2022/2023. õppeaasta eesmärgid
Eestvedamine ja juhtimine:
- Erasmus+ akrediteering;
- rahvusvaheliseks koostööks vajaliku ingliskeelse infomaterjali väljatöötamine.
Personalijuhtimine:
- uute töötajate mentorlussüsteemi kaardistamine;
- kolleegidevahelise kovisiooni toimimise analüüs;
- Liikuma Kutsuva Kooli valdkonna tegevuste planeerimine;
- motivatsioonisüsteemi uuendamine;
- coachiva koostöövestluse juhendi loomine.
Õppe- ja kasvatusprotsess:
- ainekavade uuendamine:
- robootika valikaine ainekava rakendamine
- 5. klass LÕK
- eesti keel teise keelena
- praktilise loodusõpetuse valikaine ainekava väljatöötamine
- liikumise valikaine ainekava väljatöötamine
- matemaatika reeglite vihiku väljatöötamine;
- individuaalse õppekava uuenenud vormi analüüs;
- õpilase tunnustamise korra analüüs ja arendus;
- teraapiavormide laiendamise vajalikkuse analüüs;
- eelkooli analüüs ja arendus;
- kolme osapoole (õpilane, lapsevanemad, kool) koostöö võimaluste kaardistamine ja analüüs;
- ümarlaua kontseptsiooni väljatöötamine
- looduse ja keskkonnahoiu teema-aasta tegevustes osalemine.
Avaliku suhtlemise ja partnerluse juhtimine:
- meedia- ja teavitusplaani väljatöötamine ja rakendamine;
- kooli maine jätkuv hoidmine;
- valmistumine kooli 50. juubeliks;
- kooli kodulehe uue platvormi leidmise võimaluste kaardistamine;
- statsionaarne kõrvalhoone kontseptsiooni linnaga kooskõlastamine.
Ressursside juhtimine:
- õppeaia kastmissüsteemi rajamine;
- kooli füüsilise ruumi ja identiteedi arendus;
- klassiruumide akende renoveerimine;
- energiasäästliku valgustuslahenduse loomine;
- ventilatsioonisüsteemi ümberehitus;
- välivalvekaamerate uuendamine.