Etwinning projektid 2024 -2025 aastal
1. Let's learn and play together
Meie eTwinningu projekti „Õpime ja mängime koos“ eesmärk, mida meie kooli õpetajad: Jelena Rattik, Alla Kukoleva ja Valentina Trostnikova hakkasid ellu viima õppeaastal 2024–2025, on tagada, et lapsed õpiksid lõbusalt erinevates keeltes põhimõisteid ja omandaksid inglise keele juba varakult. Projekti eesmärk on toetada terviklikke oskusi, integreerides laste loomulikke õppimisprotsesse selliste tegevustega nagu mängud, kunstitegevused ja lugude jutustamine. Nende tegevuste tegemine koos eri kultuuridest pärit eakaaslastega julgustab lapsi. Meie projekt sai alguse koostöös Eesti ja Türgiga. Viime läbi tegevusi, loome ühiseid tooteid ja teeme koostööd vastavalt teemadele, mille oleme oma partneritega kindlaks määranud.
Projektis osaleb rühm Kauke (6 -7 a.)
2. Smart readers in action
Projekt „Nutikad lugejad tegutsemas!“ põhineb kahel teljel: varajane lugemine lasteaias ja lugude jutustamine. Varajane lugemine mängib olulist rolli laste arengus, kuna see mõjutab lapse kogu arengut (kognitiivset, keele-suhtluslikku, sotsiaalset, emotsionaalset). Raamatute kasutamine õppeprotsessis edendab laste kujutlusvõimet, loovust ning paremat arusaamist oma ja teiste inimeste emotsioonidest. Teisest küljest on lugude jutustamine õpetamise oluline osa, sest õppimine on nii tõhusam kui ka meeldejäävam, kui õppetund edastatakse loo kaudu. Ja noortele, kes elavad läbi oma kujutlusvõime, on lood sügavalt toitvad nende südamele ja hingele. Lisaks on aktiivne osalemine lugude jutustamise tunnis tõhus viis aidata noortel õppijatel luua emotsionaalseid sidemeid üksteisega ja tugevdada oma kirjaoskusi. Seega on meie eesmärk, et meie õpilased õpiksid, ühendades akadeemilised eesmärgid sotsiaalsete, emotsionaalsete ja füüsiliste eesmärkidega, kasutades liikumismänge ja sensoorseid kogemusi igapäevaste klassitegevuste osana.
Projektis osaleb rühm Konnake (2 -3 a.) ja õpetajad Jelena Rattik ja Valentina Trostnikova
3. Sounds of nature
Selles projektis puutume kunstiga kokku erineval moel. Kasutame verbaalset ja mitteverbaalset suhtlust oma kogemuste edastamiseks. Püüame luua oma draamastseene, püüame olla muusikalised heliloojad. Otsime viise, kuidas kunsti kaudu väljendada oma arvamust, seisukohta, emotsioone jne. Kasutame muusikat, draamat, liikumist ja kunstiharidust, tajume oma ümbrust kõigi meeltega ja otsime selles kunsti, mida seejärel töötleme erinevatesse vormidesse. Õpime tundma oma kultuuripärandit ja partnereid teiste riikidega.
Projektis osalevad õpetaja Jelena Rattik ja rühm Lepatriinu (4 -5 a.)
4. Healthy Steps Ladder
Meie projekti eesmärk on koostada tervislikke ja regulaarseid aruandeid, ergutada füüsilist aktiivsust ja kujundada eelkooliealiste laste seas nende kiire kasvu ja arengu perioodil tervisliku eluviisi teadlikkust. See projekt rõhutab tervete inimeste regulaarset toitumist, regulaarset liikumist ja sotsiaalse toitumise suurendamist; selle eesmärk on muuta inimesed keskkonnatundlikuks, toetades väärtuskasvatust.
Projektis osaleb Jelena Rattik ja rühm Sipsik (3 -4 a.)

Meie eTwinningu projekti „Õpime ja mängime koos“ eesmärk, mida meie kooli õpetajad: Jelena Rattik, Alla Kukoleva ja Valentina Trostnikova hakkasid ellu viima õppeaastal 2024–2025, on tagada, et lapsed õpiksid lõbusalt erinevates keeltes põhimõisteid ja omandaksid inglise keele juba varakult. Projekti eesmärk on toetada terviklikke oskusi, integreerides laste loomulikke õppimisprotsesse selliste tegevustega nagu mängud, kunstitegevused ja lugude jutustamine. Nende tegevuste tegemine koos eri kultuuridest pärit eakaaslastega julgustab lapsi. Meie projekt sai alguse koostöös Eesti ja Türgiga. Viime läbi tegevusi, loome ühiseid tooteid ja teeme koostööd vastavalt teemadele, mille oleme oma partneritega kindlaks määranud.
Projektis osaleb rühm Kauke (6 -7 a.)
2. Smart readers in action

Projekt „Nutikad lugejad tegutsemas!“ põhineb kahel teljel: varajane lugemine lasteaias ja lugude jutustamine. Varajane lugemine mängib olulist rolli laste arengus, kuna see mõjutab lapse kogu arengut (kognitiivset, keele-suhtluslikku, sotsiaalset, emotsionaalset). Raamatute kasutamine õppeprotsessis edendab laste kujutlusvõimet, loovust ning paremat arusaamist oma ja teiste inimeste emotsioonidest. Teisest küljest on lugude jutustamine õpetamise oluline osa, sest õppimine on nii tõhusam kui ka meeldejäävam, kui õppetund edastatakse loo kaudu. Ja noortele, kes elavad läbi oma kujutlusvõime, on lood sügavalt toitvad nende südamele ja hingele. Lisaks on aktiivne osalemine lugude jutustamise tunnis tõhus viis aidata noortel õppijatel luua emotsionaalseid sidemeid üksteisega ja tugevdada oma kirjaoskusi. Seega on meie eesmärk, et meie õpilased õpiksid, ühendades akadeemilised eesmärgid sotsiaalsete, emotsionaalsete ja füüsiliste eesmärkidega, kasutades liikumismänge ja sensoorseid kogemusi igapäevaste klassitegevuste osana.
Projektis osaleb rühm Konnake (2 -3 a.) ja õpetajad Jelena Rattik ja Valentina Trostnikova
3. Sounds of nature

Selles projektis puutume kunstiga kokku erineval moel. Kasutame verbaalset ja mitteverbaalset suhtlust oma kogemuste edastamiseks. Püüame luua oma draamastseene, püüame olla muusikalised heliloojad. Otsime viise, kuidas kunsti kaudu väljendada oma arvamust, seisukohta, emotsioone jne. Kasutame muusikat, draamat, liikumist ja kunstiharidust, tajume oma ümbrust kõigi meeltega ja otsime selles kunsti, mida seejärel töötleme erinevatesse vormidesse. Õpime tundma oma kultuuripärandit ja partnereid teiste riikidega.
Projektis osalevad õpetaja Jelena Rattik ja rühm Lepatriinu (4 -5 a.)
4. Healthy Steps Ladder

Meie projekti eesmärk on koostada tervislikke ja regulaarseid aruandeid, ergutada füüsilist aktiivsust ja kujundada eelkooliealiste laste seas nende kiire kasvu ja arengu perioodil tervisliku eluviisi teadlikkust. See projekt rõhutab tervete inimeste regulaarset toitumist, regulaarset liikumist ja sotsiaalse toitumise suurendamist; selle eesmärk on muuta inimesed keskkonnatundlikuks, toetades väärtuskasvatust.
Projektis osaleb Jelena Rattik ja rühm Sipsik (3 -4 a.)