-
Ettevõtlusakadeemia "KPId loomine ja praktilised mõõdikud turunduses"
Tallinna ettevõtluskeskus koostöös TalTechiga kutsub osalema loengusarja "Ettevõtlusakadeemia 2024" tasuta seminaril 23. mail 2024 kell 10.00-11.30.
Seminari viib läbi Airi Freimuth, Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna ärikorralduse instituudi doktorant ja külalislektor
Toimumiskoht: TalTech Mektory Innovatsiooni HUB, 0-korrus, ruum MEK-031
Turundus on tuntud "kreatiivsuse" poolest. Päris elus aga tuleb seda "kreatiivsust" mõõta ning tõestada endale, ettevõttele ja vahel ka maailmale konverentsilaval, kui edukas on üks või teine turundustegevus ning kuidas see tegevus ennast ära tasub. Või ei tasu.
Paljud turundajad viibivad konverentsil, loengus või kuulavad kaaskolleegide edulugusid ja mõtlevad, et tahaks ka osata nii head kampaaniat teha. Nii heade tulemustega. Mis on aga nende numbrite taga? Kas Online automaatne analüütika on piisav? Kuidas tuleks luua praktilisi KPIsid ja kuidas teada, et sinu loodud mõõdikud üldse on relevantsed?
Airi on Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna doktorant. Tema doktoritöö teema on "Klientide kaasamine teenuse/toote innovatsiooni: sidusrühmade koosmõju". Ta on omandanud bakalaureusekraadi sotsiaalteadustes Estonian Business Schoolist ja magistrikraadi turunduses Tallinna Tehnikaülikoolist. Airi on töötanud üle 10 aasta Venden Grupis (Saku Läte) turundusjuhina ning vastutab ka erinevate IT-projektide ja innovatsiooni juhtimise eest. Tema teadustöö keskendub peamiselt sidusrühmade kaasamisele ja uuenduslikele tehnoloogiatele turunduse vaatenurgast.
Seminar on tasuta, kuid palume eelnevalt registreeruda
Registreerimisvorm
Lisainfo:
Krista Kink
Tallinna ettevõtluskeskus
E-post: [email protected]
Tel: 640 4225
Helena Rozeik
Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskond
E-post: [email protected]
Tel: 620 4102
Seminari viib läbi Airi Freimuth, Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna ärikorralduse instituudi doktorant ja külalislektor
Toimumiskoht: TalTech Mektory Innovatsiooni HUB, 0-korrus, ruum MEK-031
Turundus on tuntud "kreatiivsuse" poolest. Päris elus aga tuleb seda "kreatiivsust" mõõta ning tõestada endale, ettevõttele ja vahel ka maailmale konverentsilaval, kui edukas on üks või teine turundustegevus ning kuidas see tegevus ennast ära tasub. Või ei tasu.
Paljud turundajad viibivad konverentsil, loengus või kuulavad kaaskolleegide edulugusid ja mõtlevad, et tahaks ka osata nii head kampaaniat teha. Nii heade tulemustega. Mis on aga nende numbrite taga? Kas Online automaatne analüütika on piisav? Kuidas tuleks luua praktilisi KPIsid ja kuidas teada, et sinu loodud mõõdikud üldse on relevantsed?
Airi on Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna doktorant. Tema doktoritöö teema on "Klientide kaasamine teenuse/toote innovatsiooni: sidusrühmade koosmõju". Ta on omandanud bakalaureusekraadi sotsiaalteadustes Estonian Business Schoolist ja magistrikraadi turunduses Tallinna Tehnikaülikoolist. Airi on töötanud üle 10 aasta Venden Grupis (Saku Läte) turundusjuhina ning vastutab ka erinevate IT-projektide ja innovatsiooni juhtimise eest. Tema teadustöö keskendub peamiselt sidusrühmade kaasamisele ja uuenduslikele tehnoloogiatele turunduse vaatenurgast.
Seminar on tasuta, kuid palume eelnevalt registreeruda
Registreerimisvorm
Lisainfo:
Krista Kink
Tallinna ettevõtluskeskus
E-post: [email protected]
Tel: 640 4225
Helena Rozeik
Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskond
E-post: [email protected]
Tel: 620 4102