Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Õppenõukogu korraldus

Õppenõukogu korraldus


Õppenõukogud 2024- 2025 õppeaastal
ÕN Nr 1
30.09.24
 
Õppenõukogu sekretäri valimine, uute õpetajate tutvustamine, tugiõpetaja määramine. direktor
Kooli arengukava tegevuskava täitmine.
2023-24 õa. kooli õppeaasta eesmärkide ja üldtööplaani fookusvaldkondade kinnitamine.
Õppekava muudatuste kinnitamine.
 
direktor,
Õppeaasta päevakava kinnitamine.
Koolieksamite kinnitamine.
 
juhtkond
Uueks õppeaastaks:
Ainekoja juhtide kinnitamine,
Hoolekogu liikmete (õpetajate esindaja) kinnitamine.
direktor
ÕN nr 2
25.11.24
 
Loovtööde teemade kinnitamine.
 
õppejuhid
Mõjutusmeetmete rakendamine põhikooli õpilastele I trimestri õppetegevuse tulemuste põhjal (eeskujulik ja mitterahuldav käitumine, kiitused, noomitused). klassijuhatajad
Õpiabi tugisüsteemide kinnitamine (vajadusel):
täiendavate tööde tähtaja kinnitamine puuduliku trimestrihinde muutmiseks.
klassijuhatajad,
hev- koordinaator, tugispetsialistid
ÕN nr 3
20.01.25
 
Õppenõukogu nr 2 otsuste täitmisest:
  • Tagasiside I trimestri (põhikool)  puudliku hindega lõpetanud ainetes täiendava töö sooritamise kohta.
  • Tagasiside kursused (gümnaasium) puuduliku hindega lõpetanute kohta.
  • Õppetegevuse analüüs.
õppejuht
  • Gümnaasiumi õpilaste tunnustamine, tugi- ja mõjutusmeetmete rakendamine I poolaasta tulemuste põhjal ning täiendavate tööde määramine.
 
  • Lapsevanemate avalduste läbivaatamine.
aineõpetajad
ÕN nr 4
25.02.25
 
ÕN nr 3 otsuste täitmine aineõpetajad
TAG koolitusplaani täitmine, personali individuaalne enesetäiendamine;  2023. a täiendkoolituse prioriteedid. õppejuht
Põhikooli õpilaste tunnustamine, mõjutusmeetmete rakendamine II trimestri õppetegevuse tulemuste põhjal (eeskujulikud ja mitterahuldavad käitumised, kiitused, noomitused).
 
klassijuhatajad
Täiendavate tööde tähtaja kinnitamine puuduliku trimestrihinde muutmiseks.
 
aineõpetajad, õppejuhid
Õppe-kasvatustegevuse tulemused II trimestril 1.-9 . klassides (võrdlus strateegiliste eesmärkide ja eelmise veerandiga). Tulemuslikkuse mõjutamiseks kavandatud meetmed. õppejuhid
ÕN Nr 5
04.06.25
 
Õppekasvatustegevuse tulemused aastahinnete alusel:
  1. mitterahuldava käitumishinde otsustamine, klassikursuse kordamine (lapsevanema kirjalikul nõusolekul);
  2. täiendava töö määramine;
  3. õpilaste tunnustamine aastahinde alusel;
  4. kiituskirjaga klassi lõpetamine;
  5. õpilaste klassi lõpetamine ;
  6. 9. ja 12. klassi õpilaste täiendavate tööde määramine.

 
õppejuhid, klassijuhatajad,
aineõpetajad
ÕN nr 6
17.06.25
 
9. ja 12. klasside lõpetamine, tunnustamine, tänamine.
 
õppejuht
ÕN Nr 7
28.09.25
 
Hinnang koostööle lapsevanematega:
  • lahtiste uste päeva osavõtu statistika klasside kaupa
  • läbiviidud lapsevanemate koosolekute sagedus, osavõtu statistika klasside lõikes, arenguvestluste statistika, hinnang. Kooli tegevust puudutavad lapsevanemate ettepanekud.
õppejuhid
Õpiabi ainesektsiooni tegevuse analüüs:
tugisüsteemide rakendamine koolikohustust mittetäitvate ja õpiraskustega õpilastele:
  • õpiabi tulemuslikkus;
  • sotsiaalpedagoogiline, psühholoogiline nõustamise statistika, tõhusus;
  • parendusettepanekud.
õpiabi ainekoja juht
Tagasiside rahuloluküsitlustest:
  • 3, 6 kl lapsevanematele, õpilastele
  • 12 kl. rahulolu
  • Tagasiside valikainete õpetamisele gümnaasiumis.
õppejuhid
Õppeaasta huvitegevuse analüüs, hinnang tulemuslikkusele, parendusettepanekud. huvijuht
Täiendavate tööde lõpetamine, klassilõpetamine.
9. ja 12. klasside lõpetamine ja lõputunnistuste väljaandmine. Kiitusega põhikooli lõputunnistuse jm tunnustuste väljastamine.
Gümnaasiumilõpetaja tunnustamine kuld- ja hõbemedaliga, ainekiituskirjaga, jm. autasud, meened.
Lapsevanemate tänamine.
 
Õppejuht
ÕN nr 8  
HA olümpiaadide  õa. tulemuste analüüs, võrrelduna 3 aastaga;
Ettepanekud meetmed tulemuslikkuse mõjutamiseks.
AS ANALÜÜSIDES
õppejuhid
Hinnang õppekasvatustegevuse tulemuslikkusele.
Kooliastmeti ja kool tervikuna.
Ettepanekud tulemuslikkuse mõjutamiseks.
õppejuhid
Majandustegevuse analüüs, võrdlus eelneva perioodiga, uue õppeaasta prioriteedid: haldusjuht
Arendusjuhi tegevuse analüüs arendusjuht
Kokkuvõte põhikooli tasemetöödest, loovtöödest ja koolieksamitest 8., 10. ja 11. klassides.
Põhikooli lõpu- ja gümnaasiumi riigieksamite analüüs, võrdlus viimase 3 aastaga.
Ettepanekud tulemuste parendamiseks..
õppejuht
Teabekeskuse tegevuse analüüs. Tulemuslikkuse seos õa eesmärkide ja arengukavaga. Raamatukogu juhataja
IT valdkonna tegevuse analüüs haridustehnoloog

Viimati muudetud 13.09.2024