Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Teetööde piirkonda jäävad ettevõtted saavad reklaampinda osta poole soodsamalt

Teetööde piirkonda jäävad ettevõtted saavad reklaampinda osta poole soodsamalt

Käimasolev Vana-Sadama trammiliini ehitus hoiab jätkuvalt mitmeid kesklinna teelõike ja ristmikke suletuna ja lähitulevikus suletakse neid veelgi. Kõik ettevõtted, mis tegutsevad nende teelõikude ligiduses saavad nüüd linnalt osta reklaampinda poole soodsamalt.

„Meie Viru keskusena oleme väga suur reklaamimaksu maksja, see moodustab märkimisväärse osa meie reklaamieelarvest. Mingi hetk oli kurb maksta reklaamimaksu pindade eest, kui sa ei saa isegi oma reklaamikandjaid vahetada, kuna tänavat ei ole, rääkimata sellest, et seal liiklust pole,“ rääkis Viru keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru.

Edaspidi kehtiv reklaamihind 50 protsendilise soodustusega toob mõistagi rahaliselt rohkem kasu eelkõige suurematele tegijatele. Siiski ka pisematele äridele pakub meede võimalust end poole soodsamalt nähtavaks teha. Reklaamisoodustust saavad taotleda kõik Tallinna ettevõtjad, kelle tegevuskoha ligiduses on olnud tänavad ehitustööde tõttu suletud kuus kuud järjest või aasta jooksul kuus kuud. Soodustust saavad ka ettevõtjad, kelle tegevust teetööd enam ei mõjuta, kuid on tugevalt mõjutanud selle aasta jooksul. Siinkohal olgugi näiteks toodud ettevõtted Jõe ja Pronksi tänavatel.

„Sulgemine, mis sel suvel on olnud, ei ole viimane, neid kindlasti tuleb veel. Pakutud soodustus ei ole ainult olemasoleva sulgemise puhul, vaid on ettenähtud ka edaspidistele sulgemistele. Peale sulgemist võimaldame lisaks kolm kuud seda soodustust kasutada, et toetada ettevõtja taasavamist ning käivete ja kliendibaasi taastamist,“ sõnas Tallinna ettevõtlusteenistuse kohalike maksude büroo juht Denis Gazizulin.
Reklaamimaks Tallinnas
Allikas: Pealinn

Lisaks on Kaupmeeste Liit ja Tallinna linn koostöös välja töötanud kampaania „Südalinn nüüd avatud“. Kampaaniaga soovib Tallinn tutvustada ununenud linnaruumi võimalusi, kinnistada inimestes teadmine mugava kesklinna saamise ja seal liikumise võimalusest ning tagasi tuua kesklinnas tegutsevate ettevõtetele ehitustööde tõttu ära jäänud kliendid. Kampaania kestab 20. novembrist 2023 kuni 31. jaanuarini 2024.

Et kampaania saaks laiemat nähtavust ning tooks suuremat kasu, kutsume kõiki kesklinna ettevõtjaid kasutama välja töötatud reklaammaterjale
Lisainfo ja reklaammaterjalid Kaupmeeste Liidu kodulehel. tallinna_syda_1080x1080_kohvik.png

Sarnased uudised