SVOT tabel
TUGEVUSED   N�RKUSED   V�IMALUSED   OHUD  
ASEND   ASEND          
Suhteliselt kompaktne linn, soodne asend,
rohealade olemasolu, funktsionaalselt arenev tagamaa
  Linna geogr.asend �lemiste j�rve ja
Tallinna lahe vahel
    Liigne polariseerumine Tallinnas  
             
INIMFAKTOR   INIMFAKTOR   INIMFAKTOR   INIMFAKTOR  
Olemas paljud uuringud ja anal��sid Uhisk.hoiakud ja v�hene teadlikkus   Transp alane koolitus, uuringud, analuus Koolitussusteemi j�tkuv mahaj��mus  
Paranev koost�� Tallinn-Harjumaa Transpordi kahjulik m�ju tervisele kasvab   KOV-de koost�� paranemine Vananev elanikkond - kaasnevad probleemid  
N�rk liikluskultuur ja kasvatus   Liiklejate madal seaduskuulekus  
  Inimeste fuusilise liikumise v�henemine      
  �T maine on madal      
  Kohalike omavalitsuste ja Tallinna linnavalitsuse erinevate ametite vaheline koost�� on n�rk      
  Inimressursi v�hesus ja kompetentsi v�hesus      
           
POLIITILINE TAUST   POLIITILINE TAUST   POLIITILINE TAUST   POLIITILINE TAUST  
Olemas poliitilised deklaratsioonid
s��stvaks arenguks
  J�rjepidava arengu kavandamatus S��stva transpordiplaneerimise seadmine prioriteetidiks   Riiklik poliitika ei toeta �T arengut  
  Tulevikuvisiooni puudumine Riigi ja EL rahastamise kaasamine
projektidesse
  Kompromisside mittesaavutamine huvi- ja poliitiliste gruppidega  
  Arengukavade ja planeeringute j�rjepidevuse
puudumine (AK ei t�ideta)
AK prioriteetide arvestamine eelarves   Poliitilised kokkulepped on vastuolus s��stva arenguga  
    Prioriteetide ja tegevuste vastuolu Riiklikud tegevused- muutumine �T soosivaks    
    Poliitiline otsustamatus, poliitiliste
otsuste l�hin�gelikkus (perspektiivi puudumine)
Seadusandluse (pl.seadus ...)muudatused    
    Alarahastatus Harjumaa koost��komisjoni loomine
(planeerimine..)
   
    Kasutaja ja saastaja maksab - printsiip    
    V�line toetus (EL)    
    Palju eeskujusid l�hinaabruses    
               
PLANEERIMINE   PLANEERIMINE   PLANEERIMINE   PLANEERIMINE  
Planeeringute (sh �P-s tr.koridoride)
�olemasolu
  Valglinnastumine (ilma elukeskkonna
v�ljaehitamiseta)
Transpordin�udluse m�jutamine
Mobility Management
  Kompleksse l�henemise puudumine
(planeeringud ja arengukavad)
 
    KOV haldussuutmatus planeeringute
koostamisel ja t�itmisel
Liikuvusn�udluse v�henemine   J�tkub kontrollimatu valglinnastumine  
    Planeerimisseadusandluse n�rkus
(lihtne muuuta k�rgema astme
planeeringut det.pl-ga)
Luua �T ja kergliikluse kasutust soosiv keskkond   Autokasutuse j�tkuv kasv
planeeringutest tulenevalt
 
    Maakasutuse planeerimatus Planeeringutes arvestada
nn Suur-Tallinnaga
  Transpordi koordineerimine ei toimi  
    Kiire areng, infrastruktuur ei j�ua j�rele Uue teemaplaneeringu koostamine   Asustuse hajumine ja h�renemine  
    Arenduste puhul ei arvestata �T vajadustega Transpordikoridoride m��ratlemine   Monofunktsionaalsuse kasv  
    Planeerimistegevuse j�relvalve n�rkus Transpordiliikide t�� koordineerimine   Linnapiir tuleb (j��b) ette  
    Arendaja diktaat, avaliku sektori n�rkus Autoliikluse piirangute rakendamine   Elukeskkonna kvaliteedi langus  
    Planeerimistegevus killustatud Suunata arendus raudtee
teeninduspiirkonda
  Rohev�rgustiku h�vitamine  
    Linna maaomand (m�ju) v�ga v�ike Uute transpordiliikide rakendamise v�imalus   Planeeringute ja kavade
j�rjepidavuse puudumine
 
    V�imaluste maham�ngimine     Reformimata riigimaa v��randamise poliitika  
    Hierarhilise teedev�rgu puudumine,
eelk�ige uusasumites
    J�tkub praegune olukord
det.planeeringute menetlemisel
 
    Rraudtee piirkond n�rgalt asustatud      
           
�HISTRANSPORT   �HISTRANSPORT   �HISTRANSPORT   �HISTRANSPORT  
Stabiilne ja hea �T s�steem
(liiniv�rk, liigid, piletis�steem,...) mille tulemusena on �T osakaal suht.suur
  �T arengu mahaj��mus, eriti kiirelt kasvavates piirkondades   �T konkurentsiv�ime t�stmine �T j�tkuv maine langus  
�T kasutaja on seni veel olemas,
  Liiniv�rgu puudused, n�rk integreeritus kogu regioonis   �T kaasamine �ldplaneeringusse �T rahastamine ei suurene  
Palju olemasolevaid �T liike   �T alarahastamine, (luhiajalised lepingud   �T rahastamise kasv �T arengu koridore ei s�ilitata  
Hea �T liiniv�rk   Vananud �T infrastruktuur   �T liiniv�rgu optimeerimine �T �henduskiirus langeb veelgi  
�htne piletis�steem, soooduspiletid   �T maine on madal, kvaliteet halb, teenindustase (t�ituvus suur, sagedus,puhtus, v�he madalap�hjalisi,...)   Elektritranspordiarengu toetamine �T juhtide puudus  
Hea �T infos�steem El.transpordi haavatavus (h�ired, t�rked)   �T prioriteedis�steemi loomine Dispetsherpunktide likvideerimine  
El.transpordi osakaal on s�ilinud� Rongiliikluse potentsiaal kasutamata   V�imalus integreeritud �T s�steemi loomiseks (linn-regioon, + raudtee)    
Diametraalsed trammiliinid Dubleerivad liinid   Olemas koridorid �T arenguks
(n�it. Laagna tee)
Park-and-Ride ei leia kasutamist  
  V�he tangentsiaalseid �hendusi   Alternatiivsete k�tuste kasutamine    
  Puudub �T prioriteedis�steem   �T alternatiivsed v�inalused
(n�udebuss, erivajadustega, koolibuss)
   
  �T kasutamine pole prestiizne   V�imalus Park-and-Ride'iks    
  Puudub �T reaalaja infos�steem      
    �T soodustusi ei kompneseerita      
    �T radade v�hesus ja j�relvalve puudumine      
             
KERGLIIKLUS              
           
Jalgrattas�it on populaarne ja kasvav   Turvalise infrastruktuuri puudumine   Kergliikluse ohutu teedev�rgustiku loomine   Kergliiklejad ei arvesta teineteteisega
ega kasuta neile loodud tingimusi
 
JK v�imalused: sh   JK ja JR liiklus on ohtlik   JK tsooni laiendamine, ulek�igurajad   Kergliikluse infrastr korrashoid ei
toeta kasutust
 
Autoliikluse piirangud vanalinnas   JR teede v�rgustiku puudumine   JR laenutussusteemi areng�    
JK ala vanalinnas          
JK ulek�ikude ohutustamine (sh. valgustamine)            
         
MUU   MUU   MUU   MUU  
Olulised tr.terminalid asuvad
soodsates kohtades
Raskeliikluse (sh raudtee) transiit Sotsiaalse infrastr. parandamine
linnaosades ja tagamaal
Transpordi t�en�oline kallinemine  
Liikluskorraldus on toimiv Liiklusohutus madal Elektrooniline liiklusj�relvalve Keskkonnaseisundi halvenemine  
  Teedev�rgu olukord halb Opilasveo korraldamine saaste, m�ra ja vibratsiooni kasv  
  Parkimiskohtade puudus eelk�ige magalates,
parkimiskorralduse kvaliteet
altern,autokasutusviisid car sharing Turvalisuse v�henemine  
    Kaubaveo korraldus kesklinnas J�relvalve puudumine kehtestatud
piirangute osas
 
      Seadusandluse puudumine
el.j�relvalve osas
 
            Kesklinna sadama kaubaveo suurenemine