Tugiteenused
Klassijuhataja töö
Õpilaste esmane abistamine ja nõustamine on klassijuhataja ja/või aineõpetaja ülesanne.
Konsultatsioonides/ järeleaitamistundides osalemine
Konsultatsioon on aineõpetaja juhendatud ainealane konsultatsioon. Enamasti osaletakse enne tähtsat tööd või eksamit. Võimalus ka tublidele õpilasetele valmistuda ainealasteks võistlusteks või/ja olümpiaadideks.
Järeleaitamistunnid on kohustuslikud puuduliku veerandihinde saanud õpilastele
Logopeedilist abi annab eripedagoog
Logopeedilise abi eesmärgiks on toetada põhikooli 1.- 9. klassi õpilase suulise ja kirjaliku kõne arengut tulenevalt tema hariduslikust erivajadusest ja võimaldada õpilasel saavutada õppekava nõuetele vastavaid õpitulemusi.
HEV koordinaatori töö
Korraldab koostööd tugisüsteemi spetsialistide vahel.
Tulenevalt vajadusest teavitab ja nõustab koordinaator lapsevanemat, teeb ettepanekuid juhtkonnale vajalike meetmete rakendamiseks, koordineerib tugisüsteemi koostööd asutuses ning selle väliselt.
Sotsiaalpedagoogiline abi
Sotsiaalpedagoogilise abi eesmärk on toetada kohanemis-, käitumis-, ja õpiprobleemidega õpilasi. Sõltuvalt vajadusest loob ja koordineerib sotsiaalpedagoog abivajaja ümber võrgustiku
(koolisisese või/ja - välise), mis parimal võimalikul moel toetaks õpilast probleemi põhjuste väljaselgitamiseks ja parimate võimalike lahenduste leidmiseks.
Koolipsühholoogi abi
Koolipsühholoog selgitab välja õpilaste probleemid (testimine ja testitulemuste tõlgendamine, vaatlemine, vestlemine) ja nõustab õpilasi ja nende vanemaid (kuulamine, toetamine, julgustamine, juhendamine jms), vajadusel ka õpetajaid ja koolitöötajaid.
Meditsiiniline nõustamine
Meditsiinilist nõustamist osutab kooliõde. Tema tegevuse eesmärk on jälgida õpilaste tervislikku seisundit, kujundada tervislikku eluviisi kooli personali ja õpilaste seas.
Huvialaringid
Huviringide töö eesmärgiks on välja selgitada kõrgendatud huvi ja võimetega õpilased ning juhendada neid tegelema oma huvialaga vabal tahtel ja vabal ajal.
Rohkem infot õpiabi ja toetussüsteemist leiate SIIT