Tarbija infoleht
Tarbijahariduse programmi raames jõudis äsja tarbijateni infoleht „Ole tark tarbija — teadmised kaitsevad“, mis sisaldab palju kasulikku teavet ja juhib tähelepanu ohtudele, mida teadlikul tarbijal on võimalik vältida.
Vastuse leiavad küsimused:
- Miks on oluline teha kaupa ostes kindlaks kaupleja isik ja kontaktandmed?
- Millistel juhtudel on tarbijal õigus kaup 14 päeva jooksul kauplusele tagastada?
- Mida tuleks teada väljaspool kaupleja äriruume sõlmitud müügilepingute kohta?
- Mida tuleks teada sidevahendi abil sõlmitud müügilepingute kohta?
- Millised kohustused tekivad tarbijal tellimata kaupa saades?
- Milliseid tellimuslõkse tuleks märgata ja vältida?
Tutvu tarbija infolehega siin!
Infolehe tarbijatele edastamisel tegi Tallinna Strateegiakeskuse linna ettevõtlusteenistuse tarbijakaitse osakond koostööd Eesti Korteriühistute Liiduga.
Kui Sul tekib küsimusi tarbija infolehes sisalduvatel või teistel teemadel pöördu tarbijakaitse osakonna poole tel 640 4232, e-posti aadressil [email protected] või tule Tallinna tarbijakaitse infopunkti.
Aitame kasulike nõuannetega.
Rohkem infot leiad Tallinna tarbijaportaalist.