Teatrinädal Kullaterakeste rühmas
Sel aastal on meie lasteaia teema „Kõik algab seemnest“.
Kullaterakeste rühm vaatles seemneid ja selgitas lastele mis seemnest kasvada võib. Nii jõutigi muinasjutuni Naeris. Lastele tutvustati muinasjuttu erinevate õppetegevuste kaudu: loendati tegelasi, järjestati neid. Räägiti ka hädasolija aitamisest. Muidugi räägiti ka seemnete külvamisest ja taime kasvamiseks vajalikest tingimustest. Teemat arutleti ja mängiti erinevaid näpumänge.
Suur oli laste üllatus, kui äkki ilmusid garderoobist ükshaaval nende vanemad ja vanavanemad muinasjutu tegelaste peakatetega: eit, taat, lapsuke, koer, kass ja hiir.
Õpetajate abiga etendasid lapsevanemad lastele Naerist. Õpetajad olid jutustaja rollis.
Lapsed olid elevil, kuid keegi ei jooksnud vanemate juurde. Ilusti lubati vanematel etendus lõpuni mängida.
Sõimerühma laps on emotsionaalselt vastuvõtlik sellele, mis näitlemisega neile edasi antakse-nii kõnes kui ka liigutustes Niisugune dramatiseering tekitas lastele rõõmu ja soovi matkida oma vanemaid. Nii juhtuski.
Etenduse lõpus lapsed laulsid ja tantsisid koos vanematega, kes jäidki erinevatesse rollidesse. Laulumängudes omandasid lapsed erinevaid liigutus- ja kõnemudeleid, mida suuremaks sirgudes saavad ise hakata kasutama dramatiseeringutes.
Aitäh kõigile vanematele koostöö eest!
Kullaterakeste rühma õpetajad
Marija Esper ja Jelena Titko
Kullaterakeste rühm vaatles seemneid ja selgitas lastele mis seemnest kasvada võib. Nii jõutigi muinasjutuni Naeris. Lastele tutvustati muinasjuttu erinevate õppetegevuste kaudu: loendati tegelasi, järjestati neid. Räägiti ka hädasolija aitamisest. Muidugi räägiti ka seemnete külvamisest ja taime kasvamiseks vajalikest tingimustest. Teemat arutleti ja mängiti erinevaid näpumänge.
Suur oli laste üllatus, kui äkki ilmusid garderoobist ükshaaval nende vanemad ja vanavanemad muinasjutu tegelaste peakatetega: eit, taat, lapsuke, koer, kass ja hiir.
Õpetajate abiga etendasid lapsevanemad lastele Naerist. Õpetajad olid jutustaja rollis.
Lapsed olid elevil, kuid keegi ei jooksnud vanemate juurde. Ilusti lubati vanematel etendus lõpuni mängida.
Sõimerühma laps on emotsionaalselt vastuvõtlik sellele, mis näitlemisega neile edasi antakse-nii kõnes kui ka liigutustes Niisugune dramatiseering tekitas lastele rõõmu ja soovi matkida oma vanemaid. Nii juhtuski.
Etenduse lõpus lapsed laulsid ja tantsisid koos vanematega, kes jäidki erinevatesse rollidesse. Laulumängudes omandasid lapsed erinevaid liigutus- ja kõnemudeleid, mida suuremaks sirgudes saavad ise hakata kasutama dramatiseeringutes.
Aitäh kõigile vanematele koostöö eest!
Kullaterakeste rühma õpetajad
Marija Esper ja Jelena Titko