Tallinna haridussüsteemi arengukavad
- Lasteaedade arenguprogramm 2013-2021 "Lasteaiakoht igale lapsele" (Tallinna Linnavolikogu 04.04.2013 määrus nr 23)
- Tallinna munitsipaalüldhariduskoolide võrgu korrastamise kava 2013-2021 (Tallinna Linnavolikogu 24.01.2013 määrus nr 8)
- Tallinna munitsipaalharidusasutuste huvihariduse ja huvitegevuse programm aastateks 2018-2022
Arengusuundade üldpõhimõtted
- Haridusasutuses on kesksel kohal laps/õpilane. Et toetada iga õppuri haridusteed, arvestatakse õppekorralduses ja õppe sisu kujundamisel õppijate erinevaid vajadusi ja võimeid. Toimivad info- ja nõustamissüsteemid, hariduslike erivajadustega lastele/õpilastele on loodud tarvilikud tugisüsteemid.
- Õppekohtade olemasolu, tugisüsteemid ja individuaalne läehenemine tagab õpivõimaluse igaühele sõltumata vanusest, etnilisest kuuluvusest, elukohast, sotsiaalmajanduslikust taustast, tervisest ega hariduslikest erivajadustest.
- Tallinna haridusasutused on avatud ja paindlikud ning valmis rahvusvaheliseks koostööks.
- Kvaliteeteetse õppe tagavad: õpikeskkond, asjatundlik juhtimine ning asjakohane kvaliteedihindamise süsteem.