Majandusakadeemia "Kuidas tarbijad otsustavad ja mis neid mõjutab"
Majandusakadeemia on tasuta seminaride sari ettevõtjatele, mida Tartu Ülikooli Tallinna esindus ja Tallinna ettevõtluskeskus korraldatavad koostöös alates 2012. aastast.
Sarja eesmärk on tutvustada majandusalaseid teadusuuringuid ning näidata nende toetavat ja abistavat rolli majanduskeskkonna, ettevõtluse ja ettevõtlusoskuste arendamisel.
4. oktoobril kl 15.15-16.45 “Kuidas tarbijad otsustavad ja mis neid mõjutab” (Rävala pst 10 TLÜ Akadeemilise raamatukogu UNO saalis I korrusel).
Kõige olulisem osa turundusest on inimese käitumise mõjutamine. Kuidas panna tarbijad ostma, muutes nende arvamusi ja hinnanguid. Kuidas panna nad käituma soovitud viisil?
Seminaril käsitleme olulisemaid mõtlemis- ja otsustusvigu. Õpime eristama teadvustatud ja teadvustamata otsuseid. Näidete varal analüüsime otsuste aluseks olevat majandusinfot ja hinnakujunduse, sh turundamise võtteid.
Seminari viib läbi Hannes Kuhlbach, kinnisvaraekspert ja kliiniline psühholoog, täiendusõppeprogrammi "Kinnisvaraturg ja -äri I, II" külalisõppejõud alates 2002.a., kel on magistrikraad nii ärijuhtimises (TTÜ 1998) kui psühholoogias (TLÜ 2015)
Seminar on tasuta, kui palume eelnevalt registreeruda.
Registreerimisvorm
Vaata kõiki Tallinna ettevõtluskeskuse koolitusi
Lisainfo:
Krista Kink
Tallinna Strateegiakeskus
Ettevõtluskeskuse juhtivkonsultant
[email protected]
️640 4225
Karin Liikane
Tartu Ülikooli majandusteaduskonna täiendusõppe programmijuht
[email protected]
️737 6606