Tugiteenused
Amet |
Nimi |
Tel |
e-post |
---|---|---|---|
HEV koordinaator |
Aleksandra Melnikova |
6356711 |
|
Koolipsühholoog | Ljudmila Jurkevitš | [email protected] | |
Koolipsühholoog |
Natalija Kovaljova |
|
|
Koolipsühholoog |
Viktoria Kovaltšuk |
56819356 |
|
Koolipsühholoog |
Irina Liskovskaja |
|
|
Logopeed |
Olga Muzõka |
53829258 |
|
Logopeed |
Svetlana Obozenko |
|
|
Sotsiaalpedagoog |
Jelena Plutahina |
6356773 |
|
Sotsiaalpedagoog | Natalja Tur | [email protected] | |
Eripedagoog | Olga Boris | 6356711 | [email protected] |
Eripedagoog |
Larisa Nikonova |
|
|
Eripedagoog | Jelena Rumjantseva | [email protected] | |
Eripedagoog | Katerina Allaste | [email protected] | |
Eripedagoog | Julia Laubert | [email protected] | |
Õpiabirühma õpetaja | Jelena Mihhalap-Novikova | [email protected] | |
Õpiabirühma õpetaja | Anna Tsurenkova | [email protected] | |
IT- tugiisik |
Vadim Dmitrijev |
53834406 |
|
IT-tugiisik |
Allan Adamson |
|
|
Raamatukoguhoidja |
Svetlana Savoshko |
|
|
Kooliõde | Ljubov Paškovitš | 56200156 | [email protected] |
Kooliõde | Irina Serenok | 55574676 | [email protected] |
Lugupeetud lapsevanemad! Palume eelnevalt kokkuleppida konsultatsiooni saamiseks.
Tugisüsteemi liigid
Tugisüsteem koosneb erinevate spetsialistide koostööst, mis on suunatud erivajadustega õpilaste toetamiseks õppetöös.
Täiuslike õppetingimuste loomine õpilasele, kellel on raskusi õppekava omandamisega, oleneb õpilase vanuselisest ja individuaalsest eripärast
Ülesanded
Õpetamise ja sotsialiseerimise protsessi realiseerimine, lähtudes laste võimalustest, psühholoogilis-pedagoogilise ja psühholoogilise tegevuse kaudu.
Mugavate tingimuste loomine õpilaste edukaks õpetamiseks.
Vajalike tingimuste loomine efektiivse koostöö saavutamiseks lastevanematega kindlustades õpilase edukat õpetamist.
Töö põhisuunad:
- Õpiraskustega laste ja nende probleemide väljaselgitamine
- Maksimaalselt sobivate õppetingimuste loomine eduka õppekava täitmiseks
- Õppekava täitmise tulemuste ja õpilase töö hindamine terviklikuna. Koostöö analüüs ja hindamine.
Tugispetsialistide abi saamise võimalused
- Aineõpetajate konsultatsioonid
- Õpiabi
- Logopeedilise abi saamine
- Psühholoogi konsultatsioonid ja õppetunnid
- Sotsiaalpedagoogi konsultatsioonid
- Eripedagoogi konsultatsioonid
- Ekool
Eripedagoogi ülesandeks õpilase arengu- ja õpioskuste taseme kindlaks tegemine ja tema arengut mõjutavate tegurite ning õpivajaduste välja selgitamine; õpetajate juhendamine ja nõustamine õpilase õppe planeerimisel ja läbiviimisel.
Logopeedi ülesandeks õpilase kommunikatsioonivõime hindamine, kommunikatsioonihäiretega õpilaste väljaselgitamine, nende suulise ja kirjaliku kõne arengu toetamine ning neile sobiva suhtluskeskkonna soovitamine; õpetajate toetamine õpilaste kommunikatsioonivõime arendamisel, taastamisel ning kompenseerimisel; õpiabirühma- või individuaaltundide ettevalmistamine ja läbiviimine õppeasutuses.
Koolipsühholoogi ülesandeks õpilase psühholoogilist arengut ja õppeprotsessis toimetulekut mõjutavate tegurite (psüühilised protsessid, isiksuse omadused, emotsionaalne seisund, vaimse tervise probleemid, suhtlemis- ja käitumisoskused) hindamine; õpilase nõustamine isikliku elu, õppetööga ning vaimse tervisega seotud probleemidega toimetulekul, tunnetusprotsesside, vaimsete võimete, käitumis- ja suhtlemisoskuste arendamisel ning õpi- ja karjäärivalikute tegemisel; õpilase toetamine ning vanema ja kooli personali nõustamine kriisisituatsioonist väljatulekuks toe korraldamisel.
Sotsiaalpedagoogi ülesandeks on õpilase sotsiaalsete oskuste hindamine ning tema eakohast tegutsemisvõimet takistavate tegurite analüüsimine, õpilase suhtlemisoskuse ja sotsiaalse pädevuse kujundamine ja toetamine; koolis esilekerkivate õpilaste sotsiaalsete ja koolikohustuse täitmist takistavate probleemide kaardistamine, nende ennetus- ja lahendustegevuste koordineerimine.
HEV koordinaatori põhiülesanne on tõhustatud ja erituge vajavate õpilaste ning nende vanemate nõustamine ja abistamine. HEV koordinaator töötab koostöös kooli õpetajatega ja spetsialistidega. HEV koordinaator nõustab õpilasi ja nende vanemaid pöördumisel Tallinna Õppenõustamiskeskuse ja Rajaleidja nõustamismeeskonna ning erialaspetsialistide poole.