud terviseprobleemist.
Kollane stsenaarium
- Kraadin ennast kodus enne kooliminekut, haigena kooli ei lähe.
- Täidan koolis kokkulepitud reegleid.
- Desinfitseerin koolimajja sisenedes käed ning läbin termokaamera kontrolli.
- Pesen enne söömist käed seebiga.
- Puhastan enne ruumist väljumist oma töölaua vastavalt õpetajaga kokkulepitud korrale.
- Õppetööga seotud murede puhul küsin abi kas klassijuhatajalt, aineõpetajalt või tugispetsialistilt.
- Teavitan koheselt klassijuhatajat koolipäeva jooksul tekkinud terviseprobleemist
- Olles hajutatud õppel jälgin iga päev Ekoolis ning Google Classroomis lisatud ülesandeid ning täidan neid.
Punane stsenaarium
- Püsin kodus
- Selleks, et oleks lihtsam jälgida õppimisi koostan endale päevaplaani ja järgin seda.
- Jälgin iga päev Ekooli ning vajadusel ka Google Classroomi ning täidan seal olevaid ülesandeid.
- Võimalusel suhtlen klassikaaslastega ja sõpradega digitaalselt.
- Olen toeks kaasõpilastele.
- Küsimuste korral võtan ühendust klassijuhataja ja/või aineõpetajaga (vajadusel tugispetsialistiga).