Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Kui info-ja sidevahendid enam ei tööta

Kui info-ja sidevahendid enam ei tööta

KÄITUMISJUHISED
  • Kirjuta kindlasse kohta üles kõige olulisemate inimeste telefoninumbrid, kellega võib tekkida vajadus kriisiolukorras suhelda (näiteks lähedased, laiem perering, naabrid, hädaabija infonumbrid).
  • Soeta endale patareide, dünamo või päikesepatareidega töötav raadio. Uudiseid ja kriisiinfot saad kuulata ka autoraadiost.
  • Vabalevis olevate telekanalite jälgimiseks kasuta toa- või katuseantenni.
  • Säästa mobiiltelefoni ja nutiseadmete akut. Mobiilne internet töötab, kuni sidevõrgu reservtoide toimib ja nutiseadme aku on laetud. Ulatusliku elektrikatkestuse korral võidakse mobiilse interneti teenus välja lülitada, et säilitada mobiilikõnede teenindamine.
  • Kasuta vajaduse korral avalikke WiFi-võrke ja internetipunkte.
  • Hoia akupank alati laetuna, et saaksid vajaduse korral mobiiltelefoni laadida.
  • Vaheta infot ka naabritega.
  • Ohuteavitus
  • Sideteenuste katkemine
KUIDAS HELISTADA HÄDAABINUMBRILE, KUI OPERAATORIL POLE LEVI?
  • Tee SIM-kaart telefonis mitteaktiivseks. Nuppudega telefonist võta lihtsalt SIM-kaart välja ja helista seejärel 112. Nutitelefon tuleb taaskäivitada ja jätta seejärel SIM-kaardi PIN-kood sisestamata ning helistada 112.
  • Pärast hädaabikõnet aktiveeri SIM-kaart uuesti. Vaid aktiveeritud SIM-kaardi korral saab päästekorraldaja levi olemasolul Sulle tagasi helistada, kui selleks tekib vajadus
  • Kui igasugune telefonside puudub, mine abi kutsuma lähimasse päästekomandosse, politseijaoskonda, kiirabibaasi või haigla erakorralise meditsiini osakonda.

Viimati muudetud 17.05.2024