Liigu sisu juurde
Juurdepääsetavus
 °C
Otsi informatsiooni, teenuseid jne

Koolivalmiduse hindamine

Koolivalmiduse hindamine

 

Koolivalmidus on lapse valmisolek õpitegevuse alustamiseks, mis väljendub lapse soovis õppida, omandada uusi teadmisi, jälgida täiskasvanu selgitusi ja korraldusi. Koolivalmidust vaadeldakse läbi kolme aspekti: füüsiline, sotsiaalne ja vaimne.

Kõik pedagoogid – rühmaõpetajad, muusikaõpetaja, liikumisõpetaja – lähtuvad koolimineva lapse arengu kirjeldamisel, n.ö. koolivalmiduse määratlemisel, Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt koolivalmiduse füüsilise, vaimse ja sotsiaalse aspekti puhul oluliseks peetust. Orientiiriks on vastava vanuse, s.o. 7. a. lapse, eeldatavad arengutulemused.

Õpetaja kirjeldab igapäevaelu vaatlusest tulenevalt vastavat arenguperioodi. Muusika- ja liikumisõpetaja jagab oma nägemust rühmaõpetajatega, kes siis vastavat teavet lapsevanemale edastavad. Info edastamine lapsevanemale toimub iga-aastasel arenguvestlusel js vastavalt vajadusele ka aastaringselt. Lasteaiast lahkumisel kooli väljastatakse lapsevanemale lapse koolivalmiduskaart.

 

 

 

 

Lehekülge haldab
Inga Kolk
Tallinna Lasteaed Mudila direktor
6414 315
[email protected]

 

 

Viimati muudetud 21.02.2024