Põhikooli õppesuunad
Õppesuunad põhikoolis
NÄITEKS õpilasfirma, kes toodab, reklaamib, turundab disainitud toodet; õpilasfirma, kes loob taiesed ja korraldab näituse või virtuaaltuuri näitusel; õpilasfirma, kes korraldab moeshow, vms loomingulise ürituse; õpilasfirma, kes korraldab kooli väikese Robotexi noorematele kaaslastele
8. klassis valikainest lähtuv loovtöö
9. klassis kohustuslik huviring
Informaatika/robootika/ programmeerimine
Õpiväljundid: õpilane
OSALEMINE koolivälistel temaatilistel üritustel, nt Robotex
Kunst, disain, kunstilugu
Õpiväljundid: õpilane
OSALEB koolivälistel kunstikonkurssidel, näitustel, jne
Ettevõtlikkus, keskkond
Õpiväljundid:
- Üldine korraldus: Sihtgrupp: 4.-9. klasside õpilased, kes on valinud valikaine
- Grupi suurus: 12 – 15 õpilast
- Maht: 2 x 35 (34+36) tundi õppeaastas, kokku 70 tundi
- Õppe korraldus: 4.-7. klassis paaristunnina igal nädalal;
NÄITEKS õpilasfirma, kes toodab, reklaamib, turundab disainitud toodet; õpilasfirma, kes loob taiesed ja korraldab näituse või virtuaaltuuri näitusel; õpilasfirma, kes korraldab moeshow, vms loomingulise ürituse; õpilasfirma, kes korraldab kooli väikese Robotexi noorematele kaaslastele
8. klassis valikainest lähtuv loovtöö
9. klassis kohustuslik huviring
Informaatika/robootika/ programmeerimine
Õpiväljundid: õpilane
- tunneb programmeerimise loogilisi alused ja oskab programmeerida;
- oskab kasutada erinevat tarkvara;
- oskab kasutada teaduslikku ja tehnilist keelt;
- oskab praktikas kasutada matemaatilisi mõisted;
- saab aru ning oskab tõlgendada 2D jooniseid ja 3D mudeleid;
- arendab STEAM ja koostööoskust;
OSALEMINE koolivälistel temaatilistel üritustel, nt Robotex
Kunst, disain, kunstilugu
Õpiväljundid: õpilane
- tunneb erinevaid klassikalisi kunstitehnikaid ja –materjale ning oskab neid kasutada oma ideede elluviimiseks;
- tunneb erinevaid digivahendeid ja –keskkondi ning oskab neid kasutada oma ideede elluviimiseks;
- oskab leida lahendusi disaini probleemülesannetele;
- oskab kavandada, kriitiliselt valida ja oma ideid ellu viia;
- orienteerub Eesti ja Euroopa kunstiloos;
- oskab oma töid tutvustada ja eksponeerida
OSALEB koolivälistel kunstikonkurssidel, näitustel, jne
Ettevõtlikkus, keskkond
Õpiväljundid:
- oskab püstitada eesmärke, võtta vastutust ideede elluviimisel ning rakendab meeskonnatöö võtteid;
- arendab enda loovust;
- kasutab erinevaid teabeallikaid ja hindab kriitiliselt neis sisalduvat infot, tõlgendab ja esitab neis allikates sisalduvat infot;
- suhtub vastutustundlikult elukeskkonda;
- teab oma õigusi ja kohustusi kui tarbija, töötaja ja tulevane ettevõtja;
- saab aru ettevõtluse tähtsusest igapäevaelus ja ühiskonnas;
- mõistab ettevõtja, juhi ja töötaja rolle ning vastutust;
- oskab näha ettevõtlust isikliku karjäärivõimalusena, on positiivse hoiakuga ettevõtluse ja ettevõtja suhtes;
- luua meeskondlikult miniõpilasfirma