Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Kopli Huvikoolis lõppes edukalt arendusprojekt, mis keskendus digipädevuste suurendamisele

Kopli Huvikoolis lõppes edukalt arendusprojekt, mis keskendus digipädevuste suurendamisele

Aprillist detsembrini 2024 toimus Kopli Huvikoolis Noorte Heaks STEAM-arendusprojekt, mis keskendus digitehnoloogiliste õppevõimaluste ja- vahendite tutvustamisele, et soodustada nende lõimimist huvitundidesse. Projekti tegevustesse olid kaasatud 260 noort ja õpetajad, kes said osa valikkursustest ja töötubadest, mille eesmärk oli laiendada kunsti-, arendus- ja tehnikaringide õpilaste võimalusi praktiliste oskuste omandamiseks teaduse, tehnoloogia, inseneeria, kunsti ja matemaatika (STEAM) valdkonnas.

Tegevused hõlmasid animatsiooni valikkursusi, kus osalejad õppisid looma lühifilme, Arduino- elektroonika töötubasid praktiliste katsetega ning CNC- ja 3D-printimise kursusi, kus õpilased kavandasid ja valmistasid esemeid. 3D-modelleerimise valikkursusel tutvuti Blenderi tarkvaraga ja loodi animeeritud tegelasi ja keskkondi. Snapmakeri kasutamise töötoas keskenduti 3D-printimisele ja modelleerimisele. Projekti raames viidi läbi õppekäik Pernova Hariduskeskusesse ning STEAM õppevõimaluste laiendamiseks avati robootika ja meisterdamise huviring.

Projekt võimaldas rikastada õpitegevusi ja tõi noortele uusi teadmisi ja õpioskusi (sh digioskusi) ning toetas õpetajaid kaasaegsete tehnoloogiavõimaluste kasutamiseks õppetöös.

Noorte Heaks projektikonkurssi rahastas Haridus- ja Teadusministeerium Haridus- ja Noorteameti poolt korraldatud konkursi kaudu. 

Kopli Huvikool tänab kõiki osalejaid ja partnereid (MTÜ Nukufilmi Lastestuudio  Animakool, OÜ Merkuur, Pernova Hariduskeskus, Tallinna Ülikool jt ),  kes aitasid kaasa projekti edukale elluviimisele.


Allikas: Tallinna Kopli Huvikool