Skip to content
Tallinn.ee
Juurdepääsetavus
 °C

Külasta Tallinna tarbijakaitse portaali!

Teadmised kaitsevad — vaid teadlik kaupleja ja tarbija suudab vältida vigu ning ennetada probleeme, mille lahendamine ei ole mõnikord sugugi lihtne. Lihtsaim viis tarbijakaitsealase teabe saamiseks on külastada Tallinna tarbijakaitse portaali, mis on nüüd lisaks eestikeelsele kättesaadav ka vene keeles.

Tule tutvu tarbijakaitse portaalis pakutava teemadevalikuga, kus kesksel kohal on artiklid kauplemisel kehtivate reeglite, kaupleja ja tarbija vahel sõlmitavate lepingute ning tarbija õiguste kohta. Põhjalikku käsitlemist leiab muuhulgas ka e-kaubandus, mida eelistavad aina enam nii ostjad kui kauplejad. Lisaks kaubandusele on fookuses elamumajandus ja mitmed teised huvipakkuvad teemad.
  • Millal peab kaupleja andma tarbijale võimaluse kaupa vahetada või tagastada?
  • Mis vahe on müügigarantiil ja tarbija seadusest tuleneval õigusel esitada kauplejale pretensioone?
  • Millised uued nõuded kehtivad soodushindadest teavitamisele?
  • Kuidas on Tallinnas reguleeritud alkohoolsete jookide jaemüük?
Vastused neile ja paljudele teistele küsimustele leiad eesti- ja venekeelsest tarbijakaitse portaalist.

Tutvu ka uuendatud teatmikega KAUPLEJA ABC ja TARBIJA ABC, mille samuti leiad tarbijakaitse portaalist nii eesti kui vene keeles.
 
Küsimuste tekkimisel pöörduge Tallinna tarbijakaitse infopunkti, mis asub Vabaduse väljak 7 I korrusel, helistage tel 640 4232 või saatke e-kiri aadressil kaubandus@tallinnlv.ee (kauplejad) või tarbijainfo@tallinnlv.ee (tarbijad).

Kohtumiseni Tallinna tarbijakaitse portaalis!