Skip to content
Tallinn.ee
Juurdepääsetavus
 °C

Põhikooli õppesuunad

Õppesuunad põhikoolis
  • Üldine korraldus: Sihtgrupp: 4.-9. klasside õpilased, kes on valinud valikaine
  • Grupi suurus: 12 – 15 õpilast
  • Maht: 2 x 35 (34+36) tundi õppeaastas, kokku 70 tundi
                8. klassis 35 tundi aastas, 9. klassis 70 tundi aastas ringitunnina
  • Õppe korraldus:  4.-7. klassis paaristunnina igal nädalal;
                7. klassi II poolaastas koostöö teiste valikaine rühmadega mini-õpilasfirma loomiseks
                NÄITEKS õpilasfirma, kes toodab,  reklaamib, turundab disainitud toodet; õpilasfirma, kes loob taiesed ja korraldab näituse või virtuaaltuuri näitusel; õpilasfirma, kes korraldab moeshow, vms loomingulise ürituse;  õpilasfirma, kes korraldab kooli väikese Robotexi noorematele kaaslastele
                8. klassis valikainest lähtuv loovtöö
                9. klassis kohustuslik huviring


Informaatika/robootika/ programmeerimine
Õpiväljundid: õpilane
  • tunneb programmeerimise loogilisi alused ja oskab programmeerida;
  • oskab kasutada erinevat tarkvara;
  • oskab kasutada teaduslikku ja tehnilist keelt;
  • oskab praktikas kasutada matemaatilisi mõisted;
  • saab aru ning oskab tõlgendada 2D jooniseid ja 3D mudeleid;
  • arendab STEAM ja koostööoskust;
OSALEMINE õpilasfirmas; koolisisestel valdkonna üritustel; on abiks kooli ürituste korraldamisel ja läbiviimisel IT valdkonnas
OSALEMINE koolivälistel temaatilistel üritustel, nt Robotex


Kunst, disain, kunstilugu
Õpiväljundid: õpilane
  • tunneb erinevaid klassikalisi kunstitehnikaid ja –materjale ning oskab neid kasutada oma ideede elluviimiseks;
  • tunneb erinevaid digivahendeid ja –keskkondi ning oskab neid kasutada oma ideede elluviimiseks;
  • oskab leida lahendusi disaini probleemülesannetele;
  • oskab kavandada, kriitiliselt valida ja oma ideid ellu viia;
  • orienteerub Eesti ja Euroopa kunstiloos;
  • oskab oma töid tutvustada ja eksponeerida
OSALEB kooli näitustel ja näituste korraldamisel, valdkonna üritustel
OSALEB koolivälistel kunstikonkurssidel, näitustel, jne


Ettevõtlikkus, keskkond
Õpiväljundid:
  • oskab püstitada eesmärke, võtta vastutust ideede elluviimisel ning rakendab meeskonnatöö võtteid;
  • arendab enda loovust;
  • kasutab erinevaid teabeallikaid ja hindab kriitiliselt neis sisalduvat infot, tõlgendab ja esitab neis allikates sisalduvat infot;
  • suhtub vastutustundlikult elukeskkonda;
  • teab oma õigusi ja kohustusi kui tarbija, töötaja ja tulevane ettevõtja;
  • saab aru ettevõtluse tähtsusest igapäevaelus ja ühiskonnas;
  • mõistab ettevõtja, juhi ja töötaja rolle ning vastutust;
  • oskab näha ettevõtlust isikliku karjäärivõimalusena, on positiivse hoiakuga ettevõtluse ja ettevõtja suhtes;
  • luua meeskondlikult miniõpilasfirma
OSALEB: koolisiseste ürituste korraldamisel ja läbiviimisel
 

Viimati muudetud 28.09.2022