Erasmus+ project Healthy Food - Happy Life?
Esimesel õppepäeval koguneti koolimajas, kus õpilastele anti ülevaade eesootavatest tegevustest ja tutvustati Kołobrzeg'i linna ning selle eripärasid. Seejärel kaardistati õpilaste eelteadmisi toidukordadest ja tervislikust toitumisest, peale mida moodustati õpilastest neli gruppi, kus etteantud retseptide abil tuli valmistada hommikusöök. Grupisiseselt pidid õpilased jaotama töörollid ja kordineerima ühistegevust ning filmima üles kogu ettevõtmine. Õpetajatele tehti ringkäik mööda koolimaja, kus tutvustati koolimaja ajalugu, õppeklasside ja õppeprotsessi ülesehitust ning õpetajate ja juhtkonna koostööd õppimist soodustava keskkonna kujundamises. Peale lõunat jaguneti kaheks grupiks, kus esimene grupp külastas Kołobrzeg'i linnapead ja neile viidi läbi ekskursioon vanalinnas ning sportlikule üritusele seinaronimises. Teine grupp läks aga kutsekooli valmistama mitmekäigulist lõunasööki kokkade juhendamisel, mida tuli samuti üles filmida ja alles siis mindi sportlikule üritusele seinaronimises.
Teisel päeval toimus aga gruppide vahetus ja viimaks kogunesid õpilased õhtul ühisele orienteerumismängule vanalinnas.
Kolmandal päeval sõideti Toruni linna, kus õpilased külastasid piparkoogi muuseumi ja said ülevaate piparkoogi tegemise ajaloost ning ühes meistriga valmistati piparkooke. Seejärel mindi iseseisvalt piparkoogi muuseumisse ringkäigule, kus tutvuti piparkoogi kaubanduse ning selle seose vürtsikaubanduse, mesinduse ja kultuurilugudega. Peale mida mindi giidiga ajaloolisele rännakule, kus õpilased õpitulemusena said teada:
— Toruni linnastruktuuri 800 aastasest järjepidevusest
— Toruni linna rajas Saksa Ordu 13. sajandil ning toetasid Püha Jaakobuse kiriku rajamist, kuid 1454. aastal tõusis linnarahvas üles ning ühes raega kukutati nende võim.
— Püha Johannese kiriku rajamisest 13. sajandil, kus ristiti N. Kopernikus, kes tõestas heliotsentrilise maailmasüsteemi olemasolu.
— Kopernikus oli sündinud Torunis rikkasse kaupmeeste perekonda
— Linna ühes sümboliks kujunes 14. sajandil piparkoogi äri.
— Püha Maaria kirikust, mille rajasid frantsisklased 14. sajandil ning kus ristiti Poola kuninga Zygmunt III õde
Neljandal ja viimasel päeval kogunesid õpilased taaskord koolimajja ja jagunesid gruppidesse, kus nad võtsid analüüsivalt kõik päevad kokku ning alustasid videomontaažiga ehk loomeprotsessiga, milles pidi avalduma õppeprotsess ja siis tulemus.
Teisel päeval toimus aga gruppide vahetus ja viimaks kogunesid õpilased õhtul ühisele orienteerumismängule vanalinnas.
Kolmandal päeval sõideti Toruni linna, kus õpilased külastasid piparkoogi muuseumi ja said ülevaate piparkoogi tegemise ajaloost ning ühes meistriga valmistati piparkooke. Seejärel mindi iseseisvalt piparkoogi muuseumisse ringkäigule, kus tutvuti piparkoogi kaubanduse ning selle seose vürtsikaubanduse, mesinduse ja kultuurilugudega. Peale mida mindi giidiga ajaloolisele rännakule, kus õpilased õpitulemusena said teada:
— Toruni linnastruktuuri 800 aastasest järjepidevusest
— Toruni linna rajas Saksa Ordu 13. sajandil ning toetasid Püha Jaakobuse kiriku rajamist, kuid 1454. aastal tõusis linnarahvas üles ning ühes raega kukutati nende võim.
— Püha Johannese kiriku rajamisest 13. sajandil, kus ristiti N. Kopernikus, kes tõestas heliotsentrilise maailmasüsteemi olemasolu.
— Kopernikus oli sündinud Torunis rikkasse kaupmeeste perekonda
— Linna ühes sümboliks kujunes 14. sajandil piparkoogi äri.
— Püha Maaria kirikust, mille rajasid frantsisklased 14. sajandil ning kus ristiti Poola kuninga Zygmunt III õde
Neljandal ja viimasel päeval kogunesid õpilased taaskord koolimajja ja jagunesid gruppidesse, kus nad võtsid analüüsivalt kõik päevad kokku ning alustasid videomontaažiga ehk loomeprotsessiga, milles pidi avalduma õppeprotsess ja siis tulemus.