Ristiku Põhikooli projekt „Õpiraskustega õpilane koolis.“
SA Innove tegevuse „Koolimeeskondade ühine õppimine haridusuuenduste rakendumiseks“ ja haridus- ja teadusministri 17.07.2015 käskkirja nr 308 „õpetajate ja koolijuhtide professionaalse arengu teotamine“ alusel otsustas SA Innove toetada projekti „Õpiraskustega õpilane koolis.“ tegevuskulusid summas 4500 EUR. Nimetatud summa on eraldatud Euroopa Liidu Sotsiaalfondi poolt.
Projekti toimumisaeg on 15.05.2017 – 15.12.2017.
Projekti eesmärk on koolitusseeria läbiviimine, millega luuakse eeldused Ristiku Põhikooli koolimeeskonna teadmiste, pädevuste ja ka väärtushoiakute ühtlustamiseks eripedagoogika valdkonnas uuenenud õpikäsituse alusel. Projekti alaeesmärk on: rakendada vastav osa koolimeeskonnast koolisiseselt ainekomisjonides eripedagoogika-alaste rühmatööde ja arutluste läbiviimiseks. Koolitusseeriat läbiva koolimeeskonna suurus on 21 õpetajat ja spetsialisti, kes pole saanud eripedagoogika alast täiendkoolitust. Projektis osalevad ka Tartu Ülikooli lektorid, arvuliselt 3. Kokku on projektis osalejaid 24.
Ristiku Põhikooli projekt „Õpiraskustega õpilane koolis. Jätkuprojekt.“
SA Innove tegevuse „Koolimeeskondade ühine õppimine haridusuuenduste rakendumiseks“ ja haridus- ja teadusministri 17.07.2015 käskkirja nr 308 „õpetajate ja koolijuhtide professionaalse arengu teotamine“ alusel otsustas SA Innove oma käskkirjaga nr 1.1-4/21, 02.03.2017.a toetada projekti „Õpiraskustega õpilane koolis. Jätkuprojekt.“ tegevuskulusid summas 4500 EUR. Nimetatud summa on eraldatud Euroopa Liidu Sotsiaalfondi poolt. Projekti toimumise aeg on 17.04 2018 - 30.09.2018.
Jätkuprojekti eesmärk on jätkuprojektis uue koolitusseeria läbiviimine, millega luuakse eeldused Ristiku Põhikooli koolimeeskonna teadmiste, pädevuste ja ka väärtushoiakute ühtlustamiseks eripedagoogika valdkonnas uuenenud õpikäsituse alusel. Jätkurojekti alaeesmärk on: rakendada vastav osa koolimeeskonnast koolisiseselt ainekomisjonides eripedagoogika-alaste rühmatööde ja arutluste läbiviimiseks. Koolitusseeriat läbiva koolimeeskonna suurus on 21 õpetajat ja spetsialisti, kes pole saanud piisavalt eripedagoogika alast täiendkoolitust. Kõik õpetajad läbisid projekti esimese osa koolituse „Õpiraskustega õpilane koolis.“ Projektis osalevad ka Tartu Ülikooli lektorid, arvuliselt 5. Kokku on projektis osalejaid 26.
Projekti esimese etapi ja jätkuprojekti mõju avaldub kogu HEV õpilaste uuenenud õpikäsituse alusel õpetamise ja kasvatamise protsessis, loob eeldused kogu kooli meeskonnale erimetoodiliste õpetamis- ja kasvatamismeetodite paremaks rakendamiseks.