Skip to content
Juurdepääsetavus
 °C

Tallinna XXI Kooli 2B klassi huvitavast õppimisest Tervisliku toitumise kuul

Klassijuhataja innukal eestvedamisel ja oskuslikul tegevuste kavandamisel oli tervisliku toitumise kuul 2B klassi õppetöö lõimitud, põnev ning praktiline. Õpitegevused olid jaotatud teemadeks kogu nädala ulatuses, kus esmaspäeva teemaks olid idud. Otsiti infot, uuriti ja loeti palju, et teada saada, mis need idud on. Loomulikult söödi neid üheskoos ja nii mõnegi jaoks oli see päris esimene kokkupuude idudega. Selleks, et teema oleks põnevam, said õpilased rühmatööna ülesandeks panna seemned nädalaks idanema. Iga rühm tegi seda videoõpetuse järgi.

Teisipäeva ja kolmapäeva teemaks oli suhkur. Esmalt uuriti erinevaid maiustusi ning õpiti tundma pakenditel olevat infot. Mis seal salata, muidugi ka maiustati ja arvutati välja iga maiustuse suhkrukogus, kaaluti see kotikesse ning kleebiti plakatile.

Matemaatika tunnis õpiti tulpdiagrammide koostamist. Hääletati, milliseid maiustusi ja kui paljud õpilased neid söövad ning andmed kanti diagrammile. Seejärel koostas igaüks ühe ülesande tehtud diagrammi põhjal.

Paaristööna said õpilased endale kaks jooki. Telefonist tuli leida selle joogi koostis ja suhkrukogus. Õpilased arvutasid ise välja suhkru koguse pooles liitris, kaalusid selle kotikestesse ning lisasid samuti plakatile.

Neljapäeval valmistati kodus tervislikke lõunasnäkke, mis tuli kooli kaasa võtta, et kõige ägedam snäkk välja valida.

Reedeks oli kavandatud klaasivärvimise töötuba. Iga õpilane pidi klaasivärvidega oma taldriku jagama sektoriteks, pidades silmas taldrikureeglit. Tegevuse mõte seisnes selles, et leida kinnitust, kas selline jaotus võib lihtsustada tervislikumalt toitumist.

Järgmisel nädalal peavad õpilased katsetama, kuidas selline sektoriteks jagatud taldrik nende toitumisharjumusi mõjutab.