Kooliminek
Esimesse klassi astumine
Koolikohustuse täitmise edasilükkamine (koolipikendus)
Koolivalmiduse hindamise põhimõtted ja korraldus
Mäng on eelkoolieas lapse põhitegevus. Mängu käigus omandab ja kinnistab laps uut teavet, uusi oskusi, peegeldab tundeid ja soove, õpib suhtlema, omandab kogemusi, teadmisi ja käitumisreegleid.
Koolivalmidus on lapse valmisolek õpitegevuse alustamiseks, mis väljendub lapse soovis õppida, omandada uusi teadmisi, jälgida täiskasvanu selgitusi ja korraldusi.
Koolivalmidustesti viivad koolieelikutele rühmaõpetajad läbi kaks korda aastas – sügisel ja kevadel: Sügisel (september) hinnatakse lapse koolivalmidust, et kavandada rühma õppe- ja kasvatustöö vastavalt sellele, mis vajab õpetamist ja arendamist õppeaasta jooksul; talvel (jaanuaris-veebruaris) tehakse teistkordne koolivalmidustest.
Lasteaia õppekava läbimisel ja lasteaia lõpetamisel väljastab lasteaed lapsevanemale tema lapse kohta koolivalmiduskaardi. Üldjuhul toimub see maikuu lõpus.
Infot lapse koolivalmiduse kohta annavad rühmaõpetajad vanemale aastaringselt.