Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Konverents Õpetaja juhtimise tarkus 06.11.2019

Konverents Õpetaja juhtimise tarkus 06.11.2019

Konverents õpetaja juhtimisoskuste arendamiseks ja toetamiseks muutuva õpikäsituse kontekstis  

Konverentsi moderaatorid Maili Vaarpu ja Elina Ojalo, Tallinna Kadaka Lasteaed

Õpetaja suhete juhtijana muutuva õpikäsituse kontekstis Maili Liinev ja Ilona Sillak, Hooling

Juhtimisoskused – õpetaja praktilised töövahendid, Naba Lasteaia projektikogemuse näitel

Karina Tammeri, Eralasteaed Naba

Õpetaja spikker juhtimisest Margit Raid, Miski OÜ

Töötoad

  • Õpetaja töörõõmu töötuba: õpetaja tööriistakohver oma töörõõmu juhtimisel – Ilona Sillak, Hooling
  • Õpetaja kui põneva lasteaiapäeva juht – Kirsika Mägi, Tallinna Suitsupääsupesa Lasteaed
  • Õpetaja juhtimisel aitame lapsel ületada emotsionaalseid ja sotsiaalseid „karisid“  – Dagmar Laevameister ja Triinu Kustassoo, Tallinna Luha Lasteaed
  • Õpetajatele – grupijuhtimise parimad praktikad – Ada Kiipus, Tallinna Õppenõustamiskeskus (TÕNK)
  • Õpetaja kui "kapten laevas" – ka koostöös lapsevanematega – Heli Rand, Tallinna Õppenõustamiskeskus (TÕNK)
  • Õpetaja, kui protsessi juht programmi “Kiusamisest vabaks!” rakendamisel - kuidas rühmas ennetada ja lahendada konfliktsituatsioone koostöös lastevanematega – Kätlin Valge, Jaanika Reinik ja Kristina Märks, Tallinna Meelespea Lasteaed
  • Õpetaja oskus juhtida ja kujundada õpiprotsessi lõimides kokanduse ja kunstiõppe – Krete Erlenhein, Tallinna Kelmiküla Lasteaed
  • Projektõppe juhtimine läbi laste ideede ja koostöö – Liina Jõeste ja Annika Kuldsaar, Pelguranna Lasteaed
  • Kes juhib – Eesti Lasteaia õnnestumisi täis õpiruumi, kus tegutsevad mutlikultuursed lapsed? – Ireene Sits, Viive Felt ja Annika Raaper, Tallinna Endla Lasteaed
  • Õpetaja oskus juhtida erinevaid vanusegruppe – tegevused liitrühmas – Erika Simmulson, Kersti Lookson ja Anett Laanemets, Tallinna Rännaku Lasteaed
  • Õpetaja kui mitmekultuurilise rühma juhtija ja lõimija – Terje Rohtma ja Katrin Rasina, Tallinna Lasteaed Kiikhobu; Svetlana Põldes ja Lee Kerde, Tallinna Männi Lasteaed
  • Õpetaja oskus disainida lapse päeva juhtides lapse õpiteed erinevate tegevuskeskuste kaudu lapsest lähtudes ja hea alguse meetodikat kasutades – Marge Simmermann ja Egle Kaljaspoolik, Marika Rannu, Tallinna Lasteaed Pallipõnn
  • Õpetaja kui meeskonnajuht projekti "STEAM alushariduses - lihtne ja lõbus" näitel – Kerli Stein,  Riine Tiirik ja Siiri Essenson, Tallinna Virmalise Lasteaed
  • Õpetaja kui mängujuht keeleõppes – Mariana Koho ja Tatjana Erenberg, Tallinna Lasteaed Delfiin
  • Õpetaja teadliku väärtuskasvatuse juhina (vene keeles) – Oksana Smirnova ja Galina Tsõbulenko, Tallinna Seli Lasteaed

Viimati muudetud 12.12.2022