Õppetöö korraldus
Lasteaia elu aitab süsteemselt, eesmärgistatult ja järjepidevalt korraldada
arengukava ning õppeaasta tegevuskava.
Laste õpetamine ja arendamine toimub lasteaia õppekava alusel, jälgides iga lapse
individuaalsust
Õppe-ja kasvatustegevust viiakse läbi alljärgnevates valdkondades:
- Mina ja keskkond
- Keel ja kõne
- Matemaatika
- Kunst
- Muusika
- Liikumine
Kõik need valdkonnad on tihedalt omavahelises seoses ning õpetavad lapsi osadest
tervikut looma. Üks valdkond toetab teist ning aitab õpitut kinnistada ja edasi
arendada.
Õppe- ja kasvatustegevuse läbiviimisel lähtume järgmistest põhimõtetest:
- Turvalisus - päevakava arvestav, eduelamusi pakku
- Kodulooline – läbi aastaaegade, ümbritseva elu, rahvakultuuri
- Järjepidev – lähemalt kaugemale, kergemalt raskemale; sotsiaalset, vaimset ja kehalist arengut jälgiv
- Lastepärasus – õppimine läbi mängu, näitlemise, vaatlemise, uurimise, võrdlemise, katsetamise
- Individuaalsust arvestav – iga laps on ainulaadne
- Koostöö – laps, lapsevanem, lasteaia töötaja
- Õppekava avatus – võimalik muuta