Majandusakadeemia "LinkedIn - persoonibränding ja ettevõtte turunduskanal"
Majandusakadeemia on tasuta seminaride sari ettevõtjatele, mida Tartu Ülikooli Tallinna esindus ja Tallinna ettevõtluskeskus korraldatavad koostöös alates 2012. aastast.
Sarja eesmärk on tutvustada majandusalaseid teadusuuringuid ning näidata nende toetavat ja abistavat rolli majanduskeskkonna, ettevõtluse ja ettevõtlusoskuste arendamisel.
8. novembril kl 10.00-11.30 “LinkedIn - persoonibränding ja ettevõtte turunduskanal” (Rävala pst 10 TLÜ Akadeemilise raamatukogu UNO saalis I korrusel).
Seminaris räägib Carina Narusk, kuidas luua atraktiivset ja optimeeritud profiili, kasvatada kontakte ning kasutada LinkedIni tõhusalt brändi loomisel, müügis või värbamisprotsessis.
Kas LinkedIn on minu jaoks sobiv turunduskanal? Miks ja milline peaks olema LinkedIn profiil? Millised peaksid olema LinkedIn postitused? Kuidas kasutada LinkedIni võimalusi nii ettevõtte turundamiseks ja ka ettevõtja persoonibrändinguks?
Carina Narusk on Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse peaspetsialist, kelle valdkonnaks sotsiaalmeedia sh LinkedIn, visuaalne meedia ja kommunikatsioon. Ta on tegelenud töötusettevõtte brändinguga, launchinud ettevõttele uusi sotsiaalmeedia kanaleid ja tegelenud brändi tugevdamisega sotsiaalmeedias.
Toimumiskoht: Tartu Ülikooli Tallinna esinduses (Teatri väljak 3, Tallinnas, III korrus)
Seminar on tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerumine
Registreerimisvorm
Vaata kõiki Tallinna ettevõtluskeskuse koolitusi
Lisainfo:
Krista Kink
Tallinna Strateegiakeskus
Ettevõtluskeskuse juhtivkonsultant
[email protected]
️640 4225
Karin Liikane
Tartu Ülikooli majandusteaduskonna täiendusõppe programmijuht
[email protected]
️737 6606