Erivajadusega laps
ERIVAJADUSTEGA LAPSE ARENGU TOETAMISE PÕHIMÕTTED JA KORRALDUS
- õpetajad selgitavad rühmas erivajadustega laste olemasolu laste arengut ja käitumist jälgides
- vajadusel koostatakse õppeaasta algul lapsele individuaalne arenduskava
- vähemalt kord aastas tehakse kokkuvõte individuaalse arenduskava rakendumisest ning lapse edasistest vajadustest
- kui lapse areng ei ole eakohane, tegeleb temaga rühma õpetaja individuaalselt
- kui laps on andekas mõnes valdkonnas, siis tegeleb temaga täiendavalt rühma õpetaja või vastava ala spetsialist, nt. muusikaõpetaja
- erivajadusega lapsed tegutsevad rühmaliikmena ja osalevad igapäevategevustes oma võimete kohaselt
- erineva keelelise ja kultuurilise taustaga lapsele õpetatakse väärtustama eesti keelt ja kultuuri
- mitte-eesti kodukeelega lapsed omandavad eesti keele igapäevaste mänguliste lõimitud õppe- ja kasvatustegevuste kaudu.