Lugemistund Kullateras
8. september on UNESCO rahvusvaheline kirjaoskuse päev. Selle tähistamiseks algatati Soomes 2019. aastal ReadHour ehk Lugemistund, mille eesmärgiks on propageerida lugemist laste ja noorte hulgas. Kullatera lapsed ja õpetajad võtsid osa Lugemistunni kampaaniast, mis toimub Eestis kolmandat korda. Lastele loeti kell 11-12 erinevaid raamatuid, mille lapsed või õpetajad eelnevalt välja olid valinud.
Mesimummude rühma lastele luges õpetaja ette Edgar Valteri raamatut „Pokulood“ ning pärast jutu kuulamist joonistasid lapsed ise pokusid.
Lepatriinude rühma lapsed valisid välja Voldemar Milleri raamatu „Kolm kanget sõpra“ ning lepatriinude lapsed joonistasid pärast loo kuulamist raamatu nelja peategelast: siili, tigu, koera ja kassi.
Aasalillede rühma lapsed kuulasid Kätlin Vainola raamatust „Ellen, Eik ja kilekoti mõistatus“ lugu sodibot robotist, kes sattus kogemata prügiautosse. Pärast lugemist arutati lastega miks ja milleks on vaja prügi sorteerida.
Liblikate rühma lapsed kuulasid ja vaatasid klassikalist lugu „Punamütsike“, kuid seda uues kuues Nadia Fabrise paberikunsti raamatust.
Kullatriinude lapsed kuulasid laste lemmikuid Leiutajateküla lugusid õues, kus neil oli võimalus ise valida kas kuulata istudes või olla pikali tekil ja kuulata lugusid taevast vaadates.
Pisikesed Jaanimardikad kuulasid õues õpetaja loetud jutte.
Kullapaide rühm kuulas Nicola Kinneari „Draakonid ei jaga“ ning Jenne Willisi raamatut „Tähetolm“. Lisaks vaatasid lapsed veel lisaks 10 uut raamatut.
Lugedes saab sõnaosavamaks, empaatilisemaks, õnnelikumaks ja targemaks!
Lugemine loeb!
Mesimummude rühma lastele luges õpetaja ette Edgar Valteri raamatut „Pokulood“ ning pärast jutu kuulamist joonistasid lapsed ise pokusid.
Lepatriinude rühma lapsed valisid välja Voldemar Milleri raamatu „Kolm kanget sõpra“ ning lepatriinude lapsed joonistasid pärast loo kuulamist raamatu nelja peategelast: siili, tigu, koera ja kassi.
Aasalillede rühma lapsed kuulasid Kätlin Vainola raamatust „Ellen, Eik ja kilekoti mõistatus“ lugu sodibot robotist, kes sattus kogemata prügiautosse. Pärast lugemist arutati lastega miks ja milleks on vaja prügi sorteerida.
Liblikate rühma lapsed kuulasid ja vaatasid klassikalist lugu „Punamütsike“, kuid seda uues kuues Nadia Fabrise paberikunsti raamatust.
Kullatriinude lapsed kuulasid laste lemmikuid Leiutajateküla lugusid õues, kus neil oli võimalus ise valida kas kuulata istudes või olla pikali tekil ja kuulata lugusid taevast vaadates.
Pisikesed Jaanimardikad kuulasid õues õpetaja loetud jutte.
Kullapaide rühm kuulas Nicola Kinneari „Draakonid ei jaga“ ning Jenne Willisi raamatut „Tähetolm“. Lisaks vaatasid lapsed veel lisaks 10 uut raamatut.
Lugedes saab sõnaosavamaks, empaatilisemaks, õnnelikumaks ja targemaks!
Lugemine loeb!