tegevuskava
-
Tegevuskava 2020-2022
6.1.Eestvedamine ja juhtimine, sh strateegiline juhtimine
Eesmärgid:
- Sisehindamise aruande vorm ja elektroonilised rahulolu küsitlused on rakendatud meeskonnatööna
- Sisekontrollisüsteem on täiustatud uute vormidega, toimub pidev sisekontrolli tulemuste analüüs ja parendustegevuste kavandamine ja rakendamine.
Tegevused |
Aeg |
Vastutaja |
Ressurss, eurodes |
Märkused |
||
2020 |
2021 |
2022 |
||||
Personali eestvedamine hariduslike innovaatiliste ideede elluviimiseks - Personali algatuste toetamine - Siseprojektide algatamine - Aktiivne osalemine välisprojektides - Projektide konkurssidel osalemine |
x x |
x x |
x x |
Direktor |
||
Sisehindamise andmete kogumine elektroonses süsteemis - Süsteemi loomine - Rakendamine, analüüs, parendustegevused |
x |
x |
x |
Direktor |
||
Arengukava tegevuskava 2023-2028 koostamine |
x |
Direktor |
Eesmärgid:
- Töötajate motivatsiooni ja tunnustussüsteemi täiendamiseks on loodud uus statuut
- Personali kompetentsuse tagamiseks on läbi viidud vastavad sisekoolitused ja seminarid
- Kõik kollektiivi liikmetel digipädevuse arendamine
- Personal aktiivselt osaleb projektitegevustes, jagab kogemusi piirkondliku ja linna tasemel
Tegevused |
Aeg |
Vastutaja |
Ressurss, eurodes |
Märkused |
||
2020 |
2021 |
2022 |
||||
Tunnustussüsteemi täiendamine - Uue statuudi „Aasta parim põhiväärtuste toetaja“ väljatöötamine ja rakendamine - Parimate töötajate kandidaatide esitamine konkursile „Eestimaa õpib ja tänab“ ning „Tallinn tunnustab ja tänab“ |
x x |
x x |
x x |
Õppeala-juhataja Arendusjuht |
||
Pedagoogide kogemuste jagamine - enesearendamise tulemused - piirkondlikul ja linna tasemel |
x |
x |
x |
Õppeala-juhataja |
||
Pedagoogide sisekoolitused ja seminarid lähtudes sisehindamise ja arenguvestluste tulemustest, arengukava põhisuundadest: - projektitegevused lastega keskkonnateadlikkuse suurendamiseks - digivahendite kasutamine õppetegevuste läbiviimisel - päevadisaini võimalused laste mitmekülgseks arendamiseks - MÕK põhimõtete rakendamise edusammud - õpetajate ökoloogilise kompetentsuse tõstmine - lapsest lähtuva innovaatilise õpikeskkonna loomine rühmas - lastevanemate projektitegevusesse kaasamise vormid |
x x |
x x x |
x x x |
Õppeala-juhataja |
||
Õpetaja abide koolitus pedagoogika, psühholoogia, meeskonnatöö vallas |
x |
x |
x |
Direktor Õppealajuhataja |
||
Töörühmade tegevuse ümberkorraldamine lasteaia arengu toetamiseks - Meeskonnatööna töörühmade töökorralduse väljatöötamine - Rakendamine, analüüs |
x |
x |
x |
Direktor Õppealajuhataja |
6.3.Avaliku suhtlemise ja partnerluse juhtimine (koostöö huvigruppidega)
Eesmärgid:
- Koostöö huvigruppidega on planeeritud, sihipärane ja suunatud asutuse arengule
- Lasteaias toimub aktiivne ja kaasaegne infovahetus erinevate huvigruppidega
- Huvigrupid on kaasatud laste kasvukeskkonna ja õppe- ja kasvatusprotsessi arendamisse läbi projektitegevuse
Tegevused |
Aeg |
Vastutaja |
Ressurss, eurodes |
Märkused |
||
2020 |
2021 |
2022 |
||||
Koostöö lastevanematega uute vormide rakendamine, lähtudes lasteaia põhisuundadest ja eesmärkidest - Ühisüritus „Päikesele külla“ - Ühisüritus „Loodusehaldja sõprade seiklused“ - Ühisüritus „Kevadine võlureis“ Lastevanemate kaasamine rühmade projektitegevustesse - „Minu sõber Loodus“ - „Seiklused Kivila pargis“ |
x |
x x |
x x |
Õppeala-juhataja |
||
Koostöö teiste haridusasutustega ja organisatsioonidega HEV lastele arengu keskkonna rikastamiseks - Kavandamine - Rakendamine, analüüs |
x |
x |
x |
Õppeala-juhataja Arendusjuht |
||
Koostöö loodusharidust pakkuvate asutustega - Keskkonnaamet (projekt “Linnaaed”) - KIK (projekt “Tallinna roheline vöö”) - RMK (rühmade õppekäigud) |
x x x |
x x x |
x x |
Õppeala-juhataja Arendusjuht |
||
Lasteaia infoallikate kasutamise arendamine huvigruppidega infovahetuse tõhustamiseks - elektroonse küsitluse läbiviimine, analüüs ja parendustegevused |
x |
Õppeala-juhataja Arendusjuht |
||||
Parimate kogemuste jagamine: - alushariduse ainesektsioonist osavõtt - esinemine hariduslikel konverentsidel |
x x |
x x |
x x |
Õppeala-juhataja Arendusjuht |
||
Õppetegevuste tulemuste kajastamine meediakanalites |
x |
x |
x |
Arendusjuht |
6.4.Ressursside juhtimine
Eesmärgid:
- Asutuses toimub pidev materiaaltehnilise baasi arendamine õpi- ja kasvukeskkonna turvalisuse tagamiseks ja kvaliteedi tõstmiseks
- Õppeprotsess on varustatud vajalike vahenditega, toimub sihipärane mänguasjade, õpi- ja spordivahendite baasi arendamine
Tegevused |
Aeg |
Vastutaja |
Ressurss, eurodes |
Märkused |
||
2020 |
2021 |
2022 |
||||
Lasteaia valvesüsteemi renoveerimine |
x |
Majandusjuhataja |
Investeeringute olemasolul |
Taotlus 29.07.2016 nr 1-37109 |
||
Riietusruumides asuvate kuuma vee registritorude väljavahetamine |
x |
Majandusjuhataja |
Investeeringute olemasolul |
Taotlus 29.07.2016 nr 1-37109 |
||
Elektrisüsteemi remonditööd vastavalt välja töötatud kavale ja ohutuse sertifikaadi saamine |
x |
Majandusjuhataja |
Investeeringute olemasolul |
Taotlus esitatakse 2017.a |
||
Rühmaruumide remont Rühma Mesilased mängutuba Rühma Tähekesed mängutuba |
x x |
Majandusjuhataja |
Eelarve |
|||
Rühmade õpikeskkonna varustamine õppevahendite ja inventariga laste õppeprotsessis senisest aktiivsemaks muutmiseks |
Majandusjuhataja |
|||||
Lastemööbli soetamine rühmadesse Rühm Mesilased – riiulid, kapid, töölaud Rühm Tähekesed - riiulid, kapid, töölaud Logopeedi kabinett |
x |
Majandusjuhataja |
Eelarve |
|||
Inventari ja õppevahenditega varustamine rühmades innovaatilise õpikeskkonna loomiseks |
x |
x |
x |
Majandusjuhataja |
||
x |
Majandusjuhataja |
Eelarve |
||||
Lastele õuesõppe ja liikumistegevuste läbiviimiseks võimaluste rikastamine: - spordiinventari soetamine liikumistegevuste läbiviimiseks |
x |
Majandusjuhataja |
Eelarve |
|||
Riidest inventari soetamine vastavalt vajadustele: - padjad, tekid |
x |
x |
Majandusjuhataja |
1 200 |
Eelarve |
6.5. Õppe- ja kasvatusprotsess
Eesmärgid
- Laste keskkonna ja looduse teemaliste teadmiste kujundamiseks on rakendatud erinevad projektitegevused
- HEV laste igakülgse arengu toetamiseks toimib süsteemne ja tulemuslik eri- ja tavarühmade koostöö
- Õppe- ja kasvatustegevus on rikastatud ja kaasajastatud nutiseadmete, roobotite, LED-tahvlite ja Lego Education kasutamise kaudu
Tegevused |
Aeg |
Vastutaja |
Ressurss, eurodes |
Märkused |
||
2020 |
2021 |
2022 |
||||
Õppekava arendamine: - Persona Dolls metoodika rakendamine - lastevanemate arenguvestluse protokolli täiendamine |
x |
|||||
Laste digipädevuse arendamine - Laste animafilmide festival - Õppetegevused ja meelelahutused nutikuu raames |
x |
x |
Õppeala-juhataja |
|||
Lastel keskkonna ja looduse teemaliste teadmiste kujundamine - Rühmade siseprojektid „Minu sõber Loodus” - õppetegevused Kivila pargis - projekt „Linnaaed“ - projekt „Tallinna roheline vöö“ |
х х х х |
х х х x |
х х х |
Õppeala-juhataja Arendusjuht |
||
Erirühmade laste igakülgse arengu toetamine läbi teiste rühmadega koostööprojekte - rakendamine - analüüs, vajadusel parendustegevuste planeerimine |
x |
x x |
x x |
Õppeala-juhataja |
||
Eesti keele õppe toetamine läbi liikumis tegevuste - õppematerjalide ettevalmistus - läbiviimine - analüüs, parendustegevused |
x x |
x |
x |
Liikumisõpetaja |
||
Uue rühma liitumine projektiga „Persona Dolls” |
x |
x |
Õppeala-juhataja |
Eelarve |
||
Asutuse hea mainet toetavate ja laste mitmekülgseks arenguks suunatud meelelahutusürituste läbiviimine lasteaia 35.aastapäeva ürituste kavandamine ja korraldamine koostöös huvigruppidega |
x |
Õppeala-juhataja Arendusjuht |
Kooskõlastatud
Hoolekogu protokoll nr 2 14.11.2019
Kinnitatud
Pednõukogu nr 5 01.11.2019
Direktori käskkiri nr 1-2/40/2019 13.12.2019